Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Sayfa İçi Güven Optimizasyonu Nedir ?

Sayfa İçi Güven Optimizasyonu Nedir ?
0
227

urgot

FD Üye
Katılım
Eki 24, 2020
Mesajlar
3,810
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
36
Konum
Rusya
F-D Coin
98
Siteniz için sayfa güvenini nasıl oluşturacağınızı aşağıda bulabilirsiniz.

  1. Yüksek Otoriteye Sahip Sitelere Link Çıkışı​

    Google’daki kağıt yığınının zayıf olduğu sitelerde gördüğünüzü biliyorum. Diğer sitelere link verdikleri fark ettiniz mi?
    Yoğun link çıkışı için kırmızı bayrak diyebilir misiniz?
    Ancak, The Huffington Post veya NYTimes.com gibi herhangi bir haber sitesine bakın: Sayfanın solunda ve sağında sürekli linkler göreceksiniz! Öyle yapmalısınız. Link vermek önemli bir sayfa SEO stratejisidir.
    Bağladığınız sitelerin sitenize otoriteleri doğrultusunda yansıyacağını unutmayın. Bu yüzden linkler .edu, .gov ve otorite haber sitelerine sıklıkla link çıkışı yapabilirsiniz
  2. Gizlilik Politikası, Şartlar​

    Sitenizin kapsamlı bir gizlilik politikası, kullanım şartları ve / veya ortaklık açıklaması içerdiğinden emin olun. Bu sayfalar, Google’ın dikkatini çeken “sıkıcı” sayfalardır.
    Sonuçta, tüm Adsense yayıncılarının kendi sitelerinde bu bilgiyi paylaşması gerekiyor ki bu da Google’ın bunun önemli olduğu biliniyor.
  3. Hemen çıkma oranı ve engellenen siteler​

    Google, kullanıcı etkileşiminin bir sıralama faktörü olduğunu onaylamıştır. Hatta kaç Chrome kullanıcısının sitenizi engellediğinin etkilendiğini bile düşünüyorlar olabilir.Bir sitenin aslında insanların kahrolası şeyleri engellemesi için ne kadar gerekli olduğunu düşünebilirsiniz.
    Aynı şey, hemen çıkma oranının yüksek olduğu siteler için de geçerlidir. Siteniz güvenilir bilgi sağlıyorsa, neden herkes böyle bir acele etsin ki?
    Bu nedenle, hemen çıkma oranınızı ve Google Analytics’teki “sayfadaki geçirilen süreyi “göz önünde bulundurduğunuzdan emin olun.

    Ardından, insanların sitenizde kalmasını sağlamak için elinizden gelen her şeyi uygulayın.
  4. Referanslar ve Kaynaklar​

    Makalelerinizin sonunda kaynakların ve referansların listesini bulundurmayı düşünün. Bu, Google’a içeriğinizin iyi araştırıldığını (ve dolayısıyla okunaklı olduğunu gösterir) gösterir.
 

Similar threads

Günümüzde arama motorları yalnızca keyifli vakit geçirdiğimiz ya da akademik bilgiler edinmek amacıyla kullandığımız bir kaynak değil: Onlar aynı zamanda yerel rehberlerimiz. Arama motorları, belirli lokasyonlardan sorgulama yapan kullanıcıların, bulundukları lokasyona göre özelleştirilmiş sonuç...
Cevaplar
0
Görüntüleme
436
SEO Nedir? Öncelike henüz SEO ile alakalı bir fikri olmayanlar için, SEO’nun açılımından ve tanımından bahsedelim. SEO‘nun açılımı Search Engine Optimization’dır. Türkçeleştirilmiş olarak Arama Motoru Optimizasyonu anlamına gelen bir kısaltmadır. SEO, arama motorlarının, web sitelerini daha...
Cevaplar
1
Görüntüleme
964
Yerel SEO (Local SEO) Nedir? – Google’daki tüm aramaların yaklaşık %46’sı yerel niyetlidir. Bu, kullanıcıların neredeyse yarısının coğrafi bölgeleri hakkında bilgi aradığı anlamına gelir. İşten sonra yemek için en iyi yemek mekanını arıyor olabilirler veya birkaç blok ötedeki kuaförün...
Cevaplar
0
Görüntüleme
209
Domain Authority Authority Nedir? ve Page Authority Nedir? Domain Authority SeoMoz ekibi tarafından oluşturulmuş ve onlarca, yüzlerce algoritma sonucunda sitelere verilen ve 100 üzerinden puanlama sistemi ile değerlendirilen bir nottur. Authority kelimesinin Türkçe karşılığı itibar anlamına...
Cevaplar
0
Görüntüleme
270
Tüm web siteleri bir noktada gelir ve bir süre sonra SEO’ya ihtiyacınız olacaktır. Sayfalarına SEO adımları uygulayarak web siteniz optimize edilecek ve Google’ın sevdiği bir konuma yerleştirilecektir. Bu durumda SEO, yeni bir kullanıcı olarak size geri dönecek ve Google’da daha iyi bir sıralama...
Cevaplar
0
Görüntüleme
175
858,496Konular
981,672Mesajlar
29,758Kullanıcılar
yurhıgvSon üye
Üst Alt