Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Ürün Pazarlama Nedir?

Ürün Pazarlama Nedir?
0
106

nicebayan

FD Üye
Katılım
Ara 24, 2016
Mesajlar
94,678
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
36
Web sitesi
nicebayan.com
F-D Coin
90
Ürün pazarlama firmaların ürünlerini öbür satış kanalları üzerinden satması anlamına gelmektedir Ürün pazarlama komplike bir iş değildir ama satış yeteneği gerektirir Türkiye ’de pazarlama ile satış arasındaki fark pek bilinmemektedir Ürün pazarlamanın İngilizcesi gerçekten burada bahsedeceğimiz konudan fazla daha bambaşka bir konudur Fakat dilimizde pazarlama genelde satış anlamına geldiği için bu yazımızda ürün satışına odaklanacağız


Bir ürünü pazarlayabilmek için öncelikle satışı sevmeniz gerekmektedir İyi bir satışpazarlama uzmanı sattığı ürünün ardındaki durur Ürüne her konuda hakim olamayan bir pazarlamacının satışı kapatabilmesi genelde sektörle ilişkili olarak zorlaşır *Satışı basit olan ürünleri cümbür cemaat satar fakat yüksek fiyatlı ve önemli data gerektiren ürünleri satmak zordur Ürüne egemen olan bir birey pazarlarken bu ürünün müşterinin ihtiyaçlarını nasıl karşılayabileceğini anlatmalıdır Ürünün bedel katan ve müşteriye hakiki anlamda bir fayda sağlayacağını gösterebilmek satışın en kilit noktasıdır Fiyat satın almayı etkileyen büyük bir etmen olmasına rağmen ürünün peşinde duramayan bir pazarlamacı düşük bir fiyat bile verse satışı kapatamayabilir


Mahsul pazarlamanın en önemli unsurlarından bir tanesi de ikili ilişkilerdir Satın almadan sorumluluk sahibi kişiye fazla elektrik veremezseniz başarı şansınız düşer Bu yüzden gülümseyen ve hoş sohbet bir birey çoğunlukla pazarlamada daha başarılı olmaktadır Satın almacının barbar davranışları olabilir ve bu nesil hareketleri bireysel almamak gerekmektedir Çok şehvetli olan insanların pazarlama yapması bu açıdan birazcık zordur Bilhassa verilen randevulara tam zamanında gitmek ve birincil tanışmada iyi bir haysiyet uyandırmak şarttır Satışpazarlamada çalışan kişiler başlıca kurul odaklı çalıştıklarından ötürü satışı kapatmak için ellerinden geleni yaparlar Dikkat edilmesi gereken nokta müşteriyi çok boğmadan ve artı süre kaybetmeden satışı yapabilmektir İkili ilişkiler burada devreye girer Müşteriyle sıcak bir ilişki kuramazsanız alıcı sizi parmağında oynatabilir ve boşuna vakit kaybetmiş olursunuz
Mahsul pazarlamanın bir başka unsuru da satışı kovalamaktır Alıcı o an satın alma kararını vermemiş olabilir fakat gerçi potansiyeldir Müşteriyi belirlenmiş periyotlarda arayıp veya uğrayıp hatırını sormak başarılı pazarlamacıların en büyük meziyetidir Her ziyaret edilen müşteriye mutlaka bir kartvizit ayrılmak da ayrıca önemlidir Bilhassa internet üzerinden eposta ile bir fiyat teklifi yollamak yerine kutup müşteriyi ziyarete gitmek tekrar tekrar daha başarılı sonuçlar vermektedir Bir fazla tip satışı yapan kişiye ulaşamadığı zaman asap olur Bu yüzden pazarlamacıların kesintisiz ulaşabilir olmaları gerekmektedir
Ürün pazarlarken yalan söylemek uzun vadede ciddi sıkıntılar yaratır ve aynı müşteriye ilave satış yapmanızı engeller Karşısındaki insanı aptal yerine koyan pazarlamacılar piyasada fazla artı tutunamazlar Bu kişileri hem herif keza de yöneticiler sevmez İyi satış yapan bir fazla satmakpazarlama uzmanı müşteriye abes vaatlerde bulunduğu için kovulurlar Hiç bir idareci satmak sonrası problemlerle uğraşmak ve vakit kaybetmek istemez
 
858,497Konular
982,554Mesajlar
30,291Kullanıcılar
rovulationSon üye
Üst Alt