iltasyazilim
FD Üye
The Sims 2 : Hileler
Oyun sırasında CtrlShiftC tuşlarına aynı anda basın
Hileler büyükküçük harf duyarlıdır
motherlode 50,000 Simoleons Para verir
Kaching 1000 Simoleons Para verir
moveObjects on Objeleri hareket ettirme
moveObjects off Objeleri hareket ettirme modunu kapatır
aging onoff Yaşlanma açıkkapalı
aging onoff Yaşlanma açıkkapalı
ÇOK ÖZEL!: boolProp testingCheatsEnabled true (Dikkat Kullanmak sakıncalı olabilir)
Maxis Programcılarından birinin yayınladığı bu hile ile DEBUG (Hata Ayıklama) Moduna geçiyorsunuz Bu moda geçtiğinizde belli gizli skinlere ve kıyafetlere ulaşabiliyor, Sim'ler üzerinde ekstra değişiklikler gerçekleştirebiliyor, hatta ölüleri diriltebiliyorsunuz
Hileyi yazdıktan sonra
*Createasim kısmında bir sim yaratmadan önce Zoom yapıp, Shift+N tuşuna basarak Debug modu açın Bu durumda karşınıza gizli kostümler ve skinler gelecek
*Oyunun içinde iken eşyalara Shift+MouseSolTuş yaptığınızda o eşyanın debug seçenekleri çıkar
*Bir sim'e Shift+MouseSolTuş ile bastığınızda Tombstone L (Hayat) ve Tombstone D (ölüm) gibi eşyalar yaratabiliyor, buradan simler yaratabiliyorsunuz
*Her türlü ihtiyaç, yetenek vs barlarına Shift+MouseSolTuş ile bastığınızda bunları ayarlayabiliyorsunuz
*Ctrl+MouseSağTuş yaparken Aspiration yada Fears tuşlarına basarsanız, aspiration'lar ve korkular değişir
*Bu modda iken oluşan hatalar çok detaylı olarak kullanıcıya gösterilir Bu modu kapamak için Createasim kısmında Shift+M yapmalısınız Unutmayın bu resmi olarak desteklenmeyen bir hile ve kullanımı oyuna zarar verebilir
slowMotion # Oyun hızını ayarlar # 0 ile 8 arası bir rakam (0 normal hız)
vsync onoff Grafik detaylarını azaltır, oyun performansını yükseltir
autopatch onoff Otomatik Patch'lemeyi açarkapatır
help Tüm hileleri yazar
StretchSkeleton Sim'in boyut olarak büyümesini yada küçülmesini sağlar
faceBlendLimits onoff Çok değişik görünümlü annebabaların çocuklarında ortak yüz yaratılırken kullanılan limitleri açarkapatır
floatProp horzEdgeScrollrate X: Yatay scrollrate'in (ekran kayma) hızını ayarlar
floatProp vertEdgeScrollrate X: Dikey scrollrate'in (ekran kayma) hızını ayarlar
boolProp carsOnRight true|false: Araçların gidiş geliş yönünü sağsol olarak ayarlar
boolProp ShowLotPackageFilename true|false: Kasaba ekranındayken, arsaların dosya isimlerini gösterir
intProp censorGridSize X: Sansür sırasında görünen karelerin sayısını ayarlar, 0 değeri sansürü kapatır
boolProp simShadows true|false: Gölgeleri açarkapatır
floatProp particleDensity X: Eşyaların görüntü detaylarını ayarlar
boolprop nhoodWaterReflection true|false: Kasaba görünümündeki su yansımalarını açarkapar
boolprop chooseCameraSpecialEventEnabled true|false: Özel durumlardaki, kamera çekimlerini kapar
boolprop simpleTerrain true|false: Zemin detayını basitleştirmeyi açarkapar
UNIVERSITY İÇİN EK HİLELER
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true
Eşyaları (, ve ) veya ( ve ) tuşları ile döndürmenize olanak verir Böylece eşyaları 45 derecelik açılar ile koyabilirsiniz
setHighestAllowedLevel x
Üzerinde bulunduğunuz arazinin maksimum kat yüksekliği x kadar olur (x yerine istediğiniz rakamı koyabilirsiniz) Standart limit 4'tür Ancak limiti yükseltmek oyunu yavaşlatır ve çökmesine neden olabilir
