Selena Gomez, dün akşam yaptığı Instagram paylaşımı ile kendi hoşluk markasını piyasaya süreceğini duyurdu.
"Bu hususî girişim üzerinde iki yıldır çalışıyorum ve bu yaz Kuzey Amerika'daki @sephora mağazalarında Rare Beauty'nin piyasaya sürüleceğini resmi olarak söyleyebilirim. @Rarebeauty'i takip edin ve bizim şık topluluğumuzun bir kesimi haline gelin. Bu, size ufacık bir ipucu olsun. Paylaşacak daha çok şey var ve bunun için sabırsızlanıyorum."
Heyecanlı haberi duyurduktan sonra, markasının Instagram hesabını da aktive eden Gomez, bir saat içinde 1 milyon takipçi kazandı. Rare Beauty'nin misyonunun, Gomez'in ruh sıhhati hakkındaki görüşleriyle hayli yakın olduğu görülüyor. Gomez medyada, "Rare Beauty, bir hoşluk markasından çok daha ziyadesi. Hepimizin kendimizi birileriyle karşılaştırmayı bırakmasını ve kendi eşsizliğimizi kucaklamaya başlamasını istiyorum. Bir fotoğraf, bir beğeni yahut icmal tarafından tanımlanamayız. Rare Beauty, öteki kişilerin sizi nasıl gördüğü değil, sizin kendinizi nasıl gördüğünüzle ilgili."
Markanın kendisi, Salı günü İnstagram sahifesine paylaştığı resmi açıklamada: "Misyonumuz, sıklık hakkındaki konuşmaları, kendini sevme ve ruh sıhhati etrafında şekillendirmek. Kişilerin destek ve hizmetlere daha ziyade erişmelerine yardımcı olmak ve kişilerin birbirleriyle daha gerçek bağlar ve yerkürede daha az yalnız hissetmelerine yardımcı olmak istiyoruz."
Rare Beauty, ABD, Canada ve Meksika'daki Sephora mağazalarında satışa sunulacak.