elektronikci
FD Üye

Spotify bir süredir Clubhouse benzeri uygulaması Greenroom üzerinde çalışıyordu. Bugün itibariyle uygulama piyasaya sürülüyor. Uygulamada içerik üreticileri bir oda kurup konuşmacı olabiliyor. Spotify ilerleyen zamanlarda kullanıcılara farklı desteklerin sunulacağını açıkladı.
Spotify’ın sosyal medya oluşturma konusundaki ilk girişimi
Spotify, Clubhouse‘a rakip olarak Greenroom‘u iOS ve Android platformlarında bugün piyasaya sürecek. İlk olarak kısıtlı bir şekilde çıkış yaptı, ancak ilerleyen zamanlarda geniş çaplı olarak gelecek. Bu girişim şirketin sosyal medya oluşturma konusundaki ilk girişimi oldu. Uygulama şu anlık kullanıcıların spor, müzik, kültür alanında canlı sohbetlerine yer veriyor. İleride kategoriler artabilir.

Greenroom‘dan yararlanmak için Spotify kullanmanıza gerek kalmıyor. Ancak isterseniz Spotify bilgilerinizle kayıt olabiliyorsunuz. Uygulama canlı kayıt açarken kullanıcıların müzik türleri ve spor takımları gibi geniş konu yelpazesinden ilgi alanlarına kadar inmelerine olanak tanıyor.
İçerik üreticilerine destek sağlanacak
Pek fazla ayrıntı bulunmasa da Spotify bir içerik oluşturucu fonunu duyurdu. Uygulamada yayın yapan kişilere odalarının ne kadar popüler olduğuna ve kişilerle etkileşimlerine göre ödeme yapılacak. İçerik oluşturucularla özel anlaşmaların da yaz aylarında gelmesi muhtemel görülüyor. Spotify’ın uygulamaya kullanıcı çekmek için ne kadar bütçe ayıracağı henüz belirlenmedi. Ancak ilgilenen kullanıcılar buradan ilgili sayfaya gidebilir.