boolProp dormSpecificToolsDisabled true
Yurtta (Dorm) iken Buy ve Build mode'larını aktifleştirir Kapatmak için true yerine false yazın
changeLotZoning x
Arsanın tipini değiştirir Örneğin Community olarak düzenlenmiş bir arsayı Residental yani Ev olarak kullanabilirsiniz
x yerine residential | community | greek | dorm | secretsociety tiplerinden birini yazmalısınız
NIGHTLIFE İÇİN EK HİLELER
familyfunds AileninAdı #
AileninAdı kısmına seçtiğiniz ailenin adını, # yerine ise +para miktarı yazın
roofslopeangle x
Çatı eğimini değiştirir x yerine 1575 arası bir değer yazılmalıdır
showHeadlines onoff
Düşünce balonlarının gösterilip gösterilmeyeceğini ayarlar
unlockCareerRewards
Tüm kariyer ödüllerini açar
MaxMotives
Tüm ihtiyaçları tamamlar
motiveDecay onoff
Off olursa, simlerin ihtiyaçları hiç düşmez
aspirationPoints #
# yerine yazılan rakama göre Aspiration puanı verir
lockAspiration onoff
on olursa, aspiration puanları sabit kalır
aspirationLevel x
Simin Aspiration seviyesini belirler x yerine 05 arası bir rakam yazılır
agesimscheat onoff
on olursa, simin üzerine bastığınızda, yaş grubunu belirleyebilirsiniz
OPEN FOR BUSINESS İÇİN EK HİLELER
AddneighbortoFamilycheat onoff
on olursa, istediğiniz simin üzerine basınca Add To Family komutu ile ailenize ekleyebilirsiniz
Forcetwins
Hamile bir sim'i seçtiğinizde bu hileyi yazarsanız, ikiz bebekleri olur
Sethour x
Saati 023 arasında ayarlayabilirsiniz
PETS İÇİN EK HİLELER
boolprop ControlPets onoff
Hayvanları kontrol edebilirsiniz (Ancak komutları iptal edemezsiniz)
boolprop PetActionCancel truefalse
Hayvanların komut kısmına erişim sağlar
boolprop DisablePuppyKittenAging truefalse
True olursa, Yavru kedi ve köpeklerin büyümesini engeller
boolprop ShowCatalogePFlags truefalse
Katalogda eşyaların hangi eklenti ile geldiğini yazar
boolprop PetsFreeWill truefalse
Hayvan'ların freewill'ini (kendi başına hareketini) açarkapar
Yukardaki Hileleri
Mimari Hileler
Arakat & Odaiçi Basamak Yapımı
1) Boş bir oda yaratın
2) Ctrl+Shift+C yaparak hile ekranına girin ve boolProp constrainFloorElevation false yazıp Enter'a basın Bu hile ile yer şekilleri üzerinde eşya olsa dahi değiştirilebilir
3) Odanın içini tamamen dolduracak şekilde bir FoundationTemel yapın
4) Temel bu şekilde görünmeli Şimdi hile ekranına boolProp constrainFloorElevation true yazarak demin açtığımız hileyi kapatın
5) Şimdi Foundation aracına gelip CTRL'e basılı tutarak biraz önce yaptığımız temeli silin Ancak duvarlar silinmeyecektir
6) Şimdi biraz önce yaptığımızın yanına bir tane daha foundaiton yapın
7) Duvarları örün Meren için boşluk bırakmayı unutmayın
8) Bağlantı merenleri ile iki arakatı birbirine bağlayın
9) Değişik mimari objeler ile evinize farklı bir hava katabilirsiniz
**Dikkat: Alt kat hileli yoldan yapıldığı için pencereler ve duvar lambaları bu katı aydınlatmaz Bu yüzden masa yada tavan lambaları kullanın
Bodrum Kat yapımı
Basit Bir Bodrum Kat Yapımı: (Geri Dön)
1) Öncelikle DigKazıaracı ile arsanızda bir çukur açın
2) Ardından Level Terrainile düz bir yüzey ve düzgün bir dikdörtgen yaratın
3) Çukurun etrafını FoundationTemelile kaplayın Temeli mouse'u üstten aşağı doğru kaydırarak yapın, böylece yükseklik farkı oluşmaz
