iltasyazilim
FD Üye
45 ay önce aldığım Toshiba marka Notebook'umun aldıktan 1 ay sonra kapağının tam olarak kapanmadığını fark ettim işlerimin yoğunluğu nedeniyle garantisine veremedim 1 hafta önce sol menteşe sorunu nedeniyle servisine verdim
Çok temiz ve düzgün kullandığım, üzerinde kılcal çizik dahi olmayan ayrıca jelatinini dahi sökmedim, harici klavye ve mouse ile kullandığım laptop'umun menteşe sorununu kullanıcı hatası sebebiyle yapmadılar Şimdi soruyorum size bu kadar titizlikle kullanıp masamın üzerinde kapağını dahi kapatıp açmamış olmama ve ayrıca herhangi bir yerinde darbe çizik olmamasına rağmen nasıl kullanıcı hatası denebilir? Bu kadar para verip Toshiba almamın sonucu bu olmamalı Birde 5 yıl garanti yaptırmıştım
Şunuda yazmak istiyorum müşteri servisini her aradığımda farklı bilgiler veriyorlar Hatta bir müşteri temsilcisi benim haberim yok bilmiyorum demezmi ben utandım
Çok temiz ve düzgün kullandığım, üzerinde kılcal çizik dahi olmayan ayrıca jelatinini dahi sökmedim, harici klavye ve mouse ile kullandığım laptop'umun menteşe sorununu kullanıcı hatası sebebiyle yapmadılar Şimdi soruyorum size bu kadar titizlikle kullanıp masamın üzerinde kapağını dahi kapatıp açmamış olmama ve ayrıca herhangi bir yerinde darbe çizik olmamasına rağmen nasıl kullanıcı hatası denebilir? Bu kadar para verip Toshiba almamın sonucu bu olmamalı Birde 5 yıl garanti yaptırmıştım
Şunuda yazmak istiyorum müşteri servisini her aradığımda farklı bilgiler veriyorlar Hatta bir müşteri temsilcisi benim haberim yok bilmiyorum demezmi ben utandım