Amerika'nın ünlü nakliyat firması FedEx, uzun müddet evvel teslim aldıkları bir kargoyu kaybetti. Fakat kargo, bir cesetti ve FedEx'in toplumsal medya dayanak takımının verdiği karşılık herkesi sinirlendirdi. Ayrıntılar aşağıda. ????
Kaynak:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link , görmek için
Giriş yap veya üye ol.
...2019 yılında Atlanta'da 32 yaşındaki Jeffrey Merriweather'ın cesedi kısmen çürümüş halde bulunmuştu.
Cesetle ilgilenen isimli hekim, cesedi St. Louis'de bulunan özel bir travma laboratuvarına gönderme kararı alarak, Amerika'nın büyük nakliyat firması olan FedEx'e teslim etmişti.
Fakat ceset o vakitten beri kayıp. Acılı Merriweather ailesi, ortadan 3 yıl geçmesine karşın hala cenazeyi teslim alamadı.
Firma ise çoktan teslim etmiş olmaları gereken kargoya dair pozisyon yahut öbür bir bilgi paylaşmıyor.
Atlanta Journal-Constitution gazetesinin Twitter hesabı, acılı ailenin öyküsünün anlatıldığı bir makale paylaştı.
Merriweather'ın vücudunun akıbetini sorgulayan habere, FedEx hesabından bir karşılık verildi:
'Bekleyen teslimatınız için çok üzgünüz. Lütfen direkt bildiri gönderin, yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.'
Twitter kullanıcıları, yapay zeka tarafından paylaşıldığını düşünülen yanıta reaksiyon gösterdi.
Bir Twitter kullanıcısının yaptığı 'Bu gezegendeki son çağımızı geçirme halimiz inanılmaz' yorumu binlerce beğeni aldı.
Journal-Constitution editörü Jennifer Brett ise otomatik gönderilen bu yanıta karşılık olarak "Yapay zeka her vakit karşılık olamaz" biçiminde yazdı.
Cevabın yapay zeka tarafından değil, haberi ayrıntılı okumayan gerçek bir çalışan tarafından verildiği söylendi. Gelen reaksiyonların akabinde FedEx yetkilileri tweet'i sildi.
Merriweather'ın cenazesinin akıbeti ise hala meçhul. Jeffrey'nin annesi Kathleen Merriweather, verdiği röportajda bunun asla bitmeyen bir kabus üzere olduğunu söyledi.
Umarız acılı ailenin bu kabusu yakın vakitte son bulur.
Siz bu mevzuda ne düşünüyorsunuz? Yorumlara buyurun...