4) Temel Kaplaması bitince, zemin kata döşeme yapabilir duruma geleceksiniz
5) Meren boşluğu yaratarak, zemin katın döşemelerini yapın
6) Mereni de yerleştirdikten sonra bodrum katınız hazır oluyor, geriye sadece duvar ve döşemeler ile kaplanıp, döşenmesi kalıyor
Çok Katlı Bodrum KAtı
Çok Katlı Bodrum Yapımı
1) 6 Adet connetingbağlantı mereni ile en alta doğru inin Bu sayede istenilen derinlikte olmamız sağlanacak
2) Ardından CTRL tuşuna basılı tutarak hepsini silin
3) En alt noktayı Level Terrain ile yayarak dikdörtgen bir oda oluşturun
4) Oluşturduğunuz odanın üstüne bir kat daha ekleyin Bu yeni odanın bir kısmı dışarıdan görünebilecek
5) Bir kat daha çıkın ve tepesini döşeme ile kaplayın
6) Bodrum katının etrafına tam kenarlara denk gelecek şekilde bir oda daha yapın
7) Bu yeni kata bir oda daha ekleyin
8) Hile ekranına geçip, boolProp constrainFloorElevation false yazıp Enter'a basın
9) Kuşbakışı görünüme geçin ve bodrum katı bir uçtan diğerine kaplayın
10) Eğer doğru yaptıysanız böyle gözükmeli Şifreyi boolProp constrainFloorElevation true yazarak kapatın
11) Boş kalan bölümleri döşeme ile kapatarak katı bitirin
12) ConnectingBağlantı mereni ile yaptığınız katı yere bağlayın
13) En alttaki kata inerek bir meren ekleyin
14) Bir üst katı da, zemine bağlayın
Derin Havuz Yapımı
Derin Havuz Yapımı
1) Ctrl+Shift+C yaparak hile ekranına girin ve boolProp constrainFloorElevation false hilesini yazın Bu sayede havuzun bulunduğu yer şekillerini değiştirebilirsiniz Ayrıca moveObjects on şifresi ile havuza normalde koyamadığınız nesneleri yerleştirebilirsiniz
2) Örneğin Atlama tahtasını yükseltisi artırılmış bir yüzeye yerleştirebilir, hatta havuzun içine normal meren (Dikkat! Hatalara neden olabiliyor) koyabilirsiniz
3) Dig aracı ile havuzun derinliğin artırabilirsiniz Bu durumda sim'ler su altında yüzmeye başlayacaklardır
4) Ayrıca Derinliği artırılmış havuzlara ağaç yerleştirmeniz ve ilginç tasarımlı havuzlar yaratmanız mümkün
Su Kaydırağı Yapımı (Geri Dön)
1) Herhangi bir havuz yaratın Ardından CTRL tuşuna basılı tutarak şekilde görüldüğü gibi bir çizgi halinde mouse'u hareket ettirin İstediğiniz uzunluğa geldiğinde, mouse'u hiç oynatmadan, CTRL tuşunu bırakın ve bir tek tıklayın Böylece tek çizgilik bir havuz parçası oluşacak
3) Hile ekranına geçerek, boolProp constrainFloorElevation false yazın ve entera basın
4) Bu hile açık olduğu sürece yükseltileri istediğiniz gibi düzeltebilirsiniz Kaydırağımızı şekildeki gibi yaptıktan sonra
hile ekranında boolProp constrainFloorElevation true yazarak, hileyi kapatın (Bu hileyi açık unutmayın)
5) Ardından Derin Havuzlar bölümünde anlatıldığı gibi havuza atlama tahtaları vb eşyalar ekleyerek tamamlayabilirsiniz
Su Kaydırağı Yapımı
1) Herhangi bir havuz yaratın Ardından CTRL tuşuna basılı tutarak şekilde görüldüğü gibi bir çizgi halinde mouse'u hareket ettirin İstediğiniz uzunluğa geldiğinde, mouse'u hiç oynatmadan, CTRL tuşunu bırakın ve bir tek tıklayın Böylece tek çizgilik bir havuz parçası oluşacak
3) Hile ekranına geçerek, boolProp constrainFloorElevation false yazın ve entera basın
4) Bu hile açık olduğu sürece yükseltileri istediğiniz gibi düzeltebilirsiniz Kaydırağımızı şekildeki gibi yaptıktan sonra
