Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Tanrı Bizi Aldatıyormu -1-

Tanrı Bizi Aldatıyormu -1-

iltasyazilim

FD Üye
Katılım
Ara 25, 2016
Mesajlar
0
Etkileşim
17
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
58
Tanrı bizi aldatıyormu 1

Sığınıyorum allâh’a taşlanmış şeytandan

Adıyla allâh’ın, merhametiyle kuşatanın, gereğince merhamet edenin

İslâm târihinin nurlu dönemi salat ve selâm ona yüce allâh’ın elçisi muhammed ve arkadaşlarının yaşadığı dönemdi Sonra başlayan dîni saltanata kul eden , yeni din olan mezhepler dönemidir Ardından yeni dîne dâir açıklamalar yapmayı engelleyip , uydurulmuş dîni allâh ve peygamber hükmü gibi tartışılmaz değiştirilmesi dâhi düşünülemez hâle getirdiler Bu işi dine dinde olmayan ictihâdı sokup , ictihâd ile yeni dîni kurmak ve ardından , kendi açtıkları dinde sahtekârlık kapısını , ictihad kapısını kapatarak yaptılar Bu yeni câhiliyet dönemi bitti Artık müslümanlar satanatın , egemen islam dışı yönetimlerin yönetimi dışında islâm hakkında araştırarak münâzara ediyorlar Bu çabalar yeni nurlu dönemin müjdesi olmaya başladı Ancak dinde ihtisas yapan , ihtisas yaptığı konuda münâzara yapanların , ihtisas konuları dışında fikir açıklamalarından ve hiç bir ihtisası olmadığı halde konuşanların olmasından oluşan pek çok yanlışlar dîne mal edilmektedir
Bu çağın iletişim imkânlarını kullanan , fikirlerini tercüme ederek dünyâya yayan pek çok kişi bu yayınları ile yanlışlarını tüm dünyâya yayıyorlar Bilgi kirliliği gerçeği örtmeden , duru bilgi kaynakları oluşturulmalı O zamana kadar bilen bildiği kadar yanlışlarla mücâdele ederek doğruları açıklamak zorunda
Dünyâya tercümeler yapılarak yayılan yanlışların kaynaklarından birisi de , kur’ân mûcizeleri konusunda yaptıkları yayınları bir kişiye mal ederek yayın yapan bilinen bir gurup Bu sözde kişi ile temsil edilen gurubun yayınlarından alıntı yaparak , mantık üzerine kurdukları iddiâlarının yanlışlarını mantık ve kur’ân âyetleri ile açıklamaya çalışacağım Bu kişinin adını anmıyacağım Çünkü hak ettikleri vasıflarla kendilerini vasıflandıranları hakâret ettikleri gerekçesiyle , kur’ân’ın tâğût ve şeytanın dostları olarak vasıflandırdığı islam dışı hükümlerle hükmedenlerin , kâfirlerin mahkemelerine havâle ediyorlar
Ayrıca bilinmelidir ki, burada , bu ve benzeri yazılarda gâyem yanlışın yanlışlığını açıklamak ve doğruyu ifâde etmektir Yazılardaki , kâfir veyâ şeytân veyâ başka türlü vasıflandırmalarım kur’ân ve sünnete uygundur , en azından bu uygunluğa dikkat etmeye gayretim var Düşmanlık olan bu tür vasıflandırmalarım, yanlışa ve aldanışa olan bir düşmanlıktır Hakkında yazdığım kişiler hatâ yapıyor olabilir, bilmeden yaptıkları hatâlarla suçlanamazlar Bu durumda olmalarını ve yanlışlarını anlayıp tevbe etmelerini umarım
Bu kişiler hakkındaki sözlerim , islâm düşmanlığı anlamına gelen yanlışları bilerek ve islam düşmanlığını kasdederek savunuyor olmaları durumunda kendileri için geçerlidir
Bu yanlışları bilmeden yapanlar , doğruyu yanlışı ayırmaya , anlamaya gayret edip doğru olduğunu zannettiği halde bu yanlışları savunanlar ise “allâh’dan başka tanrı yok , muhammed allâh’ın elçisidir sözünü kabul ettikleri ve bu sözün gereği olan inanç ve söylem ve eylem içinde bulundukları müddetçe dinde kardeşimdir

(kur’ân, sûre 20 tâhâ , âyet 47) “…ve sağolsun kim uydu (gerçeğe) iletene







Bu yazı bir tekzîb yazısıdır

Alıntı :

Maddenin ardındaki sır
Çevresini akıl ve vicdan yoluyla izleyen kişi evrendeki canlıcansız herşeyin yaratılmış olduğunu fark eder Peki tüm bunlar kim tarafından yaratılmıştır?
Açıktır ki, evrenin her noktasında kendini belli eden yaratılmışlık, evrenin kendisinin bir ürünü olamaz Örneğin bir böcek kendi kendisini var etmemiştir Güneş sistemi, bitkiler, insanlar, bakteriler, alyuvarlar, kelebekler kendi kendilerini yaratmamışlardır Tüm bunların tesadüfenoluşmaları gibi bir ihtimal de, kitabın önceki sayfalarında incelediğimiz gibi, söz konusu değildir

İşte allah'ın varlığını tanımayanların saptığı nokta da buradadır Bu kişiler, allah'ı gözleriyle görmedikleri sürece, o'nun varlığına iman etmemeye şartlandırmışlardır kendilerini Ancak bu durumda, evrenin her yerinde apaçık görünen yaratılmışlıkgerçeğini gizlemek, evrenin ve canlıların yaratılmamış olduğunu iddia etmek zorunda kalırlar Bunu yapmak için yalanlara başvururlar Evrim teorisi ve materyalist felsefe bu konuda başvurulan yalanların ve sonuçsuz çırpınışların en belirgin iki örneğidir

İnkar edenlerin temel yanılgısı, aslında allah'ın varlığını inkar etmeyen, ancak çarpık bir allah inancına sahip olan pek çok kişi tarafından da paylaşılır Toplumun çoğunluğunu oluşturan bu kişiler, yaratılışı reddetmezler, ancak allah'ın neredeolduğuna dair ilginç batıl inançları vardır: çoğu, allah'ın gökteolduğunu sanır Bilinçaltlarındaki düşünceye göre, allah çok uzaklardaki bir gezegenin arkasındadır ve çok nadiren dünya işlerinemüdahale eder Ya da hiç etmez; evreni yaratmış ve bırakmıştır, insanlar kendi kaderlerini çizerler

Kimileri de kuran'ın allah'ın her yerdeolduğuna dair haberini duymuşlardır, fakat bunun anlamını tam olarak çözemezler Bilinçaltlarındaki batıl düşünce; allah'ın radyo dalgaları ya da görünmez, hissedilmez bir gaz gibi, maddeleri çevrelediği şeklindedir

Oysa bu düşünce ve baştan beri saydığımız, allah'ın neredeolduğunu bir türlü çözemeyen (belki de bu yüzden o'nu inkar eden) düşünceler, ortak bir yanlışa dayanmaktadırlar: hiçbir temeli olmayan bir ön yargıyı benimsemekte, ondan sonra da allah ile ilgili olarak zanlara kapılmaktadırlar
Nedir bu ön yargı?

Bu ön yargı maddenin varlığı ve niteliği ile ilgilidir Maddenin var olduğu konusunda öyle şartlanmışızdır ki, acaba gerçekten var mıdır, yoksa sadece bir gölge varlık mıdır, hiç düşünmemişizdir Oysa modern bilim, bu ön yargıyı da yıkarak, çok önemli ve etkileyici bir gerçeği ortaya koymaktadır İlerleyen sayfalarda kuran'da da işaret edilen bu büyük gerçeği açıklamaya çalışacağız

Karşılık :

Büyük yanlış bu mantıksız iddiâ , yazara göre gerçekte madde yoktur Bu yazıda da bu mantık dışı , akıl ve bilim dışı ve din dışı sözü isbâta ve bu iddiâsının dine islâma âit bir gerçek , hikmet olduğunu isbâta çalışacak Tüm gerçekleri inkâr ederken kendi seçme saçmalarının gerçek olduğuna okuyucuyu inandırmaya çalışacak


Alıntı :
Elektrik sinyallerinden oluşan evren
Yaşadığımız dünya ile ilgili tüm bilgilerimiz bize beş duyumuz aracılığı ile gelir Yani biz gözümüzün gördüğü, elimizin dokunduğu, burnumuzun kokladığı, dilimizin tattığı, kulağımızın duyduğu bir dünyayı tanırız Doğumumuzdan itibaren bu duyulara bağlı olduğumuz için dış dünyanın, duyularımızın bize tanıttığından farklı olabileceğini hiç düşünmemişizdir

Karşılık :
Algıladığımızdan farklı olabileceğini düşünmemiz akılsızlık olurdu , algıladığımız şekilde olduğuna tanık olan milyarlarca insan ve tirilyonlarca akıllı canlı varken , ve kur’ân bildirirken

Alıntı :

Oysa, bugün birçok bilim dalında yapılan araştırmalar son derece farklı bir anlayışı beraberinde getirmiş, algılarımız ve algıladığımız dünya ile ilgili ciddi şüphelerin oluşmasına neden olmuştur

Bu yeni anlayışın çıkış noktası ise şudur: bizim dış dünyaolarak algıladıklarımız, yalnızca elektrik sinyallerinin beyinde yarattığı etkilerdir Elmanın kırmızılığı, tahtanın sertliği, dahası anneniz, babanız, aileniz, sahibi olduğunuz bütün mallar, eviniz, işiniz ve bu kitabın satırları yalnızca ve yalnızca beyninizdeki elektrik sinyallerinden ibarettir


Karşılık :

Bu ne yaman çelişki , beynimizdeki elektirik sinyallerinin varlığını iddiâ edip var olan her şeyi inkâr Ayrıca eğer bizler yoksak bu salak kime neyi isbâta çalışıyor

Alıntı :

Frederick vester bilimin bu konuda ulaştığı noktayı şöyle ifade eder:
Bazı düşünürlerin, 'insan bir hayaldir, aslında bütün yaşananlar geçici ve aldatıcıdır, bu evren bir gölgedir' şeklindeki sözleri günümüzde bilimsel olarak kanıtlanıyor gibidir
Karşılık :
Bu yazıda bilimsel yada bilimsel olmayan bir isbat yok “insan bir hayaldir yada “evren bir gölgedir bu sözler acabâ “insan tanrının gölgesidir sözünü kabul ettirmek içinmi yazılmış

Alıntı :

Ünlü filozof george berkeley'in, bu şaşırtıcı gerçek ile ilgili açıklaması ise şöyledir:
Kendilerini gördüğümüz ve dokunduğumuz için, bize algılarımızı verdikleri için nesnelerin varlığına inanırız Oysa algılarımız sadece zihnimizde var olan fikirlerdir Şu halde algılar aracılığıyla ulaştığımız nesneler fikirlerden başka bir şey değildirler ve bu fikirler, zihnimizden başka yerde bulunmazlar zorunlu olarak… bütün bunlar madem ki sadece zihinde var olan şeylerdir, öyleyse evreni ve şeyleri zihnin dışında varlıklar olarak hayal ettiğimizde, yanılmaların içine düşmüş oluyoruz demektir… öyleyse bizi çevreleyen şeylerin hiçbirinin bizim zihnimizin dışında bir varlığı yoktur
Karşılık :

Gerçeğin yalanlanması yalanı savunanların tek çâresidir Gerçeğin kabul ve isbâtı ise gerçeği savunanların yoludur Gerçeğin düşmanı şeytandır Yalanın düşmanı allâh ve elçileri ve müslümanlardır Müslüman gerçeği doğrular , yalanı yalanlar Kâfir ise gerçeği yalanlar , yalanı doğrular
Bu bölüm tam olarak , iddiâ edilen yalanın doğruluğunu isbât gayretinin merkez bölümü

Demiş:
Kendilerini gördüğümüz ve dokunduğumuz için, bize algılarımızı verdikleri için nesnelerin varlığına inanırız Oysa algılarımız sadece zihnimizde var olan fikirlerdir


Dedim:
Algılanan şeyler inanılan şeyler değildir Algılanan şeyler var olduğu şüphesiz bilinen şeylerdir

Örnek: bu yazı algıladığımız bir şeydir Öyleyse bu yazı vardır Varlığını algıladığımız bu yazının varlığına , delilsiz , aslında var olmayan bir şeye inanır gibi inandığımız iddiâsı , mantık dışı , akıl dışı , deli zırvası bir söz olur Aksine bu yazıyı algıladığımıza göre bu yazının var olduğunu biliriz, bu yazının var olduğunu bilmek , bu yazının var olduğu isbat edilmemiş olmasına rağmen varlığına inanmak değildir
Burada bilmek ve bildiğinin varlığına inanmak ile isbatsız yanlış bir inancın aynı şey olduğuna iknâ edecek şeytan işi bir saptırma yapılmış
Hangi akıl var olduğunu bilerek , var olduğuna inandığı şeyi inkâr edebilir ve bile bile var olduğunu inkâr edebilir
Ancak bir şeytan yada bir kâfir var olduğu açıkça belli bir şeyi inkâr eder

Gerçeği yalanlarken yalanladığı gerçeğin varlığını kabul etmek zorunda olduğunu ise göz ardı ediyor Algıladığımız şeyi algılamamızın , algıladığımız şeyi görmemiz ve ona dokunmamız olduğunu söylerken algılanan bir şeyin varlığını kabul ediyor, gerçeği itiraf ediyor , ardından da varlığını itiraf etmek zorunda olduğu şeyi inkâr için , o şeyin varlığını bilmediğimiz , var olduğuna inandığımız sapıklığını ileri sürüyor Bu kadarı yetersiz kaldığı , yalanını desteklemesi gerektiğini düşündüğü için , ikinci bir saptırma kademesine geçerek devâm etmiş

Demiş :
Oysa algılarımız sadece zihnimizde var olan fikirlerdir

Dedim :
Algılarımızın nerede olabilir ki Doğal olarak algılarımız zihnimizdedir Neden böyle diyor Çok doğal olan bu gerçeği özel bir durummuş gibi , bu çok hikmetli konuya neden dâhil etmiş Galiba bu büyük şeytanlığını ifâde etmek için bir geçiş cümlesi Varlığını itiraf ettiği halde , açık bir söyleyişle de varlığını yalanladığı nesnenin , algılarımızın zihnimizde olmasıyla ne ilgisi olabilir Burada diğer bir sokuşturma daha var Algılarımız fikirler imiş Ya türkçe bilmiyor ya sözlüğe bakmamış yada aklından zoru olmalı Gördüğü manzaraya bu ne güzel manzara diyen olurda bu ne güzel fikir diyen olabilirmi Şeytanın işi ne Her şeyi olduğundan farklı göstermeden yanlışın doğruluğunu kabul ettiremeyeceği için bu uydurmalar Bu arada bahsedilen nesnenin aslında var olmayan , sadece bir algı, algıdanda öte bir değersiz fikir olduğuna dâir ciddî bir zan oluşturuyor okuyucuda

Demiş :
Şu halde algılar aracılığıyla ulaştığımız nesneler fikirlerden başka bir şey değildirler ve bu fikirler, zihnimizden başka yerde bulunmazlar zorunlu olarak…

Dedim :
Şimdide nesneleri algılamış oluşumuzu tersine çevirerek yeni bir saptırma daha oluşturuyor Algılar nesnelerden bize ulaşan bilgiler olduğu halde , algıları algı araçları olan duyu organları yerine göz, kulak, dil yerine koyarak , nesnelere onlarla ulaştığımızı iddia ediyor
Ve burada şeytanlığını açıklayarak söylemek istediği sapık inanışı açıklıyor Kısa bir yazıda bir kaç saptırma dönemecinden sonra istediği büyük sapıklık konumuna vardırabiliyor konuyu
Nesneler fikirlerden başka bir şey değildirler Müthiş salaklık İnsanın bu kadar salak olabilmesi için bu işi yüksek okulda , üniversitede okumuş olması gerekir Salaklık üniversitesi şeytani ilimler fakültesindenmi mezun oldun ey salak oğlu salak denir böylesine
Dahasıda var nesneleri fikirlere dönüştürmekle de hızını alamayıp saptırma dönemeçlerine bir saptırma daha ekliyor , nesneler hem fikir hemde bu fikirler yani nesneler zihnimizde imiş
Ne demek bu Yani demek istiyorki , meselâ , bir oduna bakıyor olsam o odunu zihnimde algılarım , öyleyse o odun aslında var değildir yoktur ve ben o odunun var olduğuna algıladığımiçin inanırım Oysa benim algım zihnimdedir Algım zihnimdeki bir fikirdir Şu halde algıladığım , duyu organlarımla gözümle ulaştığım o odun bir fikirdir Ve bu fikir (odun) zihnimden (beynimden) başka bir yerde bulunmaz Diyor
Kısaca eğer bir oduna bakıyorsam , ben bir odun kafalıyım demek istiyor Kafasının içinde beyin yerine bir odun var bu adamın

Demiş :
Bütün bunlar madem ki sadece zihinde var olan şeylerdir, öyleyse evreni ve şeyleri zihnin dışında varlıklar olarak hayal ettiğimizde, yanılmaların içine düşmüş oluyoruz demektir…

Dedim : yüce allâh tevbe nasip ede Saptırmalarına ve saçmalarına devamla gördüğümüz hiç bir şeyin zihnimizin dışında olmadığını, hiç bir şeyin var olmadığını iddia ederek tüm yaratılışı ve allahın fiilerinin sonucu olan tüm varlıkları ve allahın tüm fiillerini inkar ediyor Tüm bunların fikir bile değil bir takım hayaller olduğunu iddia ederek dahada aşağılıyor Ayrıca varlıkların var olduğunu zannetmemizin bir aldanış olduğunu ileri sürüyor Demek istiyorki bizi bu şekilde donatan , var eden , yaratan bizi aldatmaya çalışıyor ama , biz uyanıklar aldanmayız Bu iddialar tam olarak yüce allâhın bizi aldattığını iddia etmektir Çünkü bizi bu yapıda yaratan odur Bu yaratışı ile allah kullarına doğruyu göstermeyi değilde kullarını aldatmayı kasdetti diyor Öyleyse allah gerçeğe çağırmıyormu Yalanamı çağırıyor Kur’ân âyetleri bize ,
Görmüyormusunuz âyetleri , gördüğünüz âyetlere inanın , gerğini yapın , allaha uyun derken yalanmı söylüyor Yoksa yalancı bu yazarmı
Tüm varlık âlemi allâh’ın âyetleridir Varlığı inkar âyetleri inkârdır Varlığı inkâr o varlığı kendi varlığının âyeti yapan allâh’ı inkârdır Yüce allâh’ı , kulları aldatan şetanın vasfıyla vasıflandırmak , şeytanın işinden başka kimin işi olabilir

Demiş :
… öyleyse bizi çevreleyen şeylerin hiçbirinin bizim zihnimizin dışında bir varlığı yoktur
Dedim :
Aynı sözün tekrarı , hiç bir şey yoktur deyişinin tekrarı Aslında bu söz ile söylediği bir şey daha var hiç bir şey yok benim zihnim var , hiç bir şey yok ben varım Bu ne büyük bir bencillik , tüm varlıkları ve tanrıyı tamâmen inkar ve tek tanrının nefsi , kendisi olduğunu iddia etmek
Bu kişinin târif ettiği sahneyi bir düşünün , gözlemci olduğumuzu düşünelim Bir kişi bir nesneye mesela bir ağaca bakıyor ve onu bu iddiacının iddia ettiği gibi zihninde algılıyor Ve şöyle diyor , bu sadece bir yalan , aslında burada bir ağaç yok Halbuki biz gözlemciler o kişiyi ve yalanladığı ağacı görüyoruz Cevap hazırdır, sizin gördüklerinizde yokki, sizde hayal görüyorsunuz Fakat o kişi kendi varlığının gerçek olduğunu iddia ediyor Tüm gördüklerini ise inkar ediyor Halbuki onun yanlış mantığına göre , kendi varlığını kendisinin kabul ettiği gibi , kendi varlığını kabul eden , dolayısıyla varlığı kabul edilmesi gerken bir çok varlık var Halbuki o kendi dışındaki hiç bir varlığın varlığını kabul etmiyor Bu taktirde her var oluş iddiasında olan varlık da onun varlığını inkar etmelidir Öyleyse her varlık kendi varlığını kabulde yalnız kalır Halbuki varlığının inkar edilmesi konusunda tüm varlıklar adedince tanık oluşur Öyleyse bu durumda kendi varlığına inanmakta haklı olduğunu iddia edişine delil olabilecek tek tanığı olan kendisine karşı , varlıklar adedince , var olmadığına inanması gerektiğine dair tanıklar olması sebebi ile , kendi varlığının var olduğuna inanmaması daha mantıklı olacaktır Kendi mantığına göre var olmadığı kanıtlanan bu zavallının sözleri ve iddiaları ise kendi var olmadığı için bir değer değil, bir hayalin gölgesi kadar bile değerli değildir
Hal bu ki yüce allâh kur’ân’da görülen şeylerin gerçek olduğunu bildiriyor

(6 en’âm 25) “ve onlardan kimi , dinlemeye devâm eder seni ve yaptık üzerine kalplerinin (onların) kaplamalar anlamalarına onu ve kulaklarında (onların) duymayı ağırlaştırıcı ve hepsini belirtinin (âyetin) gördülerse güvenmiyorlar (îmân etmiyorlar) ona , o âna kadar (ki) geldiler sana mücâdele ederler seninle , der (onlar) ki küfrettiler (kâfir oldular) bu ancak hikâyeleridir öncekilerin

(14 ibrâhîm 19) “görmedinmi elbette allâh yarattı gökler ve yeri gerçek olan ile (hak ile) dilerse giderir sizi ve gelir yaratılışın yenisiyle
(20 tâhâ 56) “ve elbet muhakkak gösterdik ona belirtilerimizi (âyetlerimizi) hepsini onun böyle iken yalanladı ve beğenmedi

(34 sebe 6) “ve görür (onlar) ki getirildiler bilgiye (ilme) ki indirildi sana düzenleyeninden (rabbinden) o gerçek (hak) ve iletir yoluna azîzin hamîdin

(41 fussılet 53) “göstereceğiz onlara belirtilerimizi (âyetlerimizi) ufuklarda ve kendilerinde tâki tamâmen açığa çıkar onlara elbette o gerçek(tir) (haktır) , yeterli olmadımı düzenleyenine (rabbine) elbette o üzerine her şeyin çok iyi tanık

