urgot
FD Üye
Dünyadaki her şey gibi, SQL Server grafik veritabanı özelliklerinin de sınırlamaları vardır:
- Her şeyden önce, geçici tablolar, tablo türü değişkenleri, sistem sürümlü geçici tablolar ve bellek açısından optimize edilmiş tablolar düğüm veya kenar tabloları olamaz.
- İkinci olarak, SQL Server Management Studio'da (SSMS), bir düğüme veya kenar tablosuna sağ tıklamak , normal tablolardan farklı olarak Tasarım menü öğesini göstermez .
- Ardından, SSMS'de GUI'yi kullanarak $ node_id , $ from_id ve $ to_id için dizin oluşturmak bir hata oluşturacaktır. Kullanım DİZİN OLUŞTURMA yerine sorgu editörü.
- Ve sonra, UPDATE deyimini kullanarak $ from_id ve $ to_id değerlerini güncelleyemezsiniz . 2 düğüm arasındaki bir ilişkiyi değiştirmeniz gerekirse , yeni $ from_id ve $ to_id ile yeni bir kayıt ekleyin ve eski kaydı silin.
- Bunu takiben, grafik nesnelerindeki veritabanları arası sorgular desteklenmez.
- Diğer bir dezavantajı, bir düğüm tablosunu kenar tablosuna değiştiremezsiniz ve bunun tersi de geçerlidir.
- Son olarak, SQL Server hangi düğümün başka bir düğümle ilişkili olduğunu tahmin edemez. Her düğümün ilişkisini sağlamak size kalmıştır.
- İlk olarak, uygulamanız çoktan çoğa ilişkilerle birbirine bağlı, hiyerarşik verileri kullanır.
- Sonra, bire çok çözüm olan HierarchyID yeterli olmadığında.
- İlişkileri incelemeniz veya analiz etmeniz gerekiyorsa.
- Uygulama verileriniz daha fazla ilişkiye dönüştüğünde.
- Ve uygulamanızın aşağıdaki kullanım durumlarından herhangi birine denk gelmesi durumunda:
- Dolandırıcılık tespiti.
- Bilgi grafiği.
- Gerçek zamanlı öneriler.
- Ana veri yönetimi ve kimlik yönetimi.
- Sosyal ağ.
- Diğerleri bunu sever.
- İlk olarak, farklı restoranlar, müşterilerin onlardan yiyecek satın almasını sağlamak için bu teslimat şirketini çevrimiçi bir yemek dağıtım sistemiyle kullanabilir.
- İkincisi, müşteriler bu çevrimiçi yemek dağıtım sisteminden yemek sipariş ediyor. Restoranlar bilgilendirilir, siparişi paketler ve gerisini teslimat şirketi halletsin.
- Son olarak, sistem, müşterinin bulunduğu yere yakın restoranları, diğer müşterilerin sipariş ettiği restoranları ve müşterilerin sipariş verme eğiliminde oldukları yiyecek ve içecekleri önerir.