hile ekranında boolProp constrainFloorElevation true yazarak, hileyi kapatın (Bu hileyi açık unutmayın)
5) Ardından Derin Havuzlar bölümünde anlatıldığı gibi havuza atlama tahtaları vb eşyalar ekleyerek tamamlayabilirsiniz
Yön Değiştiren Merenler
1) Öncelikle orta boy yükseltme aracını kullanarak, merene başlayacağınız yeri 4 kez yükseltin
2) Yükseltilen alanın tepesine bir temelfoundation yerleştirin
3) Bağlantı Mereniconnecting stair aracı ile temelin tepesi ile yer arasına bir meren yapın
4) Temelden 2 kare uzaklığa evin ikinci katını yapın
5) Bağlantı merenini 2 kattan temele uzatın
6) Level Aracı ile yeri düzeltin
Veya
1) Öncelikle orta boy yükseltme aracını kullanarak, merene başlayacağınız yeri 8 kez yükseltin
2) Yükseltilen alanın tepesine bir temelfoundation yerleştirin
3) Yeri düzeltin ve temelden 2 kare uzaklığa evin ikinci katını yapın
4) Bağlantı Mereniconnecting stair aracı ile ikinci kattan başlayıp temele kadar bir meren yapın
5) Bağlantı Mereniconnecting stair aracı ile şekildeki gibi ters yöne (ve isterseniz eve bitişik olarak) bir meren daha yapın
6) Birazcık yaratıcılık ile çok daha değişik modeller oluşturabilirsiniz
Köprü Yapımı
1) 4 karelik bir FoundationTemel yaratın
2) Ctrl tuşuna basarak, yaptığınız temelin ortasını silin
4) Boşalan alanı istediğiniz bir döşeme ile kaplayın
5) Yine Ctrl tuşuna basarak, temelin yan taraflarını silin (Ancak başını ve sonunu silmeyin!)
6) Köprünün ortasına göl, nehir yada vadinizi yapın
8) ConnectingBağlantı merenleri ile köprünün merenlerini oluşturun
9) Korkuluk, ışık vb eşyalar ile köprüyü donatın
Lütfen Emeğe Saygi(alıntıdır ama üzerinde değişiklik yapılmıştır)
Oyun sırasında CtrlShiftC tuşlarına aynı anda basın
Hileler büyükküçük harf duyarlıdır
motherlode 50,000 Simoleons Para verir
Kaching 1000 Simoleons Para verir
moveObjects on Objeleri hareket ettirme
moveObjects off Objeleri hareket ettirme modunu kapatır
aging onoff Yaşlanma açıkkapalı
aging onoff Yaşlanma açıkkapalı
ÇOK ÖZEL!: boolProp testingCheatsEnabled true (Dikkat Kullanmak sakıncalı olabilir)
Maxis Programcılarından birinin yayınladığı bu hile ile DEBUG (Hata Ayıklama) Moduna geçiyorsunuz Bu moda geçtiğinizde belli gizli skinlere ve kıyafetlere ulaşabiliyor, Sim'ler üzerinde ekstra değişiklikler gerçekleştirebiliyor, hatta ölüleri diriltebiliyorsunuz
Hileyi yazdıktan sonra
*Createasim kısmında bir sim yaratmadan önce Zoom yapıp, Shift+N tuşuna basarak Debug modu açın Bu durumda karşınıza gizli kostümler ve skinler gelecek
*Oyunun içinde iken eşyalara Shift+MouseSolTuş yaptığınızda o eşyanın debug seçenekleri çıkar
*Bir sim'e Shift+MouseSolTuş ile bastığınızda Tombstone L (Hayat) ve Tombstone D (ölüm) gibi eşyalar yaratabiliyor, buradan simler yaratabiliyorsunuz
*Her türlü ihtiyaç, yetenek vs barlarına Shift+MouseSolTuş ile bastığınızda bunları ayarlayabiliyorsunuz
*Ctrl+MouseSağTuş yaparken Aspiration yada Fears tuşlarına basarsanız, aspiration'lar ve korkular değişir
*Bu modda iken oluşan hatalar çok detaylı olarak kullanıcıya gösterilir Bu modu kapamak için Createasim kısmında Shift+M yapmalısınız Unutmayın bu resmi olarak desteklenmeyen bir hile ve kullanımı oyuna zarar verebilir
slowMotion # Oyun hızını ayarlar # 0 ile 8 arası bir rakam (0 normal hız)
