Türk Telekom'dan Tekno Tekir türk telekom, tekno tekir, türk telekomdan icat 2019 Sevgili melekler, birkaç gündür ekranlarda dönen Türk Telekom reklamını mutlaka izlemişsinizdir Tekno Tekirmaskotuyla yeniliklerini tanıtan Türk Telekom, yeni müşteri yaklaşımını Sevinç Evinizdesloganıyla evlere taşıyor Türk Telekom'un müşterilerine sunacağı tüm yenilikleri duyuracak olan Tekno Tekir, yayınlanmaya başlayan ilk filminde Türkiye'nin ilk akıllı ev telefonunu E4'ü tanıtıyor 24881 24881 turktelekomdanteknotekir5c581dd56f8f2turktelekomdanteknotekir5c581dd56f8f2 470 645 teknotekirjpg24881 Türk Telekom'dan Tekno Tekir teknotekirjpg24881 Türk Telekom'dan Tekno Tekir Türkiye'nin dijital dönüşümüne öncülük eden, yaptığı altyapılar yatırımları ve geliştirdiği teknolojilerle hayatı kolaylaştırmak için çalışan Türk Telekom, yeni yüzü Tekno Tekir ile evdeki mutluluğu sahipleniyor Türk Telekom, Tekno Tekir'le evde yeni bir dönem başlatıyor; sunacağı yeni ürün, çözüm ve hizmetlerle teknolojiyi evlere daha artı taşımaya, sağlayacağı avantajlarla müşterilerini daha mutlu etmeye hazırlanıyor Tekno Tekir'in sunduğu birincil ürün Türk Telekom'un akıllı konut telefonu E4 Tekno Tekir'in sunduğu birincil Türk Telekom ürünü Türkiye'nin birincil akıllı konut telefonu olan E4 olacak Türk Telekom müşterileri E4 ile internete girebiliyor, TV seyrediyor, cep telefonundaki rehberi ev telefonuna aktarabiliyor, oyun oynayabiliyor, uygulamalar yükleyebiliyor Ali Yılmaz: Mutluluğu artıracak yeni mahsul, hizmet ve avantajlarımız olacak Türk Telekom olarak 'Evdeki Sevinç' kavramını sahipleneceklerini ifade eden Kişisel Alıcı Başkanı Ali Yılmaz, Ev telefonuyla tüketicilerin hayatına girmiş bir marka olarak evi, konut yaşamını ve evdeki mutluluğu sahipleniyoruz Bunun birincil müjdesini de, internete girebilen Türkiye'nin ilk akıllı konut telefonu E4 ile verdik Yeni dönemde keza evlerde hem de dıştan mutluluğu artıracak yeni mahsul ve hizmetlerimiz olacak; tüm bunları şirin kedimiz Tekno Tekir tanıtacak Tekno Tekir, evlere teknolojiyi taşımakla kalmayacak Kendi sektöründe Türkiye'nin saygıdeğer markalarıyla yapacağımız işbirlikleriyle müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak, onlara çeşitli avantajlar sağlayacakdiye konuştu Yılmaz, Türk Telekom Grubunun 2019 yılı sonu itibariyle 13,7 milyon değişmez erişim hattı ve 7,3 milyon geniş bant abonesi bulunduğunu açıklama etti 2019 yılında gerçekleştirdikleri marka işbirlikleriyle marketten hazır giyime, mobilyadan bankacılık ve turizme, 23 ayrı sektörde, 62 indirim kampanyasıyla Türk Telekomlular'a toplam 20 milyon TL avantaj sağladıklarını gösteren Yılmaz sözlerini şöyle sürdürdü: Türkiye'de takriben 20 milyon hane bulunuyor Rakamlara tarafından hane başı ortalaması ise 35 olarak kaydediliyor Biz de Türk Telekom olarak mutluluk evinizde diyoruz, mutluluğu bütün evlere ulaştırmayı, yani ürün ve hizmetlerimizi tüm Türkiye'ye sunmayı hedefliyoruz Genişletmek için tıkla