TikTok, içerik üreticiler için yeni ücretli abonelik sistemini test etmeye başladı. Instagram’ın dün duyurduğu ücretli abonelik seçeceğinden bir gün sonra gelen test haberi platformlar arasındaki rekabeti gözler önüne serdi.
Instagram’ın içerik üreticiler için test etmeye başladığı ücretli abonelik sistemi aslında yeni bir şey değil.
YouTube tarafında uzun bir süredir Katıl seçeneği ile ücret ödeyen aboneler için özel içeriklere ulaşılabiliyor. Bunun benzerleri farklı online platformlarda da var.
TikTok’un da içerik üreticiler için ücretli abonelik sistemini test etmeye başladığı belirtildi.
The Information’da yer alan haberde dünyanın en büyük sosyal medya platformu TikTok, Instagram’dan sonra ücretli abonelik sistemini test etmeye başladı ifadesi kullanıldı.
TikTok tarafından henüz ücretli abonelik özelliğine dair detaylar paylaşılmadı.
Ancak içerik üreticilerin bu yeni özellikle devamlı bir gelir oluşturabileceği tahmin ediliyor. The Information’a açıklama yapan bir TikTok sözcüsü, “TikTok, içerik üreticiler için abonelik sistemini test ediyor” diyerek haberi doğruladı.
TikTok’a gelecek olan ücretli abonelik sisteminin “sizin için” algoritmasını etkileyeceği iddia ediliyor. Bu özellik sayesinde kullanıcılar, belirli içerik üreticilerini takip etmeden de içerikleri görebiliyordu. Fakat ücretli abonelik sistemi sonrası bu kısmın güncellenmesi muhtemel.