vsync onoff Grafik detaylarını azaltır, oyun performansını yükseltir
autopatch onoff Otomatik Patch'lemeyi açarkapatır
help Tüm hileleri yazar
StretchSkeleton Sim'in boyut olarak büyümesini yada küçülmesini sağlar
faceBlendLimits onoff Çok değişik görünümlü annebabaların çocuklarında ortak yüz yaratılırken kullanılan limitleri açarkapatır
floatProp horzEdgeScrollrate X: Yatay scrollrate'in (ekran kayma) hızını ayarlar
floatProp vertEdgeScrollrate X: Dikey scrollrate'in (ekran kayma) hızını ayarlar
boolProp carsOnRight true|false: Araçların gidiş geliş yönünü sağsol olarak ayarlar
boolProp ShowLotPackageFilename true|false: Kasaba ekranındayken, arsaların dosya isimlerini gösterir
intProp censorGridSize X: Sansür sırasında görünen karelerin sayısını ayarlar, 0 değeri sansürü kapatır
boolProp simShadows true|false: Gölgeleri açarkapatır
floatProp particleDensity X: Eşyaların görüntü detaylarını ayarlar
boolprop nhoodWaterReflection true|false: Kasaba görünümündeki su yansımalarını açarkapar
boolprop chooseCameraSpecialEventEnabled true|false: Özel durumlardaki, kamera çekimlerini kapar
boolprop simpleTerrain true|false: Zemin detayını basitleştirmeyi açarkapar
UNIVERSITY İÇİN EK HİLELER
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true
Eşyaları (, ve ) veya ( ve ) tuşları ile döndürmenize olanak verir Böylece eşyaları 45 derecelik açılar ile koyabilirsiniz
setHighestAllowedLevel x
Üzerinde bulunduğunuz arazinin maksimum kat yüksekliği x kadar olur (x yerine istediğiniz rakamı koyabilirsiniz) Standart limit 4'tür Ancak limiti yükseltmek oyunu yavaşlatır ve çökmesine neden olabilir
boolProp dormSpecificToolsDisabled true
Yurtta (Dorm) iken Buy ve Build mode'larını aktifleştirir Kapatmak için true yerine false yazın
changeLotZoning x
Arsanın tipini değiştirir Örneğin Community olarak düzenlenmiş bir arsayı Residental yani Ev olarak kullanabilirsiniz
x yerine residential | community | greek | dorm | secretsociety tiplerinden birini yazmalısınız
NIGHTLIFE İÇİN EK HİLELER
familyfunds AileninAdı #
AileninAdı kısmına seçtiğiniz ailenin adını, # yerine ise +para miktarı yazın
roofslopeangle x
Çatı eğimini değiştirir x yerine 1575 arası bir değer yazılmalıdır
showHeadlines onoff
Düşünce balonlarının gösterilip gösterilmeyeceğini ayarlar
unlockCareerRewards
Tüm kariyer ödüllerini açar
MaxMotives
Tüm ihtiyaçları tamamlar
motiveDecay onoff
Off olursa, simlerin ihtiyaçları hiç düşmez
aspirationPoints #
# yerine yazılan rakama göre Aspiration puanı verir
lockAspiration onoff
on olursa, aspiration puanları sabit kalır
aspirationLevel x
Simin Aspiration seviyesini belirler x yerine 05 arası bir rakam yazılır
agesimscheat onoff
on olursa, simin üzerine bastığınızda, yaş grubunu belirleyebilirsiniz
OPEN FOR BUSINESS İÇİN EK HİLELER
AddneighbortoFamilycheat onoff
on olursa, istediğiniz simin üzerine basınca Add To Family komutu ile ailenize ekleyebilirsiniz
Forcetwins
Hamile bir sim'i seçtiğinizde bu hileyi yazarsanız, ikiz bebekleri olur
Sethour x
Saati 023 arasında ayarlayabilirsiniz
PETS İÇİN EK HİLELER
boolprop ControlPets onoff
Hayvanları kontrol edebilirsiniz (Ancak komutları iptal edemezsiniz)
boolprop PetActionCancel truefalse
Hayvanların komut kısmına erişim sağlar
boolprop DisablePuppyKittenAging truefalse
True olursa, Yavru kedi ve köpeklerin büyümesini engeller
boolprop ShowCatalogePFlags truefalse
Katalogda eşyaların hangi eklenti ile geldiğini yazar
boolprop PetsFreeWill truefalse
Hayvan'ların freewill'ini (kendi başına hareketini) açarkapar
Yukardaki Hileleri
Mimari Hileler
Arakat & Odaiçi Basamak Yapımı
1) Boş bir oda yaratın
2) Ctrl+Shift+C yaparak hile ekranına girin ve boolProp constrainFloorElevation false yazıp Enter'a basın Bu hile ile yer şekilleri üzerinde eşya olsa dahi değiştirilebilir
3) Odanın içini tamamen dolduracak şekilde bir FoundationTemel yapın
4) Temel bu şekilde görünmeli Şimdi hile ekranına boolProp constrainFloorElevation true yazarak demin açtığımız hileyi kapatın
5) Şimdi Foundation aracına gelip CTRL'e basılı tutarak biraz önce yaptığımız temeli silin Ancak duvarlar silinmeyecektir
6) Şimdi biraz önce yaptığımızın yanına bir tane daha foundaiton yapın
7) Duvarları örün Meren için boşluk bırakmayı unutmayın
8) Bağlantı merenleri ile iki arakatı birbirine bağlayın
9) Değişik mimari objeler ile evinize farklı bir hava katabilirsiniz
**Dikkat: Alt kat hileli yoldan yapıldığı için pencereler ve duvar lambaları bu katı aydınlatmaz Bu yüzden masa yada tavan lambaları kullanın
Bodrum Kat yapımı
Basit Bir Bodrum Kat Yapımı: (Geri Dön)
1) Öncelikle DigKazıaracı ile arsanızda bir çukur açın
2) Ardından Level Terrainile düz bir yüzey ve düzgün bir dikdörtgen yaratın
3) Çukurun etrafını FoundationTemelile kaplayın Temeli mouse'u üstten aşağı doğru kaydırarak yapın, böylece yükseklik farkı oluşmaz
4) Temel Kaplaması bitince, zemin kata döşeme yapabilir duruma geleceksiniz
5) Meren boşluğu yaratarak, zemin katın döşemelerini yapın
6) Mereni de yerleştirdikten sonra bodrum katınız hazır oluyor, geriye sadece duvar ve döşemeler ile kaplanıp, döşenmesi kalıyor
Çok Katlı Bodrum KAtı
Çok Katlı Bodrum Yapımı
1) 6 Adet connetingbağlantı mereni ile en alta doğru inin Bu sayede istenilen derinlikte olmamız sağlanacak
2) Ardından CTRL tuşuna basılı tutarak hepsini silin
3) En alt noktayı Level Terrain ile yayarak dikdörtgen bir oda oluşturun
4) Oluşturduğunuz odanın üstüne bir kat daha ekleyin Bu yeni odanın bir kısmı dışarıdan görünebilecek
5) Bir kat daha çıkın ve tepesini döşeme ile kaplayın
6) Bodrum katının etrafına tam kenarlara denk gelecek şekilde bir oda daha yapın
7) Bu yeni kata bir oda daha ekleyin
8) Hile ekranına geçip, boolProp constrainFloorElevation false yazıp Enter'a basın
9) Kuşbakışı görünüme geçin ve bodrum katı bir uçtan diğerine kaplayın
10) Eğer doğru yaptıysanız böyle gözükmeli Şifreyi boolProp constrainFloorElevation true yazarak kapatın
11) Boş kalan bölümleri döşeme ile kapatarak katı bitirin
12) ConnectingBağlantı mereni ile yaptığınız katı yere bağlayın
13) En alttaki kata inerek bir meren ekleyin
14) Bir üst katı da, zemine bağlayın
Derin Havuz Yapımı
Derin Havuz Yapımı
1) Ctrl+Shift+C yaparak hile ekranına girin ve boolProp constrainFloorElevation false hilesini yazın Bu sayede havuzun bulunduğu yer şekillerini değiştirebilirsiniz Ayrıca moveObjects on şifresi ile havuza normalde koyamadığınız nesneleri yerleştirebilirsiniz
