nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,678
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 36
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 90
Satın alınan mal ya da hizmetin ayıplı olduğunu ayrım edildiğinde birincil yapılması gereken mal yada hizmetin sağlandığı kurum ile görüşmektir
Mülk veya hizmeti sağlayan kurum size muavin olmuyor ve mağdur bırakıyor ise o vakit hakkınızı Alıcı Sorunları Hakem Heyetinde ve Alıcı Mahkemelerinde arayabilirsiniz Almış olduğunuz mülk ya da hizmet'in maddesel değeri 2019 yılı itibariyle 1,200 liradan az ise gitmeniz gereken yer Tüketici Sorunları Hakem Heyetidir Eğer bu meblağdan yüksek ise o zaman hakkınızı Alıcı mahkemelerinde aramanız gerekir
Tüketici Sorunları Hakem Heyetine Başvuru Formu yaparken uymanız gereken prosedür şöyledir
Ayıplı olduğunu düşündüğünüz ürün yada malın evraklarını hazırlayın Fatura, satış fişi ve garanti belgesi gibi belgeler
Tüketici Sorunları Hakem Heyetine sorununuzu anlatan bir kullanım yazın Dilekçenizde aldığınız hizmet veya malın mahiyeti, ne zaman alındığı, ne zaman teslim edildiği, kaç liraya mâl edildiği, sorunun ne olduğu, hizmet ya da malı aldığınız kuruma gittiğinizde nasıl bir karşılık aldığınız ve sonuç olarak konuyla ilgili ne yapılmasını istediğinizi (para iadesi, ödeme iptali, değişim vb) sürükleyici bir dille yazın
Yapacağınız başvurular en ince ayrıntısına kadar ücretsizdir Konu incelenir, Tüketici Sorunları Hakem Heyeti yetkilileri sizin adınıza mülk veya hizmet sağlayıcı tarafla iletişime geçer ve yazışmalar yapılır kesin bir sürenin sonunda size geri dönüş yapılır
Dilekçenize size ulaşılabilecek irtibat adres ve telefonu yazmayı unutmayın *
Mülk veya hizmeti sağlayan kurum size muavin olmuyor ve mağdur bırakıyor ise o vakit hakkınızı Alıcı Sorunları Hakem Heyetinde ve Alıcı Mahkemelerinde arayabilirsiniz Almış olduğunuz mülk ya da hizmet'in maddesel değeri 2019 yılı itibariyle 1,200 liradan az ise gitmeniz gereken yer Tüketici Sorunları Hakem Heyetidir Eğer bu meblağdan yüksek ise o zaman hakkınızı Alıcı mahkemelerinde aramanız gerekir
Tüketici Sorunları Hakem Heyetine Başvuru Formu yaparken uymanız gereken prosedür şöyledir
Ayıplı olduğunu düşündüğünüz ürün yada malın evraklarını hazırlayın Fatura, satış fişi ve garanti belgesi gibi belgeler
Tüketici Sorunları Hakem Heyetine sorununuzu anlatan bir kullanım yazın Dilekçenizde aldığınız hizmet veya malın mahiyeti, ne zaman alındığı, ne zaman teslim edildiği, kaç liraya mâl edildiği, sorunun ne olduğu, hizmet ya da malı aldığınız kuruma gittiğinizde nasıl bir karşılık aldığınız ve sonuç olarak konuyla ilgili ne yapılmasını istediğinizi (para iadesi, ödeme iptali, değişim vb) sürükleyici bir dille yazın
Yapacağınız başvurular en ince ayrıntısına kadar ücretsizdir Konu incelenir, Tüketici Sorunları Hakem Heyeti yetkilileri sizin adınıza mülk veya hizmet sağlayıcı tarafla iletişime geçer ve yazışmalar yapılır kesin bir sürenin sonunda size geri dönüş yapılır
Dilekçenize size ulaşılabilecek irtibat adres ve telefonu yazmayı unutmayın *