Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Turkcell üç ayda 500 Bin abone kaybetti!

Turkcell üç ayda 500 Bin abone kaybetti!
0
58

tekin

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,427
Etkileşim
0
Puan
36
Yaş
96
F-D Coin
95
Turkcell%2DCEO%2Dsu%2DMurat%2DErkan%2DOyle%2Dseviyorlar%2Dki%2Dsag%2Dolsunlar%2Dayagimi%2Dkirdilar%2D224862%2Ejpg

Turkcell’in, yılın ikinci çeyreğinde gelirleri maksatlarının altında artış gösterirken, birinci yarı net karı da yerinde saydı. Yılın ikinci çeyreğinde şirketin gelirleri geçen yılın birebir periyoduna kıyasla yüzde 11,8 artışla 6 milyar 924 milyon liraya ulaştı.  Şirketin ilkyarı net karı ise yalnızca yüzde 2.1’lik artış ile 1 milyar 724 milyon liraya ulaştı. 

Turkcell’in Nisan-Mayıs ve Haziran 2020’yi kapsayan mali sonuçlarına nazaran şirketin taşınabilir abone sayısı geçtiğimiz yılın birebir devrine nazaran yaklaşık 500 bin azalarak 33 milyon 400 bine geriledi.

Turkcell, 2019 yılı mali sonuçları toplantısında 2020 yılı gelir artışı amacını yüzde 13 ila yüzde 16 büyüme olarak belirlemişti. Yılın birinci çeyreğinde bu maksada paralel gelir artışı elde eden şirketin ikinci çeyrek gerçekleşmeleri ise maksatların gerisinde kaldı.

Turkcell, mali sonuç dipnotlarında ise Şubat ayındaki yüzde 13 ile 16 gelir büyümesi hedefininin bilakis, 28 Nisan’daki amacına gönderme yaparak 2020 gelir büyümesi beklentimizi %10-%12 olarak teyit ediyoruz ifadelerine yer verdi.

Bahse Ait olarak Turkcell Genel Müdürü Murat Erkan ise yaptığı açıklamada şu tabirlere yer verdi

“Müşteri bazımızı COVID-19  salgınının güçlü şartlarına karşın güçlendirdik” dedi.



Milletlerarası dolanım gelirlerindeki 2,6 yüzde puan düşüşe karşın,  güçlü ARPU performansı ile %14 artan Turkcell Türkiye gelirleri  sayesinde, Küme gelirleri %12 artış gösterdi.

Erkan’ın yılın ikinci çeyrek periyot mali sonuçları ile ilgili  değerlendirmesi şu formda:

“2020 yılının ikinci çeyreği, tüm dünyada COVID-19 salgını  tesirlerinin en ağır hissedildiği devir oldu. Bu devirde, telekom  dalının hayatımızdaki ve ekonomik sistemdeki kilit rolünün ve  kıymetinin bir kere daha altı çizildi. Turkcell olarak ana stratejik  odaklarımız doğrultusunda şekillendirdiğimiz dijital içerik, iletişim  tahlillerimiz ve güçlü altyapımızla, müşterilerimizin yanında olarak  onların tüm teknoloji ve irtibat gereksinimlerini karşılamaya hazırdık.
Bu devri kısaca hatırlamak gerekirse: Çalışanlarımız ve  müşterilerimiz için aldığımız çevik aksiyonlarla değişen koşullara  süratle ahenk sağladık. Dinamik tertip yapımız ve aktif kriz  idaremiz ile, Turkcell’i Turkcell yapan çalışanlarımızın sağlığını  ön planda tutarak birinci hadisenin görüldüğü günden itibaren evden  çalışmaya başladık. Konuttan çalışma programına 10 bin kişinin üzerinde  istihdam sağladığımız davet merkezi hizmetleri veren şirketimiz Global Bilgi de dahildi. Alınan tedbirler kapsamında mağazalarımızın bir  kısmını süreksiz olarak kapatırken açık olanların çalışma saatlerini  sonlandırdık. Müşterilerimizin tüm bağlantı muhtaçlıklarını tek  noktadan karşılamayı amaçlarken yalnızca son beş yılda 31 milyar TL  yatırım yaptığımız güçlü altyapımız en temel desteğimiz oldu. Dünya  çapında telekom operatörleri altyapı yoğunluğuna tahlil olarak servis  kısıtlama yahut internet yayıncılarından görüntü çözünürlüğü düşürme  isteğinde bulunurken, biz güçlü altyapımız sayesinde %50’ye yaklaşan  trafik artışını muvaffakiyetle yönettik. Bağlantıya en çok gereksinim duyan  sıhhat çalışanları, 65 yaş ve üzeri müşterilerimiz ve uzaktan eğitime  devam eden çocuklarımız için sunduğumuz dayanak paketleriyle zor  vakitlerinde onların yanında olduk. Konuttan çalışma ve konuttan eğitim  sürecinde fiber abonelerimizin konforunu uygunlaştırmak için yükleme  suratlarını dört kata, en düşük indirme suratını ise 50 Mbps’ye artırdık"

BTDünyası
 
858,505Konular
982,793Mesajlar
30,593Kullanıcılar
ilker2v8Son üye
Üst Alt