Markanın 2011, 2012, 2014, 2015 ve 2018 defilelerinde yürüyen Shanina Shaik verdiği röportajda, "Maalesef bu sene Victoria's Secret defilesi olmayacak. Bu defile benim çok alıştığım bir şey zira sıradanda bu devirlerde defile için bir melek üzere çalışıyor olurdum. Lakin eminim ki ileride tekrar düzenlenecek, buna eminim. Marka üzerine çalıştıklarına ve bu defileyi yeni bir halde sunmaya çabaladıklarına eminim. Bu defile yerkürenin en yeterli defilesi" dedi.
Victoria's Secret'ın ana şirketi olan L Brands'in umum yöneticisi Leslie Wexner, iş arkadaşlarının "Victoria's Secret defilesinin umumi işleyişinin üzerine tekrar düşünmeye karar verdiklerini" söyledi. Leslie, "Bu defileyi televizyonda yayınlamak artık markanın geleceğinde olacak üzere durmuyor" dedi. L Brands'in pazarlama yöneticisi Ed Razek'e "Senin defilende neden bunlar yok. Defilede transseksüeller de olmamalı mı?” sorusu yöneltildiğinde Razek, "Hayır. Hayır, bence olmamalı. Neden biliyor musunuz? Zira bu defile 'fantazi' ile ilgili. 42 dakikalık bir ziyafet. Bu defilenin manası bu. Yerkürede bu defilenin farklı bir eşi gibisi yok. Bize bu türlü sorularla saldırılmasının sebebi bizim bu sahada önder olmamız" formunda yanıt veren Razek bu karşılığından ötürü epey reaksiyon görmüştü.
Razek bu tahlillerini ELLE.com'a yolladığı bir e-posta ile açıkladı. Açıklamasında, "Transseksüel modellerin defileye dahil edilmesi konusunda yaptığım açıklamalar duyarsızdı. Özür dilerim. Açık olmak gerekirse, defileye transseksüel bir modeli muhakkak kabul ederdik. Daha evvel seçmelere katılan birçok transseksüel model oldu.. Ve öbür modeller üzere seçilmeye hak kazanamadılar.. Lakin bu asla cinsiyetlerinden kaynaklı olmadı. Dürüst olmak gerekirse, umarım yakında defilemize transseksüel bir model katılır. Kim olduklarını kucaklamak için geçtikleri sürece hayranım ve inanılmaz bir değer duyuyorum" dedi.