Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Unreal Engine 4 İçin AMD FSR Eklentisi Yayınlandı

Unreal Engine 4 İçin AMD FSR Eklentisi Yayınlandı
0
34

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90
FidelityFX-Super-Resolution-AMD.jpg

AMD, Unreal Engine 4 için herhangi bir oyun geliştiricisinin oyunlarına AMD’nin FidelityFX Super Resolution teknolojisini eklemesine olanak tanıyan yeni bir eklenti yayınladı. FSR eklentisi indirilebilir durumda ve 4.27.1 ile üzeri sürümler için tasarlandı.

AMD’nin ölçeklendirme teknolojisi, görüntü detayından fazla ödün vermeden kare hızlarını artırmak amacıyla geliştirildi. Kırmızı ekip, görüntü kalitesini korumak için uzamsal bir yükseltme algoritmasını kullanıyor. Bu teknik NVIDIA DLSS’den tamamen farklı çalışıyor ve yeni Image Scaling özelliğiyle daha benzer.

Öte yandan AMD, dört FSR çözünürlük kategorisi için değerlerin aşağıdaki şekilde ayarlanmasını öneriyor:
  • Ultra Kalite: r.ScreenPercentage 77
  • Ultra: r.ScreenPercentage 67
  • Dengeli: r.ScreenPercentage 59
  • Performans: r.ScreenPercentage 50
Oyun geliştiricileri ayrıca daha yüksek performans veya daha yüksek kalite gerekiyorsa her kategorinin değerlerini istediği gibi ayarlayabilecek. Bununla birlikte, FSR’nin işleme şeklini değiştirmek için, gerekirse FP16 ve/veya DirectX 11 modunu kullanma yeteneği de dahil olmak üzere NVIDIA GPU’lara özel olarak fayda sağlayan bir dizi farklı araç sunuluyor. FidelityFX Super Resolution eklentisindeki diğer araçlar arasında parazitlenme önleyici, keskinlik filtreleri, Dithering, Film Grain ve daha fazlası yer alıyor.

Unreal Engine 4’te FSR’yi kullanmak isteyen geliştiriciler için çok fazla kontrol imkanı sunuldu ve böylece oyuncular için en iyi deneyim sağlanabilir.
 
858,528Konular
981,487Mesajlar
31,425Kullanıcılar
SalihzarifSon üye
Üst Alt