iltasyazilim
FD Üye
arkadaslar aralık da toshiba a350233 laptop aldım ve yaklaşık 56 hafta önce harddisk sorun yaptı bende garantiye götürdüm 5 hafta boyunca beni garantili donanım parçası arızası gideriliyor diye beklettiler ve dün arayıp gelin aletinizi alın dediler Gittim aldım baktım yeni batarya takmışlar gidin evde 14 saat şarja takın açın sorun gitti dediler asıl gariplik burdan sonra başlıyo Eve gledim bataryayı cıkarp açtım bilgisayarı bilgisayar özellklerine girdim bozulan harddisk 500 GB'tı taktıkları Harddisk 300 GB benm bilgisayarım garantiye gitmeden önce ram'i 4GB'tı şimdi 3GB'a düşmüş Aradım getirin bakalım dediler zaten bilgisayarın kasasını falan hep değiştirmişer heryeri çizik çizik Ben 7 aylık bilgisayarımı 2 kez açtırmak istemıyorum ürün değişimi istesem nolur sizce napmalıyım nereye şikayet etmeliyim eminim ilk kez böylebi olayla karşılaşmışsınızdır Acil yardımınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler