Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

TikTok, Önemli Bir Değişiklik Yapmak İçin Günleri Saymaya Başladı

TikTok, Önemli Bir Değişiklik Yapmak İçin Günleri Saymaya Başladı
0
56

morfeus

FD Üye
Katılım
Kas 12, 2021
Mesajlar
3
Etkileşim
4
Puan
38
Yaş
46
Konum
Rusya
F-D Coin
139
tiktok-onemli-bir-degisiklik-yapmak-icin-gunleri-saymaya-basladi.jpg

Facebook, Twitter ve Instagram üzere toplumsal medya devleri, şahsileştirilmiş reklamlar sunmak için insanların öteki sitelerdeki aktivitelerini takip etmelerini engellemelerine müsaade veriyor. Lakin uygulama içi aktiviteler için şahsileştirilmiş reklamlardan çıkma seçeneği bulunmuyor. Örneğin Facebook, geçtiğimiz ay şahsileştirilmiş reklamları savunarak bir defa daha bu sistemin küçük işletmelerin büyümesine yardımcı olduğunu belirtmişti.

Görünene nazaran TikTok da benzeri bir pozisyon alıyor. The Verge'ün haberine nazaran TikTok, 15 Nisan tarihi itibariyle uygulama içi aktivitelerinize bağlı olan şahsileştirilmiş reklamları mecburî kılacak. Bunun manası da, yeni kullanıcı mukavelesi ile birlikte bu tıp reklamları ekranınızda görmekten kaçamayacağınız oluyor.

TikTok, şu anda genel reklamları mı görmek istediğinizi yoksa beğendiğiniz görüntüler yahut etkileşime geçtiğiniz reklamlar üzere uygulama içi aktivitelerinizi temel alan şahsileştirilmiş reklamları mı görmek istediğinizi seçmenize imkan tanıyor. Bu değişimdeki maksat, işletmelerin daha fazla tüketiciye ulaşabilmesini sağlamak olarak açıklanıyor.

Uygulama üzerinde gösterilen bir ihtara nazaran önümüzdeki aydan itibaren bu seçenekler değişecek ve "" Lakin hizmetin başka uygulama ve internet sitelerindeki aktivitelerinizi takip etmesine müsaade vermeme seçeneğiniz hala bulunuyor. Bu, Google'ın bu ayın daha erken devirlerinde değiştirme kelamı verdiği poliçenin bir gibisi olarak gözüküyor. Google, önümüzdeki yıl içerisinde çerezleri devre dışı bırakmaya başlayarak, kullanıcı kapalılığını riske atmadan reklamcıların ilgili sonuçlara ulaşmasını sağlayarak saklılığı koruyan API'lere odaklanmaya karar vermişti.

TikTok'un bu değişikliği ayrıyeten Apple'ın, iOS üzerinde uygulamaların sizi takip etmeye çalışıp çalışmadığını görmenize imkan tanıyacak yeni bir poliçeyi yayımlamaya hazırlanması ile birebir vakitte geliyor. Bu da uygulama geliştiricileri, reklamlarının çalışma formlarını değiştirmeye zorladı.




 

Similar threads

TikTok, dünyanın en süratli büyüyen toplumsal medya platformlarından biri olarak öne çıkıyor. Sensor Tower tarafından kısa bir müddet evvel yayınlanan “Q1 2022: Store Intelligence Veri Digest” raporunda da, TikTok'un 2022'nin birinci çeyreğinde dünya çapında en çok indirilen uygulama olduğu...
Cevaplar
0
Görüntüleme
100
Son yıllarda toplumsal medya uygulamalarında bir doygunluk yaşanıyor. Yeni fikirlerin daha az çıkmaya başladığını gördüğümüz bu süreçte beşerler olarak tüketimimiz de hızlandı. Elbette bu devirlerde çıkan yeni fikirler de var. Bu fikirler ise evvelki toplumsal medya platformları tarafından...
Cevaplar
0
Görüntüleme
53
Çin merkezli toplumsal medya devi TikTok, bir yandan sahip olduğu özelliklerle Instagram ve YouTube örnek oluyor; öbür yandan ‘küresel takip uygulaması’ olduğuna yönelik endişeler giderek artıyor. Bu telaşlara dair son kritik bulgular, daha evvel Twitter’da çalışırken Almanya’da Forbes...
Cevaplar
0
Görüntüleme
119
Apple, NFT pazarını etkileyebilecek bir hareketle küçük geliştiriciler üzerindeki App Store kısıtlamalarını gevşetmeyi kabul etti. Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için bizi Twitter ve Telegram kanalımızdan takip edebilirsiniz. Geçen hafta Apple’ın geliştiriciler tarafından...
Cevaplar
0
Görüntüleme
84
858,510Konular
982,880Mesajlar
30,660Kullanıcılar
firatinan26Son üye
Üst Alt