Koronavirüs salgınında uygulanan karantina süreci birçok enteresan olaya imza atmamıza neden olmuştu. Bugün ise Türk Telekom yeni reklamı ile online kız isteme merasimine konut sahipliği yaptı.
İnsan odaklı yaklaşımıyla Türk Telekom, “81 vilayette, milyonlarca meskende” pahalı hissettirmek için internet yatırımlarına sürat kesmeden devam ediyor. Meskende internet müşteri sayısıyla Türkiye internet pazarındaki liderliğini sürdüren Türk Telekom, eğitimden cümbüşe, işten toplumsal yaşama kadar pek çok süreçte meskende olunan bu periyotta, milyonlarca müşterisinin her anında yanlarında olduğunu anlattığı yeni bir reklam sineması hazırladı.
Türk Telekom’un marka yüzü Kenan İmirzalıoğlu’nun rol aldığı yeni reklam sineması, bir evvelki reklamın devamında yaşananları bahis ediniyor. Evvelki sinemada, arabası bozulduğunda ona yardımcı olan gence bu defa İmirzalıoğlu ‘iyi bir iş için’ yardım ediyor.
Kenan İmirzalıoğlu, bu mutluluğa, çiftin aileleri ve yakınları ile birlikte Türkiye’nin dört bir yanından internet aracılığıyla ekran üzerinden tanıklık ediyor. Keyifli ve sıcak manzaralar sunan reklam sinemasının direktörlüğünü Atiye, Aile Ortasında üzere birçok değerli üretimde imzası bulunan Ozan Açıktan yaptı.
Aşağıdan Kenan İmirzalıoğlu'nun oynadığı reklam sinemasını izleyebilirsiniz.
Türkiye'nin en güncel forumlardan olan forumdas.com.tr'de forumda aktif ve katkısı olabilecek kişilerden gönüllü katkıda sağlayabilecek kişiler aranmaktadır.