iltasyazilim
FD Üye
2019 Seat Leon özellikleri
2019 kasa Seat Leon resimleri
2019 model Seat Leon
Audi A3, VW Golf, Skoda Yeti gibi modellerle aynı platformu kullanan Seat Leon, VW grubunun en ufak TSI motoruna kavuştu İspanyol üreticinin 1998 yılında piyasaya sürdüğü Leon, Toledo ’nun HB versiyonu olarak üretiliyordu
sonra bu iki model birbirinden ayrıntılarıyla bambaşka sınıfta yer alan araçlar olarak satılmaya başlandı İkinci jenerasyon Leon, spor tasarım çizgileri ile insanların hayranlıkla baktığı bir araba olmayı başardı 2005 yılından şimdiye kadar çok başarılı olan tasarımının meyvelerini yiyen Leon, bundan böyle TSI motorun avantajlarını kullanacak
Tasarım
Walter da Silva imzalı tasarım artık ihtiyar görünse de, hala sınıfının en iyileri aralarında Ön tasarımda makyajdan sonra bazı hatlar köşeli ülkü getirilmiş Ama gerçi agresif bir görünüm elde edildiği pek söylenemez Aracın farlarından başlayıp arka çamurluğa dek uzanan emrindeki çizgi, profil görünümüne zarafet katıyor Arka kapı kollarının gizli olması da Leon ’u birincil çıktığı yıllarda epeyce meşhur etmişti Makyajdan sonra Leon ’un arka stop grubu LED destekli ayla geldi Geceleri epeyce güzel görünen stop grubunun ortasında yer alan Seat logosu bagaj açma butonu olarak devir yapıyor TSI motora sahip Leon ’lar ön çamurluk sinyallerinin altında TSI logosu bulunduruyorlar
İç mekan
Makyajın en çok hissedildiği nokta iç mekan Aracın içindeki VW izleri eskisinden çok daha fazla görülüyor Üç kollu direksiyon sportif bir tasarıma sahip Üzerindeki butonlardan ses sistemi ve yol bilgisayarı kontrol ediliyor Üç halkadan oluşan gösterge grubunun ortadakinde ödev göstergesi konumlandırılmış Gösterge grubunun üstünde kalan sert plastik malzeme nitelikli şehvetli vermiyor Konsolun öteki kısımlarında kullanılan malzemeler ise bir nebze daha iyi Aracın en fazla eleştirilen noktası olan orta konsol, makyajdan daha sonra değiştirilmiş VW grubunun birçok modelinde görmeye alışkın olduğumuz stildeki ses sistemi benzer anda dijital klimanın bilgi ekranı olarak da devir yapıyor Vites kolunun derhal önündeki USB ve AUX girişleriyle müziklerinizi Leon ’a taşımanız çok kolay Merkezi kilit, patinaj yoklama ve elektrikli aynanın denetim butonları el freninin hemen yanında konumlandırılmış
Motor
Deneme aracımız, Volkswagen ’in geliştirdiği ve minik hacminden çıkardığı büyük güçlerle adından söz ettiren motoru TSI ’ın en küçük seçeneğini kullanıyor 12 litrelik değişken geometrili turbolu motor 5000 dd ’da 105 hp baskı üretiyor Asıl maharetiyse 15504100 dd aralığında ürettiği 175 Nm torkunda rahat VW ’in Passat ’da bile yakın zamana değin kullandığı 16 litrelik motorun yerine gelen ünite, o motordan çok daha canlı bir başvuru formu sunuyor Leon ’u 0 ’dan 100 kms hıza ulaştırmak için 10,9 saniyeye ihtiyacınız oluyor ve en fazla 187 kms hıza çıkabilirsiniz Euro5 emisyon değerlerini karşılayabilen 12 TSI ’ın fabrika verisi büyük kasaba dışı yakıt tüketimi 4,9 lt100 km Testimiz süresince ise 6,4 lt100 km tüketen Leon tatmin edici ekonomi sundu
Konfor ve yol tutuş
Sert karakterli süspansiyonlarının meyvesini sürüş dinamiklerinde toplayan Leon, sınıfının iyi yol tutan otomobillerinden biri Yeterli netlikteki direksiyonu ve iyi gaz tepkileri aracı kullanana hoşgörü veriyor Çabuk girilen virajlarda arkasını bırakabilen Leon, 12 TSI motorda ESP sistemini opsiyonel olarak bile sunmuyor
Sertliği iyi ayarlanmış koltukların konforu iyi İç mekandaki siyah ağırlığı, aracın içerisinde üzüntülü bir hava oluşmasına neden oluyor Leon, dakiklik arttıkça içeriye motor sesini ve rüzgar sesini almaya başlıyor Küçük camlar sebebiyle bir tedarik kapalı alan korkusu yaratan içe mekanda, kalın arkadaki sütunları geri manzara problemi yaşatıyor Bu problemi azıcık da olsa geçmek için makyajla birlikte emrindeki aynalar büyütülmüş Tatmin Edici emrindeki yardım sunan koltukları ve arka diz mesafesiyle Leon içerisinde 4 kişi sıkışmadan gezi yapabiliyor
Emniyet
Seat Leon, ikinci jenerasyonunun birincil çıktığı 2005 yılında girdiği EuroNcap çarpışma testinden 4 yıldız alabildi *
