Dün İstanbul'da yaşanan ve tüm Türkiye'yi korkutan 5.8'lik sarsıntıdan sonra derhal acilen bütün operatörlerde çeşitli kahırlar meydana gelmişti. Ailelerine ve akrabalarına ulaşmak isteyenler arama yapmaya çalıştıklarında problem yaşadılar ve muhaberede zorluklar yaşandı. Bunun yanı sıra internet irtibatlarında da sık sık ilişki kahırları oldu. Türk Telekom bu yaşanılan düşüncelerin akabinde dün resmi Twitter hesabından açıklama yapmıştı. Açıklama da ; "Merkez üssü Silivri olan sarsıntı sebebiyle, mobil hatlardaki yoğunluk kaynaklı kesinti kelam konusu olmakla birlikte, sabit ses, genişbant ve fiber altyapımızda rastgele bir kesinti ve sorun bulunmadığını belirtiriz. Sarsıntıdan etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun diliyoruz. " cümlelerini kullanmıştı
Bugün de devam eden yansılar üzerine mobil abonelerinden özür dilemek için yeniden resmi Twitter hesabından bir açıklama yaptı. Bu açıklama da ise ; "Türk Telekom Ailesi olarak, kesintisiz ve daha inançlı muhabere için yaptığımız mobil teknoloji yenileme çalışmaları sırasında meydana gelen zelzele, şebekemizde aksamalara neden olmuştur. Mobil abonelerimize bir müddetliğine de olsa kesintisiz süreç sağlayamamanın derin üzüntüsü içindeyiz. Yaşattığımız bu olumsuz deneyimden dolayı içtenlikle özür diler, sabır ve anlayışları için müşterilerimize teşekkür ederiz. Yaşanan bu olumsuzluğu bir nebze de olsa telafi edebilmek ismine, tüm mobil abonelerimize 2 ay boyunca aylık 5 GB, yekun 10 GB mobil internet tanımlanacaktır. Tüm müşterilerimize daha düzgün hizmet verebilmek için bugüne kadar olduğu üzere bundan sonra da var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz. " cümlelerini kullandı.
Umarız bir daha operatörler bu türlü açıklamalar yapmak zorunda kalmaz. Muhaberenin günümüzde ki değerini göz önünde bulundurursak kullanıcıların verdiği reaksiyonlarda haklılık üleşi olduğunu mantıklı buluyoruz. Buradan sarsıntısı yaşayan tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.