Tommy Hilfiger, bir günlük kutlama aktifliği için Emporium Melbourne Alışveriş Merkezini dijital bir sanat galerisine dönüştürdü.
Yaklaşık 3 bin ziyaretçinin katıldığı, deneyimsel aktiflik dizayncı Tommy Hilfiger’ın Avustralya’yı ve Sydney’de geçirdiği iki günün akabinde Melbourne’u birinci ziyareti kapsamında gerçekleşti.
Enstalasyonda Tommy Hilfiger koleksiyonlarından seçkin kesimler sergilendi.
Tommy Hilfiger, Melbourne'daki Emporium Alışveriş Merkezinde (Tommy Hilfiger)“Hypa-Hilfiger” ismini taşıyan ve Melbourne merkezli ışıklandırma sanatkarı Kit Webster ile işbirliği içinde gerçekleştirilen aktiflik, canlı bir sanat, müzik ve moda merkezi olarak öne çıkan kentin yaratıcı muvaffakiyetlerini kutlama niteliğinde düzenlendi. Bu tesirlerin bir kombinasyonunu sunan “Hypa-Hilfiger” kültürel ilişkileri ve sanatsal keşifleri vurguladı. Ziyaretçiler, Melbourne sokaklarına selam duracak biçimde tasarlanan fütüristik, kübik heykelleri ve pop-up mağazanın dijital sanat ürünlerini görme fırsatı buldu. Markanın hayranları, DJ FLEX MAMI tarafından desteklenen TKAY MAIDZA ve The Voice Australia müsabakasından Denzel’in canlı performanslarıyla keyifli hengam geçirdi.
Melbourne Emporium Alışveriş Merkezinde Tommy Hilfiger Enstalasyonu (Tommy Hilfiger)Dizayncı Tommy Hilfiger, yeni Tommy Hilfiger Emporium Melbourne amiral mağazasını ziyaret ettikten sonra ünlü sunucu Ksenija Lukich ile sahnede enerjik bir sohbete katıldı ve izleyicilerle etkileşim içinde markanın geleceğinden laf etti. Misafirler AirDrop özelliğini kullanarak bir dijital aktiviteye katılmaya davet edildi. Yenilikçi AirDrop aktivitesine katılanlar, limitli seride üretilen Tommy Hilfiger şapkaları kazandılar..