2) Örneğin Atlama tahtasını yükseltisi artırılmış bir yüzeye yerleştirebilir, hatta havuzun içine normal meren (Dikkat! Hatalara neden olabiliyor) koyabilirsiniz
3) Dig aracı ile havuzun derinliğin artırabilirsiniz Bu durumda sim'ler su altında yüzmeye başlayacaklardır
4) Ayrıca Derinliği artırılmış havuzlara ağaç yerleştirmeniz ve ilginç tasarımlı havuzlar yaratmanız mümkün
Su Kaydırağı Yapımı (Geri Dön)
1) Herhangi bir havuz yaratın Ardından CTRL tuşuna basılı tutarak şekilde görüldüğü gibi bir çizgi halinde mouse'u hareket ettirin İstediğiniz uzunluğa geldiğinde, mouse'u hiç oynatmadan, CTRL tuşunu bırakın ve bir tek tıklayın Böylece tek çizgilik bir havuz parçası oluşacak
3) Hile ekranına geçerek, boolProp constrainFloorElevation false yazın ve entera basın
4) Bu hile açık olduğu sürece yükseltileri istediğiniz gibi düzeltebilirsiniz Kaydırağımızı şekildeki gibi yaptıktan sonra
hile ekranında boolProp constrainFloorElevation true yazarak, hileyi kapatın (Bu hileyi açık unutmayın)
5) Ardından Derin Havuzlar bölümünde anlatıldığı gibi havuza atlama tahtaları vb eşyalar ekleyerek tamamlayabilirsiniz
Su Kaydırağı Yapımı
1) Herhangi bir havuz yaratın Ardından CTRL tuşuna basılı tutarak şekilde görüldüğü gibi bir çizgi halinde mouse'u hareket ettirin İstediğiniz uzunluğa geldiğinde, mouse'u hiç oynatmadan, CTRL tuşunu bırakın ve bir tek tıklayın Böylece tek çizgilik bir havuz parçası oluşacak
3) Hile ekranına geçerek, boolProp constrainFloorElevation false yazın ve entera basın
4) Bu hile açık olduğu sürece yükseltileri istediğiniz gibi düzeltebilirsiniz Kaydırağımızı şekildeki gibi yaptıktan sonra
hile ekranında boolProp constrainFloorElevation true yazarak, hileyi kapatın (Bu hileyi açık unutmayın)
5) Ardından Derin Havuzlar bölümünde anlatıldığı gibi havuza atlama tahtaları vb eşyalar ekleyerek tamamlayabilirsiniz
Yön Değiştiren Merenler
1) Öncelikle orta boy yükseltme aracını kullanarak, merene başlayacağınız yeri 4 kez yükseltin
2) Yükseltilen alanın tepesine bir temelfoundation yerleştirin
3) Bağlantı Mereniconnecting stair aracı ile temelin tepesi ile yer arasına bir meren yapın
4) Temelden 2 kare uzaklığa evin ikinci katını yapın
5) Bağlantı merenini 2 kattan temele uzatın
6) Level Aracı ile yeri düzeltin
Veya
1) Öncelikle orta boy yükseltme aracını kullanarak, merene başlayacağınız yeri 8 kez yükseltin
2) Yükseltilen alanın tepesine bir temelfoundation yerleştirin
3) Yeri düzeltin ve temelden 2 kare uzaklığa evin ikinci katını yapın
4) Bağlantı Mereniconnecting stair aracı ile ikinci kattan başlayıp temele kadar bir meren yapın
5) Bağlantı Mereniconnecting stair aracı ile şekildeki gibi ters yöne (ve isterseniz eve bitişik olarak) bir meren daha yapın
6) Birazcık yaratıcılık ile çok daha değişik modeller oluşturabilirsiniz
Köprü Yapımı
1) 4 karelik bir FoundationTemel yaratın
2) Ctrl tuşuna basarak, yaptığınız temelin ortasını silin
4) Boşalan alanı istediğiniz bir döşeme ile kaplayın
5) Yine Ctrl tuşuna basarak, temelin yan taraflarını silin (Ancak başını ve sonunu silmeyin!)
6) Köprünün ortasına göl, nehir yada vadinizi yapın
8) ConnectingBağlantı merenleri ile köprünün merenlerini oluşturun
9) Korkuluk, ışık vb eşyalar ile köprüyü donatın
Lütfen Emeğe Saygi(alıntıdır ama üzerinde değişiklik yapılmıştır)