2019 kasa Seat Leon resimleri
2019 model Seat Leon
Audi A3, VW Golf, Skoda Yeti gibi modellerle aynı platformu kullanan Seat Leon, VW grubunun en ufak TSI motoruna kavuştu İspanyol üreticinin 1998 yılında piyasaya sürdüğü Leon, Toledo ’nun HB versiyonu olarak üretiliyordu
sonra bu iki model birbirinden ayrıntılarıyla bambaşka sınıfta yer alan araçlar olarak satılmaya başlandı İkinci jenerasyon Leon, spor tasarım çizgileri ile insanların hayranlıkla baktığı bir araba olmayı başardı 2005 yılından şimdiye kadar çok başarılı olan tasarımının meyvelerini yiyen Leon, bundan böyle TSI motorun avantajlarını kullanacak
Tasarım
Walter da Silva imzalı tasarım artık ihtiyar görünse de, hala sınıfının en iyileri aralarında Ön tasarımda makyajdan sonra bazı hatlar köşeli ülkü getirilmiş Ama gerçi agresif bir görünüm elde edildiği pek söylenemez Aracın farlarından başlayıp arka çamurluğa dek uzanan emrindeki çizgi, profil görünümüne zarafet katıyor Arka kapı kollarının gizli olması da Leon ’u birincil çıktığı yıllarda epeyce meşhur etmişti Makyajdan sonra Leon ’un arka stop grubu LED destekli ayla geldi Geceleri epeyce güzel görünen stop grubunun ortasında yer alan Seat logosu bagaj açma butonu olarak devir yapıyor TSI motora sahip Leon ’lar ön çamurluk sinyallerinin altında TSI logosu bulunduruyorlar
İç mekan
Makyajın en çok hissedildiği nokta iç mekan Aracın içindeki VW izleri eskisinden çok daha fazla görülüyor Üç kollu direksiyon sportif bir tasarıma sahip Üzerindeki butonlardan ses sistemi ve yol bilgisayarı kontrol ediliyor Üç halkadan oluşan gösterge grubunun ortadakinde ödev göstergesi konumlandırılmış Gösterge grubunun üstünde kalan sert plastik malzeme nitelikli şehvetli vermiyor Konsolun öteki kısımlarında kullanılan malzemeler ise bir nebze daha iyi Aracın en fazla eleştirilen noktası olan orta konsol, makyajdan daha sonra değiştirilmiş VW grubunun birçok modelinde görmeye alışkın olduğumuz stildeki ses sistemi benzer anda dijital klimanın bilgi ekranı olarak da devir yapıyor Vites kolunun derhal önündeki USB ve AUX girişleriyle müziklerinizi Leon ’a taşımanız çok kolay Merkezi kilit, patinaj yoklama ve elektrikli aynanın denetim butonları el freninin hemen yanında konumlandırılmış
Motor
Deneme aracımız, Volkswagen ’in geliştirdiği ve minik hacminden çıkardığı büyük güçlerle adından söz ettiren motoru TSI ’ın en küçük seçeneğini kullanıyor 12 litrelik değişken geometrili turbolu motor 5000 dd ’da 105 hp baskı üretiyor Asıl maharetiyse 15504100 dd aralığında ürettiği 175 Nm torkunda rahat VW ’in Passat ’da bile yakın zamana değin kullandığı 16 litrelik motorun yerine gelen ünite, o motordan çok daha canlı bir başvuru formu sunuyor Leon ’u 0 ’dan 100 kms hıza ulaştırmak için 10,9 saniyeye ihtiyacınız oluyor ve en fazla 187 kms hıza çıkabilirsiniz Euro5 emisyon değerlerini karşılayabilen 12 TSI ’ın fabrika verisi büyük kasaba dışı yakıt tüketimi 4,9 lt100 km Testimiz süresince ise 6,4 lt100 km tüketen Leon tatmin edici ekonomi sundu
Konfor ve yol tutuş
Sert karakterli süspansiyonlarının meyvesini sürüş dinamiklerinde toplayan Leon, sınıfının iyi yol tutan otomobillerinden biri Yeterli netlikteki direksiyonu ve iyi gaz tepkileri aracı kullanana hoşgörü veriyor Çabuk girilen virajlarda arkasını bırakabilen Leon, 12 TSI motorda ESP sistemini opsiyonel olarak bile sunmuyor
Sertliği iyi ayarlanmış koltukların konforu iyi İç mekandaki siyah ağırlığı, aracın içerisinde üzüntülü bir hava oluşmasına neden oluyor Leon, dakiklik arttıkça içeriye motor sesini ve rüzgar sesini almaya başlıyor Küçük camlar sebebiyle bir tedarik kapalı alan korkusu yaratan içe mekanda, kalın arkadaki sütunları geri manzara problemi yaşatıyor Bu problemi azıcık da olsa geçmek için makyajla birlikte emrindeki aynalar büyütülmüş Tatmin Edici emrindeki yardım sunan koltukları ve arka diz mesafesiyle Leon içerisinde 4 kişi sıkışmadan gezi yapabiliyor
Emniyet
Seat Leon, ikinci jenerasyonunun birincil çıktığı 2005 yılında girdiği EuroNcap çarpışma testinden 4 yıldız alabildi *