elektronikci
FD Üye
Ayda 60 milyondan fazla kullanıcıya hizmet veren sahibinden.com’un, İkinci El ve Sıfır Alışveriş kategorisini anlatan Onur Buldu’lu yeni reklam sineması 12 Eylül tarihinde izleyiciyle buluştu. Geniş eser çeşidi ve fiyat seçenekleriyle çeşitli kategorilerdeki milyonlarca eserin ilanını kullanıcılarıyla buluşturan sahibinden.com, yeni reklam sinemasında kullanıcıların artık kullanmadıkları eserleri platformun İkinci El ve Sıfır Alışveriş kategorisinde paraya dönüştürebileceklerine eğlenceli kurgusuyla dikkat çekiyor.
Onur Buldu yeni reklam sinemasında kullanmadığı eserleri paraya dönüştürüyor
Rafineri Ajans imzası taşıyan reklam sinemasında yetenekli oyuncu Onur Buldu ve Eylül Özatik, kullanmadıkları eserleri hala dolabında tutan kararsız bir çift olarak izleyicinin karşısına çıkıyor. Onur Buldu, artık giymediği ceketinde ümitsizce para ararken, eşi parlak bir fikirle geliyor. Her vakit olduğu üzere eğlenceli bir kurguyla ele alınan reklam sinemasında artık kullanılmayan eserler sahibinden.com’da birer birer yerini alıyor.
İkinci El ve Sıfır Alışveriş kategorisinin arayüzü kullanıcılara daha âlâ bir tecrübe sunmak için yine tasarlandı
sahibinden.com’un yeni reklam sinemasının konusu olan İkinci El ve Sıfır Alışveriş kategorisi, kullanıcıların daha fazla ikinci el ve sıfır alışveriş ilanı keşfetmelerini sağlayan bir yapı olarak geliştirilerek tekrar tasarlandı. Anasayfada dönemsel olarak değişen tematik alanlar ile kullanıcılar, ilgisini çekebilecek eserleri artık daha kolay keşfediyor. Kullanıcıların daha evvel gezdiği, favoriye aldığı ya da misal kullanıcıların ilgilendiği ilanlar, yapay zeka teknolojisiyle geliştirilerek kullanıcılara farklı bir tecrübe sunuyor ve “Benzer ilanlar”, “İlgilenebileceğiniz ilanlar” ve “İlginizi çekebilecek markalar” olarak sahibinden.com’da yerini alıyor. Kullanıcılar, bulundukları pozisyona bağlı olarak yakınlardaki alışveriş ilanlarını daha kolay görebilir hale geliyor.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı