Solana (SOL) kurucu ortağı Anatoly Yakovenko, gelişmekte olan bir kripto sektörünün sosyal ağların geleceğini destekleyeceğini düşünüyor. Yakovenko’nun açıklamalarının ayrıntıları Kriptokoin.com’da.
Solana (SOL) kurucusu açıkladı
Yakovenko, Markets Insider ile yaptığı yeni bir röportajda, karşılıksız tokenlerin (NFT’ler) geleneksel sosyal medya platformlarında eksik olan potansiyel faydalar sunduğunu savunuyor. Anatoly Yakovenko şöyle diyor:
Bence bunlar, para kazanma için reklamlara dayanmayan, çalışması için Google veya Facebook’a güvenmeyen gerçek web sosyal ağlarının ilk başlangıçları… Bunlar tamamen, bu harici zehir pazarlarından herhangi birine ihtiyaç duymadan kendi içeriklerinden para kazanabilen, kendinden para kazanabilen bu dijital topluluklardır.
Veri toplayıcı CryptoSlam’e göre, bir Ethereum (ETH) rakibi olan Solana (SOL), şu anda NFT satış hacmi açısından tüm zamanların en popüler dördüncü block chaini ve 752,4 milyon dolardan fazla satış yapıyor. Ethereum (ETH), ömür boyu satış hacminde 10,89 milyar dolardan fazla olan listenin başında geliyor. Axie Infinity (AXS) play to earn oyunu için geliştirilen bir yan zincir olan Ronin, 3.67 milyar dolardan fazla ile ikinci sırada. İş veri sağlayıcısı Statista, bu yıl NFT kullanıcılarının Ocak ayında yaklaşık 46.000’den Kasım ayında 500.000’in üzerine çıktığını ortaya koyuyor. Yakovenko, gelişmekte olan kripto sektörünün sonunda 100 milyon kullanıcıyı cezbettiğini gördüğünü söylüyor. Yakovenko: “Bir NFT topluluğunun 10.000 kişiden 100.000’e, sonra bir milyona ve ardından 100 milyona çıktığını görmek beni gerçekten heyecanlandırıyor – bu inanılmaz, değil mi? Bu dijital içerik tarafından yönlendirilen aynı toplulukta bulunan 100 milyon insan varken bu nasıl görünüyor?”