Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Unreal Engine 5 İçin NVIDIA DLSS Desteği Geldi

Unreal Engine 5 İçin NVIDIA DLSS Desteği Geldi
0
84

dagcı

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,225
Etkileşim
3
Puan
38
Yaş
69
F-D Coin
71
NVIDIA-DLSS-Unreal-Engine-5-scaled.jpg

NVIDIA’nin DLSS teknolojisi, görüntü kalitesinden ödün vermeden, yüksek FPS değerleri sunmaya yarayan bir teknoloji olarak nitelendirilebilir. Şirket, DLSS teknolojisini ilk duyurduğu günden itibaren, teknolojiyi destekleyen uygulamaların kapsamını genişletmekle uğraşıyor. AMD ise NVIDIA’nın bu teknolojisi ile rekabet edebilmek için FidelityFX Süper Çözünürlük (FSR) teknolojisini duyurmaya hazırlanıyor. AMD’nin FSR teknolojisi, yarın resmi olarak piyasaya çıkacak. Bu nedenle NVIDIA’nın da bugün DLSS 2.2 ile ilgili bazı duyuruları yapması bekleniyordu. Ancak herhangi bir bilgi verilmedi.

NVIDIA DLSS, şirketin bugün web sitesinden yaptığı duyuruya göre artık Unreal Engine 5’te de mevcut olacak. Unreal Engine 4 için DLSS eklentisi, geçtiğimiz Şubat ayında piyasaya sürülmüştü. Night Dive Studios baş mühendisi Matthew Kenneally, “Unreal Engine 4 eklentisi, oyunlara NVIDIA DLSS eklemek için iyi iş çıkardı. Ancak artık Unreal Engine 4 kullanmayı bıraktık. System Shock’u, yeni nesil oyunculara getirmek, severek emek verdiğimiz bir konu ve NVIDIA DLSS’in oyuncunun deneyimi üzerindeki etkisi yadsınamaz” diyor. Bu nedenle yeni oyun motorunu çalıştıran oyunlar için de NVIDIA DLSS desteği artık aktif hale geldi. Bu da Mayıs ayının sonunda kullanıcılara sunulan Unreal Engine 5 için iyi bir haber.

unity-yerel-nvidia-dlss-destegi-sunacak-640x360.jpg


Şirket bunun yanı sıra, DLSS desteğinin yıl içerisinde bir başka popüler oyun motoru olan Unity 2021.2’de de görüneceğini belirtiyor. Şirketin geliştirici web sitesinde yer alan bilgilere göre DLSS, geleneksel olarak piksellerin yalnızca bir kısmını oluştururken, yerel çözünürlüklerle karşılaştırılabiliyor ve bazen de daha iyi görüntü kalitesi üretmek için gelişmiş AI oluşturmayı kullanıyor. Bu sayede Unity geliştiricileri, gerçek zamanlı ışın izleme ve NVIDIA DLSS ile NVIDIA RTX GPU’larda yüksek kare hızlarında ve çözünürlüklerde çalışan, gerçek zamanlı ışın izlemeli dünyalar yaratabilecekler.
 
858,500Konular
982,385Mesajlar
32,977Kullanıcılar
spineless81Son üye
Üst Alt