Stella McCartney'in sonbaharda ne giymek isteyebileceğimiz konusunda kimi fikirleri var ancak büyük resmi gözden kaçırmak istemiyor...
Geçen yıl boyunca, insan faaliyetleri yavaşlarken, her çeşitten ve boyuttan canlının global kentlere döndüğünü gördük. Stella McCartney, bu gibisi görülmemiş andan ilham alarak; bu cinslerin özgürce yaşadığı ve beşerler ortasındaki yerlerini geri aldığı gözü pek ve şık bir sinema sahnesi hazırladı. Cornwall'daki G7 doruğuna, çağdaş ve daha yeşil bir gezegen için başka kurumsal başkanlara katılan Stella McCartney, yırtıcı ve mesken hayvanları için bir yardım daveti olan yeni reklam kampanyasını başlattı.
Stella McCartney, Sonbahar 2021 koleksiyonu 'J is for Joy'dan ilham alan ve hayvanları eşit olarak kutlayan bir kampanyayla karşımızda… Kampanya, efsanevi moda fotoğrafçıları Mert & Marcus tarafından fotoğraflanan, İngiliz komedyen David Walliams tarafından anlatılan ve Humane Society International'ın (HSI) kürksüz bir toplum yaratma dilekçesini destekleyen bir tabiat anı olarak çekildi.
İmzalamak için buraya tıklayın.
Bu koleksiyonu Stella McCartney tarihinde değerli yapan şey, tasarımcının şimdiye kadarki en sürdürülebilir koleksiyonu olması… Patchwork pantolonlar organik pamuktan, ayakkabılar tabanlarına kadar kayın ağacından - yani %80 etraf şuuruna sahip gereçler kullanılarak yapılmış.
Koleksiyonunun kendisi üzere, sinema de optimist, enerjik, renkli… Londra'da sevinçle yaşayan hayali lakin gerçek bir dizi canlıyı, McCartney mizahıyla imza bir kampanyada görüyoruz.
Marka global fark yaratmak isteyenlerden, Humane Society International'ın dilekçesini imzalayarak kürksüz bir toplum yaratmaya katılmalarını istiyor. Her yıl 100 milyondan fazla hayvan, postları için öldürülüyor; Stella McCartney'nin “Fur Free Fur” kullanması 60.000 hayvan vefatını önlemeye yardımcı oluyor. McCartney vegan ikonik Falabella çantalarından, 1 milyondan fazla satıldı. Bu da yaklaşık 400.000 ineğin mevtini engelledi.
Hiç deri, tüy, kürk yahut deri kullanmamış olan Pre-Fall koleksiyonu, bugüne kadarki en sürdürülebilir, başka canlılarımıza ve Dünya Ana'ya karşı daha nazik olan koleksiyon… %80 etraf dostu materyallerden yapılmış bir koleksiyon, ahlak anlayışımızın zalimlikten uzak olmasına dayanak oluyor.
McCartney, canlı ve çeşitli renk kıssasıyla, yılın bahar mevsimini yansıtan bir tazelik ve optimistlik duygusu yaratmak istediğini söylüyor. Bel çantaları, kayak giysisinden ilham alan elbiseler ve eşofmanlarla tanıtılan atletizm ile insanları dışarı çıkmaya ve ömrü kutlamaya teşvik etmek amaçlanıyor.