![i7ppktvd-3LNv_cover.jpg](https://i.teknolojioku.com/storage/files/images/2020/02/02/i7ppktvd-3LNv_cover.jpg)
Geçtiğimiz hafta tasarrufa sunulan ve hayli dikkat çeken Byte, TikTok'un en büyük rakibi olarak gösteriliyor.
TikTok'un rakibi Byte reklam gelirlerini dağıtacak!
TikTok'un rakibi olarak gösterilen ve geçtiğimiz hafta tasarrufa sunulan Byte, tasarrufa sunulduğu birinci haftada ABD AppStore’unda en çok indirilen pratik olarak dikkat çekmeyi başarmıştı. Son günlerin en konuşulan pratiği Byte enteresan bir hamle yaparak, reklam gelirlerinin tamamını içerik üreticilerine dağıtacağını açıkladı.
Vine geliştiricileri tarafından tasarrufa sunulan ve Vine tatbikinin birçok özelliğine sahip olan Byte, Vine pratiğinin popülerliğini aratmayacak üzere görünüyor. Mahsusen son yapılan açıklama ile Byte reklam gelirlerinin tamamını içerik üreticilerine dağıtacağını belirtti. Yapılan bu açıklama ile yerküre çapında ses getiren bir uygulamayı kullanıcılara sunacak olan Byte, içerik üreticilerine para ödemesi yapan pratiklere nazaran bir adım önde taraf almasını sağlayacak bir hamle ile oyuna başladı.
İçerik üreticilerine para ödeyen birçok pratik var ama hiçbir platform reklam gelirlerinin tamamını içerik üreticilerine vermiyor. Byte tarafından yapılan açılamada hayata geçirilecek tatbik ile gelirin tamamının hiçbir kesinti olmadan içerik üreticilerine aktarılacağı belirtildi.
Byte’ın reklam gelirlerini dağıtma sistemi nasıl işleyecek?
Byte tarafından yapılan açıklamalarda içerik üreticilerine yapılacak ödemelerin 4 ayda 1 yapılacağı belirtilirken içerik üreticisinin hak ettiği reklam geliri hiçbir kesintiye uğramayacak. Birinci aşamada hayli heyecan yaratan bu tatbikin kullanıcı sayısında önemli bir artış sağlaması bekleniyor. İçerik üreticilerine reklam geliri veren farklı platformları etkilemesi beklenen bu hamlenin ne kadar sürdürüleceği ile ilgili şimdi bir açıklama yapılmazken, bütün reklam gelirini içerik üreticilerine verecek Byte’ın nasıl gelir elde edeceği ise merak konusu.