
Yıl içinde prestijini en çok artıran marka ve paydaşlarını ödüllendiren birinci ve tek aktiflik The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri'nin yedincisi sona erdi. Türkiye'nin başkan pazarlama platformu Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen "İtibar ve Marka Bedel Performans Ölçümü" araştırması baz alınarak düzenlenen "The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri" 17 Mart'ta sahiplerini buldu. Türkiye'nin teknoloji alanındaki en güçlü markalarından biri olan Casper, "Teknoloji üreticisi" kategorisinde en prestijli marka seçilerek birincilik ödülünün sahibi oldu.
Bu yıl 50'ye yakın kategoride gerçekleştirilen "İtibar ve Marka Paha Performans Ölçümü"nde saha araştırması tamamlanarak birinci üçe kalan markalar belirlendi. Toplam 12 vilayette bin 200 bireyle gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda bölümlerinde yıl içinde prestijini en çok artıran markaları ve bu muvaffakiyete ortak olan paydaşları ödüllendirildi. Araştırmada yılın en başarılı markaları ve paydaşları her yıl olduğu üzere halk heyeti tarafından seçilirken bu yıl da en çok ödül alan reklam, halkla ilgiler, medya planlama ve dijital ajanslar ayrıyeten muvaffakiyet mükafatı aldı.
Casper ismine mükafatı alan Kurumsal Bağlantı Yöneticisi Ahmet Beliktay; "Casper olarak, 2019 yılının 4. çeyreğinde başlamış olduğumuz dönüşüm sürecimizin ana temelini "müşteri memnuniyeti" üzerine kurduk. "Tüketici dostu teknoloji" mottosuyla marka ve tüketici ortasındaki bağı güçlendirmek, tüketici dostu yaklaşım sergilemek en büyük maksadımız oldu. Motivasyonumuz tüketicilerimizin muhtaçlık ve beklentilerine uygun özel eserler üretebilme yeteneği. Misyonumuz ise "En son teknolojiyi kullanıcı ile buluşturan marka" olarak müşterileriniz ile bağ kurmak. 2019 yılının 4. çeyreğinden beri başladığımız bu dönüşüm sürecinde, markamızın prestijini halkımızın ve profesyonellerin nezdinde arttırdığımızı bilmek bizleri keyifli etti." diye görüşlerini belirtti.