Günümüzde çabucak her firma teknoloji alanında da yatırımlar yapıyor. Bu alana giren ve en başarılı örneklerden birine sahip olmayı başaran Starbucks, uygulamasını artık de Web 3.0 için yenilemeye hazırlanıyor.
Şimdiye kadar Starbucks uygulamasında biriken yıldızlarla fiyatsız içecek alınabiliyordu. Böylelikle firma müşteri sadakatini arttırırken, bir yandan da önemli bir avantaj elde ediyordu. Yeni güncelleme de bu özelliği geliştirmeyi amaçlıyor.
Starbucks'tan dijital ürünler

Firmanın CEO'su Howard Schultz tarafından yapılan açıklamada, yeni güncellemenin 13 Eylül'de gerçekleştirilecek olan yatırımcılar günü etkinliğinde tanıtılacağı belirtildi. Seattle'da yapılacak olan aktiflikte Starbucks, firmanın geleceği için birtakım değerli adımlar açıklayacak.
Yeni sistemde Starbucks, var olan harca-kazan temelli ödül sistemini müşterileriyle etkileşimini arttıracak formda geliştirecek. Schultz'a nazaran iş ve konut dışında kalan dijital dünyada da toplulukları genişleyecek ve beşerler yeni ödüllere ulaşma bahtı yakalayacak.
Şirketin CEO'suna nazaran yeni mükafatlar sayesinde müşteriler, çeşidinin tek örneği Starbucks tecrübeleri yaşayabilecek. Ayrıyeten hem dijital ödül olarak, hem de topluluk oluşturma çalışmalarının bir modülü olarak Starbucks markalı dijital toplanabilir yapıtlara sahip olacaklar.
Aslında bu durum Starbucks açısından hiç de şaşırtan değil. Firma kendi tokenini vs çıkarmamış olsa da uzun vakittir dijital teknolojilere ve sanal dünyaya yatırım yapıyor Örneğin firma 4 yıl önce blokzincir teknolojisini kullanarak, küçük kahve üreticilerini muhafazayı amaçlayan bir proje gerçekleştirmişti. Ayrıyeten geçtiğimiz aylarda da Starbucks'ın kahve severler için NFT projesi gerçekleştireceği açıklanmıştı.