iltasyazilim
FD Üye
Turkcell, sosyal medyanın verimli kullanıldığında insanların nasıl hayatına nasıl değer kattığını bu kez popüler paylaşım sitesi Twitter üstünde kanıtladı Mobil internetin avantajlarını hayatın her alanına yaymayı hedefleyen Turkcell, Twitter üzerinde müşterilerinin markaya doğrudan ulaşmasını sağlayacak Turkcell Hizmet hesabını oluşturdu
@TurkcellHizmet hesabı üzerinden ulaşılabilen “Turkcell Müşteri Hizmetleri için Turkcell bünyesinde özel bir ekip oluşturuldu Twitter hesabının devreye girmesinden önce ekibe sosyal medyada irtibat üzerine özel bir eğitim verildi Ekibin görevi, müşterilerin Twitter üzerinden ulaştırdığı sorularına tez yanıt vererek en kısa sürede çözüm üretmek
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Lale Saral Develioğlu; “Önce Müşterimi tüm şirketin değerlerinden biri olarak benimseyen Turkcell ’in, alıcı deneyiminin çıtasını kesintisiz yükselttiğini açıklama ederek;“Markayla müşteri arasındaki iletişimi güçlendirmeyi hedefliyor ve bütün müşterilerimizi hizmetle buluşturabilmek için değişen tip davranışlarını da gözlemleyerek sosyal medyayı bir diyalog kanalı olarak görüyoruz Tüm yorumlara açık olan sosyal ağ, Turkcell için müşterilerinin sesini dinleyebileceği, geri bildirim alabileceği, diyalog kurabileceği etkileşim olanağı ve çözüm sunan bir platform olması namına büyük layık taşıyor dedi
Twitter kullanıcısı olan herkes Turkcell Hizmet Twitter hesabını twittercomTurkcellHizmet adresinden peşine düşüp takip edebiliyor, veri olmak istediği konuları, sorularını ve önerilerini aktararak çözüm bulabiliyor Turkcell ile ilgili haber, gelişme ve sürprizleri ise şirketin kurumsal Twitter hesabından (twittercomturkcell) takip etmek olası
*
@TurkcellHizmet hesabı üzerinden ulaşılabilen “Turkcell Müşteri Hizmetleri için Turkcell bünyesinde özel bir ekip oluşturuldu Twitter hesabının devreye girmesinden önce ekibe sosyal medyada irtibat üzerine özel bir eğitim verildi Ekibin görevi, müşterilerin Twitter üzerinden ulaştırdığı sorularına tez yanıt vererek en kısa sürede çözüm üretmek
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Lale Saral Develioğlu; “Önce Müşterimi tüm şirketin değerlerinden biri olarak benimseyen Turkcell ’in, alıcı deneyiminin çıtasını kesintisiz yükselttiğini açıklama ederek;“Markayla müşteri arasındaki iletişimi güçlendirmeyi hedefliyor ve bütün müşterilerimizi hizmetle buluşturabilmek için değişen tip davranışlarını da gözlemleyerek sosyal medyayı bir diyalog kanalı olarak görüyoruz Tüm yorumlara açık olan sosyal ağ, Turkcell için müşterilerinin sesini dinleyebileceği, geri bildirim alabileceği, diyalog kurabileceği etkileşim olanağı ve çözüm sunan bir platform olması namına büyük layık taşıyor dedi
Twitter kullanıcısı olan herkes Turkcell Hizmet Twitter hesabını twittercomTurkcellHizmet adresinden peşine düşüp takip edebiliyor, veri olmak istediği konuları, sorularını ve önerilerini aktararak çözüm bulabiliyor Turkcell ile ilgili haber, gelişme ve sürprizleri ise şirketin kurumsal Twitter hesabından (twittercomturkcell) takip etmek olası
*