Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Türkiye'den Azerbaycan'a e-İhracat Büyüyor

Türkiye'den Azerbaycan'a e-İhracat Büyüyor

bilgisayarci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,141
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
96
F-D Coin
63
turkiyeden-azerbaycana-e-ihracat-buyuyor.jpg

Türkiye'nin e-ihracat odağındaki en önemli markalarından bir haline gelen Brendfoni Türkiye'de faaliyette olan 150 kurumsal perakende şirketini ve 250'ye yakın markayı 2 milyar liralık potansiyele sahip Azerbaycan pazarıyla buluşturuyor. Brendfoni tarafından yapılan açıklamada, Azerbaycan müşterisinin Türk markalarının en çok ayakkabı, çanta, tekstil, takı ve aksesuar kategorilerini tercih ettiği belirtiliyor.  

E-ihracatta yerel pazaryerleri perakende markaları için itici güç oluyor


Günümüzde, dijitalleşmeyle birlikte hızla değişen ihtiyaçlar dünya genelinde e-ihracat ve e-ticaret faaliyetlerine olan talebin her geçen gün katlanarak artmasına ve bu faaliyetlerin ekonominin vazgeçilmez bir parçası haline gelmesini sağlıyor. Sektör pek çok firmayı e-ihracat faaliyetleri yapmaya sevk ederken Ticaret Bakanlığı da e-ihracatın artırılmasına yönelik çalışmalarını hızlandırıyor. Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, değişen ticaret dinamikleri doğrultusunda firmaların yurt dışı pazarlarına giriş faaliyetlerine destek olmaya devam edileceği bildirilmişti. Desteklerin yurt dışı pazarlardaki önemi kadar ilgili ülkelerdeki online alışveriş dinamiklerine liderlik eden yerel Pazar yerleri de e-ihracat hamlelerinde başarıda kritik faktör oluyor.

Azerbaycan pazarı büyük potansiyel sunuyor

Türkiye'nin doğal yapısının bir getirisi olarak hızla aksiyon almaya müsait olan pazarı, üretim kapasitesinin potansiyeli ve lojistik avantajı global anlamda e-ticaret ve e-ihracat faaliyetleri için Türk perakende markalarına büyük bir avantaj sağlıyor. Bu değişim rüzgarıyla birlikte e-ihracat odağında stratejik ve ileriye dönük planlamalar yapan şirketler yarının pazarını yönlendirebilecek. Bu noktada BDT bölgesinin en güçlü e-ticaret lojistiğine sahip pazaryeri lideri Brendfoni, Türkiye'de faaliyette bulunan 150 firma ve 250 civarındaki markayı e-ihracat odağında platformuna taşıyarak, yıllık 2 milyar liralık potansiyele sahip Azerbaycan pazarıyla buluşturuyor. Şirket, ayrıca 2022 yılına kadar bu markaları 2 ülke pazarında daha aktif hale getirmeyi ve 2023 sonunda ise 300 milyon nüfusa sahip 8 ülkenin dahil olduğu BDT bölgesi ile buluşturmayı hedefliyor.

Brendfoni Türk markaları için köprü görevi görüyor

Brendfoni İş Geliştirme Müdürü Nicat Ahmadov konuya ilişkin yaptığı açıklamada; "Tüketicilerin yeni alışveriş alışkanlıkları edinerek uygun fiyatlı ve kolay alışverişlere yöneldiği böylesi bir dönemde markaların dijitale yönelmesi kaçınılmazdı. Brendfoni olarak bu yönelim doğrultusunda hareket eden ve Türkiye'de faaliyette olan 150 firma ve 250 civarındaki markayı halihazırda Azerbaycan müşterisi ile buluşturuyoruz. Ayrıca Brendfoni olarak daha fazla Türk markasını büyük potansiyele sahip BDT bölgesi ile buluşturmak ve tüketiciye sunacağımız ürün çeşitliliğini de artırmak en büyük önceliklerimiz arasında ki bu noktada 3000'in üzerinde firma ile görüşmelerimiz devam ediyor. 2022 yılında Kazakistan, Türkmenistan, Özbekistan, Gürcistan, Rusya, Beyaz Rusya ve Ukrayna'yı kapsayan Bağımsız Devletler Topluluğu (BDT) bölgesine hızlıca açılarak ilgili ülkelerde kuracağımız ofislerle ve güçlü e-ticaret lojistiği altyapımızla gelişmeye açık bu pazarlarda da lider konuma gelmeyi hedefliyoruz. 2023 sonuna kadar Türkiye e-ticaret satıcılarını 300 milyon nüfusa sahip BDT bölgesi ile buluşturmayı amaçlıyoruz."




 

Similar threads

Bugün yayımlanan Resmî Gazete ile birlikte elektronik ticaret platformlarına yurt dışı ihracatları için birçok yeni takviye açıklandı. “E-İhracat Dayanakları Hakkında Karar” başlığıyla yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı, bugün prestijiyle yürürlüğe kondu. Yeni karar ile birlikte perakende...
Cevaplar
0
Görüntüleme
108
Trendyol, yerli KOBİ’lerin eserlerini e-ihracat ile yurt dışındaki müşterilere ulaştırıyor. Almanya’daki müşterilerine özel açtığı trendyol.com/de ve trendyol.com/en siteleri üzerinden Türk üreticileri Avrupa'nın 27 ülkesiyle buluşturan Trendyol, ayrıyeten 50'den fazla küresel e-ticaret...
Cevaplar
0
Görüntüleme
121
Türkiye’de e-ticaret yapan, yapmayı düşünen tüm kişi, kurum, şirket ve firmalar; dünyanın en büyük e-ticaret şirketleriyle direkt bağlantı kurma bahtına sahip oluyor… Türkiye’nin birinci ve en büyük e-ticaret fuarı olma özelliği taşıyan WORLD ECOM EXPO’ya katılan herkes için yeni iştiraklerin...
Cevaplar
0
Görüntüleme
82
Dünyanın önde gelen teknoloji şirketleri, sürat kesmeden Türkiye'ye yatırım yapmaya devam ediyor. Küresel ölçekte faaliyet gösteren firmalar,  yaptığı yatırımlar ile ülke iktisadına katkı sağlamanın yanı sıra, pek çok şahsa de istihdam imkanı sunuyor. ABD merkezli BT altyapı ve güvenlik...
Cevaplar
0
Görüntüleme
73
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Lideri İsmail Gülle, ABD'ye yapılan ihracatın sürdürülebilir halde artması için bir rapor hazırladıklarını belirterek, "Türkiye’nin 192 eserde ABD pazarı için kıymetli bir potansiyeli bulunduğunu tespit ettik. ABD’nin eyaletlerinin ithalatına ve Türk...
Cevaplar
0
Görüntüleme
51
858,503Konular
982,772Mesajlar
30,561Kullanıcılar
glarnusSon üye
Üst Alt