(53 necm 18) “elbet muhakkak gördü belirtilerinden (âyetlerinden) düzenleyeninin (rabbinin) en büyük olanı

(79 nâziât 19) “ve iletirim seni (hidâyet ederim seni) düzenleyenine (rabbine) böylece ürperirsin
(79 nâziât 20) “böylece gösterdi ona belirtinin (âyetin) en büyüğünü
(79 nâziât 21) “böylece yalanladı ve isyân etti
(79 nâziât 22) “sonra ardını döndü çabalıyor
(79 nâziât 23) “böylece (bir alana) topladı ve seslendi
(79 nâziât 24) “böylece dedi ben düzenleyeniniz (rabbiniz) en yüce olanım



Âyet : (17 isrâ 36) “ve ardına takılma neyin (ki) (var) değil senin için onunla (ilgili) bilgi, elbette işitme ve görme ve gönül, hepsi işte (onlar)ın oldu ondan mes’ûl
Âyet : (24 nûr 31) “…ve (hatâdan) dönün allâh’a toptan ey güvenenler (îmân edenler) olurki siz kurtulursunuz
Âyet : (20 tâhâ 47) “…ve sağ olsun kim uydu (gerçeğe) iletene

Âyet : (1fatiha 1) “övgü allâh’a düzenleyeni evrenlerin



Yazının telif hakkı yazar adı ve web sayfasının yayınlanmasından ibarettir
Alıntı : yazar, ali kenan aydın

 

Similar threads

Kur’ân’da uzayda hayat 3 Uzaylı insanlar Sığınıyorum allâh’a taşlanmış şeytandan Adıyla allâh’ın, merhametiyle kuşatanın, gereğince merhamet edenin Kur’ân’ın âlemlere ;evrenlere gönderildiğini bildiren bâzı âyetler 1 (25 furkân 1) “mübârek oldu (o) ki inici etti (gerçeği , yanlışı)...
Cevaplar
0
Görüntüleme
89
TEK DİN İSLÂM 1 (Tüm Peygamberler Müslümandır) (Allah İndinde Din İslamdır) Sığınıyorum Allâh’a Taşlanmış Şeytandan Adıyla Allâh’ın, Merhametiyle Kuşatanın, Gereğince Merhamet Edenin İlk insan selam ona babamız Âdemden son insana kadar tüm insanlar yüce Allâh’ın dinine , İslama uymakla...
Cevaplar
0
Görüntüleme
119
UZAYDA HAYAT VAR Uzayda hayat varmı sorusunun en güvenilir cevâbı , hiç şüphesiz, Mûcize olduğu kanıtlanmış olan, kendisinden başka tanrı olmayan allâh’ın kitabı kur’ân’dadır iki âyette açıkça bildirilmiştir, uzayda hayat vardır 3 Kur’ân’ın 16’ncı sûresi olan nahl sûresinin 49’uncu âyeti...
Cevaplar
0
Görüntüleme
56
Dünyânın Üzerinde Yazan “Allâh Adı(uydu resmi) http:imgwebmecompiceenbuyuk1wiki2dunya2 Dünyânın Üzerinde Yazan “Allâh Adı(harita) http:wwwenbuyukbirnetwpcontentuploads05dunyaallahadi20190x150 Dünyânın Üzerinde Yazan “Allâh Adı(yapım)...
Cevaplar
0
Görüntüleme
144
Hıristiyanlar ve tüm kâfirler cehennemliktirler , cennete giremezlerhıristiyanlar cennete girecek diyen kâfirdir , o da cehennemliktir Burada yazılan âyetler kur’ân’da bildirilen hıristiyanlar ve diğer kâfirlerden bazı kâfirlerin kim olduklarını açıklıyor Buradaki âyetler kâfirlik sebeplerinin...
Cevaplar
0
Görüntüleme
83
858,496Konular
981,835Mesajlar
29,883Kullanıcılar
Ss42ssSon üye
Üst Alt