Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Steam Deck İçin Yeni Özellik: Dynamic Cloud Sync

Steam Deck İçin Yeni Özellik: Dynamic Cloud Sync
0
56

seocu

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,340
Etkileşim
3
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
69
SteamDeckjpg.webp

Steam Deck avuç içi konsollar yakında müşterilerin eline ulaşmaya başlayacak. Valve yeni konsolu için çok enerji harcıyor ve Linux da dahil olmak üzere birçok alanda yenilikler yapılmıştı. Steam Deck bazı yeniliklere önayak olmaya devam ediyor ve şimdi oyuncuların ilerlemelerini korurken PC ve Steam Deck arasında geçiş yapmasını mümkün kılacak yeni bir özellik var: Dynamic Cloud Sync (Dinamik Bulut Senkronizasyonu).

Haber dün yayınlanan bir Steam Topluluğu blog gönderisinden geliyor. Bu noktada altını çizmemiz gereken bir detay var, oyun geliştiricileri özelliği desteklemesi ve oyunlarında kullanması gerekiyor.

Normalde bir oyun oynadığımızda ilerlemeyi kaydeder, çıkar ve ardından tekrar devam etmek istediğimizde cihazımızı açarız. Valve ise sorunsuz geçiş amacıyla Steam Deck’in ilerlemeyi otomatik olarak kaydetmesi ve ardından cihaz uyku moduna girmeden önce verileri buluta yüklemesi için bir özellik geliştirdi.

Diğer elde taşınan oyun cihazlarında olduğu gibi, kullanıcılar oyundan çıkmadan Steam Deck’lerini sık sık askıya alacağını tahmin ediyoruz. Dynamic Cloud Sync ile Steam, cihaz uyku moduna girmeden önce değiştirilmiş tüm kayıtlı oyun verilerini otomatik olarak buluta yükleyecek. Kullanıcılar daha sonra oyunlarına herhangi bir PC, dizüstü bilgisayar veya başka bir cihazda devam edebilirler. Steam ayrıca kullanıcılar Steam Deck’lerine dönüp cihazı uyandırdıklarında, kaydedilen oyun değişikliklerini otomatik olarak indirecek.

Bu özellik hem oyun geliştiricileri hem de son kullanıcılar için ücretsiz olsa da otomatik olarak çalışmıyor. Ek olarak geliştiricilerin Steamworks’teki oyunlarında manuel olarak etkinleştirmeleri ve bazı yeni API’ler kullanmaları gerekli.
 

Similar threads

Valve, bu Cuma günü Steam’in gölgelendirici ön önbelleğe alma sisteminin verimliliğini artıran yeni bir Steam beta güncellemesi yayınladı. Artık Steam, eski veya kullanılmamış önbellek gölgelendirici kodunu algıladığında, depolama alanından tasarruf etmek için otomatik olarak temizleme işlemi...
Cevaplar
0
Görüntüleme
82
Valve Software, önümüzdeki hafta oyun geliştiricilerine Steam Deck taşınabilir oyun konsolu için daha iyi oyunların nasıl geliştirilebileceği konusunda bazı ipuçları vermek amacıyla sanal bir konferansa ev sahipliği yapacak. Steamworks Virtual Conference çevrimiçi olarak gerçekleştirilecek ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
62
Valve, yakında piyasaya çıkacak Steam Deck’in birçok detayına ışık tutan SSS (sıkça sorulan sorular) sayfasını yayına aldı. İlk önemli detay ise 512 GB’lık modelin ekranında ortaya çıktı. Üç farklı kapasiteye sahip sürümün tümü, 10 parmak dokunmatik destekli cam IPS LCD ekrana sahip, ancak 512...
Cevaplar
0
Görüntüleme
105
Valve, Steam Deck ile çalışacak 100’den fazla oyunu test etmiş durumda. Çalışacak toplam 106 oyundan 60’ının en yüksek uyumluluğa sahip olduğu doğrulanırken bu, denetleyici yapılandırmasının ve gliflerin eşleşeceği, arayüzün okunaklı olduğu ve performansın iyi olduğu anlamına geliyor...
Cevaplar
0
Görüntüleme
64
Valve, yeni kuşak oyun konsolu Steam Deck için çok sayıda güncelleme yayınladı. Güncellemeler, Steam yazılımı ve makinelerdeki işletim sisteminden eser yazılımı seviyesindeki ince ayarlara kadar aygıt için mümkün olan tüm alanları kapsıyor. Sunulan en dikkat cazip iki değişiklik, yeni Kilit...
Cevaplar
0
Görüntüleme
114
858,509Konular
982,856Mesajlar
30,650Kullanıcılar
KUNGert22Son üye
Üst Alt