Virüs salgını nedeniyle insanların zorunlu olmadıkça evden çıkmaması internet kullanımını tüm dünya genelinde ciddi şekilde artırdı. YouTube ve Netflix gibi servisler tüm zamanların en büyük kullanım oranlarına ulaşmaya başlarken, Spotify Premium kullanıcı sayısı da salgın döneminde ciddi bir şekilde arttı
Ücretli Spotify kullanıcı sayısı oldukça arttı
Spotify‘ın açıkladığı 2020 ilk çeyrek raporuna göre uygulamanın ücretli kullanıcı sayısı yüzde 31 artış göstererek 130 milyona ulaştı. Abone sayısındaki artış ile doğru orantılı olarak şirketin gelirleri de arttı. İlk çeyrekte şirketin geliri 1,51 milyar Euro’dan 1,85 milyar Euro’ya yükseldi. Şirketin hisse değeri ise yüzde 2 arttı.
Salgın dolayısıyla şirketin çalışanları da evden çalışma sistemine geçiş yapmıştı. Hiçbir işten çıkarma yapmayan şirket, 2020 yılının kalan kısmında işe alımlarını yüzde 30 azaltacağını duyurdu. Peki siz müzik dinlemek için hangi platformu kullanıyorsunuz?