Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Üretime yönelik pazarlama yönetimi

Üretime yönelik pazarlama yönetimi
0
295

iltasyazilim

FD Üye
Katılım
Ara 25, 2016
Mesajlar
0
Etkileşim
17
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
14
Üretime yönelik pazarlama yönetimi

Bu kavram, üreticileri yönlendiren eski bir kavramdır Bu seziş tarafından tüketiciler, satın elde etmek istedikleri malların satmak yerlerinde bulunmasına ve fiyatlarının yerinde olmasına tartma verirler Bu durumda yöneticiler imal yönlüdürler

Bu kavramın nitelikleri söyle sıralanabilir:

İşletmeler malların verimli bir biçimde üretimine ve yerinde biçimde fiyatlanmasına önem verirler

Tüketiciler, özellikle malın talebi arzından pozitif olduğunda, malı fethetmek için mücadele harcarlar ve malın niteliğine o kadar yük vermezler

Üreticiler üretimi arttırmak için uğraşırlar Eğer üretimin maliyeti yüksekse ve satışları arttırmak için maliyetin, dolayısıyla fiyatın düşürülmesi gerekiyorsa, yöneticiler üretimin verimliliğini arttırarak bu sorunu çözmeye çalışırlar

1900lü yıllarda Henry Fordun otomobil satışlarını arttırmak için, araba üretimini verimli kılmak, hızlı halde imal yaparak maliyetleri yıkmak için uğraşması, bu kavrama en iyi misal olarak gösterilir Günümüzde de Japon işletmelerinin çoğu imal yönlüdürler Pazarlama felsefeleri, teknolojiyi geliştirerek üretimi bereketli kılmaktır *
 
858,505Konular
982,720Mesajlar
33,057Kullanıcılar
yaramaz61Son üye
Üst Alt