iltasyazilim
FD Üye
Planescape: Torment'in ruhani devamı olarak tasarlanan Torment: Tides of Numenera'nın dövüş sistemi hakkında açıklama yapıldı Geliştirici inXile Entertainment'in açıklamasına göre oyun sıra tabanlı dövüş sistemi kullanacak
inXile'ın yaptığı oylamada oyuncuların %48'i sıra tabanlı sistemi seçerken, %47'si ise gerçek zamanlı durdurulabilir sistemi seçti Planescape: Torment de gerçek zamanlı durdurulabilir dövüş sistemi kullanıyordu
Geliştiriciler sıra tabanlı sistemin oyunun taktiksel dövüş yapısının karmaşıklığına daha fazla uyum sağladığını belirtiyorlar Ayrıca bu sistem hikaye anlatımı ve diyalogların daha etkin kullanımı için de en uygunuymuş
BSC
inXile'ın yaptığı oylamada oyuncuların %48'i sıra tabanlı sistemi seçerken, %47'si ise gerçek zamanlı durdurulabilir sistemi seçti Planescape: Torment de gerçek zamanlı durdurulabilir dövüş sistemi kullanıyordu
Geliştiriciler sıra tabanlı sistemin oyunun taktiksel dövüş yapısının karmaşıklığına daha fazla uyum sağladığını belirtiyorlar Ayrıca bu sistem hikaye anlatımı ve diyalogların daha etkin kullanımı için de en uygunuymuş
BSC