iltasyazilim
FD Üye
Snapchat'in büyümesi yavaşlamaya devam ediyor Sosyal ağın arkasındaki firma olan Snap, üçüncü çeyrekte günlük aktif kullanıcı miktarının 5 milyon ile ikinci çeyreğe göre %3, bir önceki yıla göre %17 artarak toplamda 178 milyona ulaştığını*açıkladı
Bu miktar, günlük 300 milyon kullanıcıya sahip olan rakibi Instagram hikayelerinin oldukça arkasında kalıyor Instagram'ın ana firması Facebook da yıllık %16'lık büyümeye sahip ancak bu oranın iki milyarın üzerinde kullanıcıyı taban alıyor olması arada büyük bir fark yaratıyor
Snapchat genç kullanıcıları kendine çekmeyi başarırken, geniş bir kitleye ulaşmak konusunda halen zorlanıyor*Snap CEO'su Evan Spiegel'in Salı günü yaptığı açıklamada belirttiğine göre geçen yıllar içerisinde duydukları en önemli eleştiri, Snapchat'in anlamasının veya kullanılmasının zor olduğu olmuş Firma, şu sıralar uygulamayı kullanılması daha kolay olacak bir şekilde tekrar tasarlamayı düşünüyor
Yenilenmiş uygulamaya topluluğun cevabının ne olacağını henüz bilmediklerini söyleyen Spiegel, uzun süreçte firma için iyi olacağını düşündükleri bu değişim için risk almayı uygun gördüklerini söylüyor
Firma, çeyrek sonuçlarında 4432 milyon dolarlık ve hisse başına 36 sentlik bir kayıp bildirmiş durumda Geçtiğimiz yıl firma, hisse başına 15 sent veya 1242 milyon dolar kayıp bildirmişti
Önceki Haberİş Seyahatlerinde Verilerinizi Korumak İçin 8 Adım Sonraki HaberChrome 64 ile Gelecek Büyük Değişim!
Bu miktar, günlük 300 milyon kullanıcıya sahip olan rakibi Instagram hikayelerinin oldukça arkasında kalıyor Instagram'ın ana firması Facebook da yıllık %16'lık büyümeye sahip ancak bu oranın iki milyarın üzerinde kullanıcıyı taban alıyor olması arada büyük bir fark yaratıyor
Snapchat genç kullanıcıları kendine çekmeyi başarırken, geniş bir kitleye ulaşmak konusunda halen zorlanıyor*Snap CEO'su Evan Spiegel'in Salı günü yaptığı açıklamada belirttiğine göre geçen yıllar içerisinde duydukları en önemli eleştiri, Snapchat'in anlamasının veya kullanılmasının zor olduğu olmuş Firma, şu sıralar uygulamayı kullanılması daha kolay olacak bir şekilde tekrar tasarlamayı düşünüyor
Yenilenmiş uygulamaya topluluğun cevabının ne olacağını henüz bilmediklerini söyleyen Spiegel, uzun süreçte firma için iyi olacağını düşündükleri bu değişim için risk almayı uygun gördüklerini söylüyor
Firma, çeyrek sonuçlarında 4432 milyon dolarlık ve hisse başına 36 sentlik bir kayıp bildirmiş durumda Geçtiğimiz yıl firma, hisse başına 15 sent veya 1242 milyon dolar kayıp bildirmişti
Önceki Haberİş Seyahatlerinde Verilerinizi Korumak İçin 8 Adım Sonraki HaberChrome 64 ile Gelecek Büyük Değişim!