Samsung, 2021’de dünya çapında bir milyondan fazla The Frame TV satmayı başardığını duyurdu. Bu satış rakamı, Lifestyle TV satışlarının bir yıl içinde ilk kez milyon bandını geçmesi bakımından rekor anlamına geliyor. Güney Koreli firma, The Frame TV’nin 2017’deki lansmanından bu yana yaklaşık iki milyon adet satış yapmayı başarmıştı. Şirket, bu tarz televizyonlarına Avrupa ve Kuzey Amerika’dan büyük talep olduğunu da belirtiyor.
COVID-19 pandemisinin başladığından bu yana büyük ekran ve premium TV’lere olan talep de artış eğiliminde. Samsung, bu faktörü göz önünde bulundurarak, The Frame dahil olmak üzere Lifestyle TV’leri için daha fazla ekran boyutu seçeneği başlattı. Örneğin The Frame TV, beş farklı boyutta satışa sunuluyor. Bunlar; 32, 55, 65, 75 ve 85 inç olarak sıralanıyor. Ayrıca şirket, 2020 yılında QLED ekran teknolojisini The Frame TV’lerde de kullanmaya başladı ve 2021 yılında da 4K 120Hz özelliğini ekledi.
Samsung ayrıca, kullanıcıların ev dekoruna uyacak şekilde TV’nin görünümünü değiştirmelerine de olanak tanıyor. Kullanıcılar çeşitli çerçeve tasarımları arasında seçim yapma şansına sahip. Bunun yanı sıra, kullanıcıların televizyonu duvara monte edebilme veya sanat galerisi tarzı bir stüdyo standına yerleştirme seçenekleri de mevcut.