Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Total War: Three Kingdoms

Total War: Three Kingdoms
0
149

makaleci

FD Üye
Katılım
Ocak 14, 2020
Mesajlar
87,772
Etkileşim
8
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
68

Sanıyorum ki oyun yerküresi içerisinde tam manası ile marka olmayı başarabilmiş seri sayısı çok da çokça değil. Yarış oyunu denildiğinde aklımıza gelen seriler, dövüş oyunu denildiğinde aklımıza gelen seriler var, strateji denildiğinde ise aklıma gelen birinci serilerden biri Total War serisi. Creative Assembly tarafından birinci olarak 13 Haziran 2000 yılında tanıştığımız Total War serisi, harita üzerinde kendi ülkümüze ulaşmak için bizlere her türlü imkanı veren, devletimizi yönetirken, diplomasiye, kültüre, savaşa ve gelişmeye ehemmiyet verdiren, velhasıl bizleri hakikaten de bir imparator üzere hissettiren nadir imalatlardan birisi. Shogun Total War'dan sonra Medieval Total War ile düzgünce ün kazanan ve Rome Total War ile tam şanına kavuşan serimiz, şimdiye kadar yekunda 13 oyuna mesken sahipliği yaptı. Warhammer oyunlarını saymazsak, tüm oyunlarında tarihin muayyen devirlerine odaklanan yapımcılar, bizleri bu sefer Antik Çin'in oyuna ismini da veren Üç Krallık devrine dönemine götürerek Çin'i birleştirmemize müsaade veriyor.

yazi_buyuk_98933.jpg

Öncelikle Total War: Three Kingdoms'ın en büyük yeniliğinden başlamak istiyorum. Three Kingdoms'daki karakter sistemi, evvelki oyunlara kıyasla büyük bir değişime uğramış. Oyun içerisindeki karakterlerin kendi geçmişi, art planı ve özellikleri var. Yeni oyunda karakterlerimiz zahir başlı sınıflara ayrılmış değil. Bir karakter hem general olabiliyor, hem casusluk yapabiliyor hem de diplomat vazifesi görebiliyor. Bunun haricinde oyunda bulunan yüzlerce farklı karakter, farklı özelliklere sahip olabiliyor. Örneğin Liu Bei isimli bir derebeyi, fazileti ve dürüstlüğü ile ön plana çıkarken, bir gayrı karakter inanç vermeyen, hain konumunda bulunabiliyor. Bu tip karakter özelliklerinin rahatlıkla görülebilmesi ise oyundaki diplomasinize önemli tesir ediyor. Kime güvenip, kime güvenemeyeceğinizi bilmek keyifli bir özellik olmuş.

Karakterlerin hikayeleri ve ferdî özellikleri haricinde Three Kingdoms'da ekipmanları da değiştirilebiliyor. Generallerinizi farklı zırhlarla, silahlarla yahut bineklerle kişiselleştirebiliyor, farklı yetenekler kazandırabiliyorsunuz. Ayrıyeten yetenek ağacı sayesinde karakterleri geliştirebilmek, Three Kingdoms'a hafif bir RPG sosu da katmış, bu da yönettiğiniz generale karşı bağınızı geliştirmiş. Bunlarla birlikte oyunda krallığınızı güçlendirdikçe rütbe atlayarak yeni yetenekler de kazanabiliyorsunuz. Başkaca artık bu hususî karakterlerimizi tek başına da denetim edebiliyoruz ki bu da karakter ile özeleşmeş ismine şirin bir durum diyebiliriz.
 

Similar threads

Creative Assembly'in Total War: Three Kingdoms'a desteğini keseceğini açıklaması, oyunun hayranlarını bir hayli sinirlendirdi. 1.7.1 yaması oyun için yayınlanan son yama oldu ve Creative Assembly "iki yılın ve yedi DLC'nin ardından artık THREE KINGDOMS'ın geleceğine bakma zamanı geldi" diyerek...
Cevaplar
0
Görüntüleme
48
Birinci Total War oyunu Shogun’ın çıktığı günden bugüne 19 yıl geçti sevgili Oyungezerler. Bu süreçte, yekunda 11 oyun, sürüsüne rahmet ek paket ve birkaç tane de yan oyun çıktı Total War serisinde. Artık de serinin, rotayı Çin’e çeviren en yeni üyesi, Total War: Three Kingdoms ile karşı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
200
Total War: Three Kingdoms Total War: Three Kingdoms, Creative Assembly tarafından geliştirilen ve Sega tarafından yayınlanan, sıra tabanlı bir strateji gerçek vakitli taktik görüntü oyunudur. Total War serisindeki 12. ana hat (toplamda 13.) oyun olarak 23 Mayıs 2019'da Microsoft Windows için...
Cevaplar
0
Görüntüleme
72
858,496Konular
981,654Mesajlar
29,725Kullanıcılar
Üst Alt