Buna cevap olarak, birçok şirket süratle değişen bu bölümde ayakta kalabilmek için paha katmanın yaratıcı yollarını arıyor. Taşınabilir geliştirme şirketlerinin, yanlışsız pazarlama kararlarını vermek için global işletmelerin tertibine ait bir içgörüye sahip olması çok kıymetli hale geldi.
İşte burada SocialPeta devreye giriyor, bu pazarlama zekası platformu, taşınabilir geliştirme şirketleri de dahil olmak üzere birçok bölüm için bedelli olan devasa bir reklam data tabanı ve araçlar sunuyor.
SocialPeta, taşınabilir geliştiriciler ve yayıncılar için global reklamcılık zekası sağlıyor
SocialPeta, uygulama zekası analitiği, reklam tahlili, maliyet tahlili ve işletmelerin satışlarını artırmalarına yardımcı olan daha birçok araç üzere tahlil bilgileri sunan güçlü bir reklam zekası platformudur. Bu platform tıpkı vakitte farklı oyun şirketleriyle de iştirak kurdu ve işini global olarak genişletmeye devam edtmekte. SocialPeta’nın iştirak kurduğu şirketlerden kimileri şunlardır:
VNGGames (Vietnam)
VNGGames, geçtiğimiz aralık ayından bu yana reklam pazarlamasında SocialPeta ile işbirliği yapıyor. Platformdan gelen reklam öğeleri ve pazarlama ilhamıyla VNGGames, oyun yayınlama sürecini global olarak hızlandırmayı başardı. Geri bildirimlerine nazaran, iki ana özellik olan Reklam Yaratıcıları ve Maliyet İstihbaratı, oyun içi reklamcılıkta yaygın olarak kullanılmaktadır. Birinci başta, reklam öğelerinden ilham almak için büyük veritabanını denetim edebilirler. Ayrıyeten bir kampanya ayarlaması yapmak için rakiplerinin reklam performansını gözetleyerek yüksek kaliteli reklam öğeleri bulma konusunda vakit kazanabilirler. Reklam Maliyet Zekası özelliği ile firmalar reklam bölümündeki ortalama maliyet endeksini direkt denetim edebilir ve izleyici tercihlerini anlayabilir, akabinde maliyet denetiminde onlara yardımcı olabilir.
Vasundhara Infotech (Hindistan)
Vasundhara Infotech, müşteriler için BT hizmetleri ve eserleri sağlayan Hindistan merkezli bir iş ve teknoloji şirketidir. Hizmetlerinden kimileri web geliştirme, yazılım geliştirme, taşınabilir uygulama ve oyun geliştirmeyi içerir.
Birçok şirketin karşılaştığı en büyük zorluk, reklamlarını hakikat formda yönetmeye yardımcı olabilecek datalara ait içgörü eksikliğidir. SocialPeta, Infotech'in sadece çalışma müddetini kısaltmakla kalmayıp birebir vakitte büyümelerini ve gelirlerini artırmalarına yardımcı olan yeni trend yaratıcılar bulmasını kolaylaştırdı. Infotech'in CTO'su Somish, "Ürünü kullandıktan sonra kolaylıkla yeni trend kreatifler bulabiliyoruz ve bu pazarda büyümemize yardımcı oluyor. Ayrıyeten başka kreatiflere referans olarak bakarak fikir alıyoruz" dedi.
Gismart
Gismart, 800 milyondan fazla indirme ile taşınabilir oyunların ve cümbüş odaklı uygulamaların önder geliştiricisi ve yayıncısıdır. SocialPeta'nın tüm özellikleri ortasında en çok Çin pazarıyla ilgilenien Gismart, SocialPeta ile Çin reklam kanallarında şu anda kimlerin yeni reklam kampanyaları yürüttüğünü, hangi reklam öğelerinin çalıştığını tertipli olarak denetim ederek, amaç pazardaki reklam stratejilerini güzelleştirebiliyor.
Gismart UA (User Acquisition) Müdürü Anastasia, taşınabilir oyunların ve uygulamaların büyümesi için bilgiye dayalı analitiklerin çok değerli olduğunu söyledi. SocialPeta tarafından sağlanan reklam gösterimleri, trendler, popülerlik kestirimleri ve öbür datalar, gruba birçok yeni yaratıcı ilham ve trend zekası getirdi.
Üstteki şirketler dışında, SocialPeta'nın global olarak Tencent Games, NetEase Games, SohaGame, AdSide Media, vb. üzere öbür ortakları vardır. Bilhassa, bilgiler çok kıymetli olduğundan, SocialPeta faal olarak dünya çapındaki faaliyetlerini genişletiyor ve daha fazla küresel şirketle iştirakler kuruyor.
SocialPeta Özellikleri
Reklam Öğeleri
SocialPeta ile dünyanın en büyük reklam kitaplığına tek bir dokunuşla erişebilirsiniz. Burada, sırf gereksinimlerinizle ilgili anahtar kelimeyi arayarak rakiplerinizden reklam öğeleri fikirlerini kolaylıkla bulabilirsiniz. Bu platform, aramanızı tercih ettiğiniz kategoriye, ülkeye, lisana, ağa, formata, vakte ve işletim sistemine nazaran filtrelemenize imkan tanır. Ayrıyeten, aldıkları gösterimlere nazaran sıralanan trende uygun ve üst sıralarda yer alan reklam öğelerini de görebilirsiniz.
Reklamveren Tahlili
SocialPeta'nın bir diğer olağanüstü özelliği de reklamcılık trendlerinin derinlemesine tahlilidir. Bu araç, reklam teması, detaylar ve metinler üzere öğelere odaklanarak reklamverenler üzerinde tahlil yapar ve sonuçları detaylı grafik temsillerle sunar. Bununla kullanıcılar, rastgele bir reklamverenin reklam stratejilerini ve performans zekasını basitçe kavrayabilir.
Rakipleri İzleme
SocialPeta'nın birçok yaratıcı aracı vardır ve reklam zekası dataları, rakiplerinin reklam performansını izlemeye ve tahlil etmeye yardımcı olur. Yaratıcılık, lansmanlar, yayıncılar ve öbür şeyler açısından rakiplerinizin farklı taraflarını tahlil etmeye yardımcı olan bir veritabanına sahiptirler. Bununla dalınızdaki önderlerin yahut rakiplerin reklamlarını tahlil edebilir ve izleyebilirsiniz, böylelikle reklam kalitenizi artırmanıza yardımcı olacak içgörüler elde edebilirsiniz. Yalnızca bölümün önderlerini bulun, reklam hedeflemeleriyle ne yaptıklarını görün ve stratejinize rehberlik etmesine müsaade verin.
Sonuç
Taşınabilir eserlerin başarısı, bilgi içgörülerinden ayrılamaz ve sırf pazar trendlerini ve rakip bilgilerini tam olarak kavrayarak öne çıkabilirsiniz. SocialPeta, 69'dan fazla yayın kanalından büyük ölçüde data toplayarak şirketlerin güçlü reklamcılık içgörüleri elde etmesini kolaylaştırır. Bu platform, veritabanını tertipli olarak geliştirir ve günceller, halihazırda ise günlük 1,2 milyon reklam verisi güncelleme kaydına sahiptir. Taşınabilir geliştirme şirketleri, reklam zekası araçları ve reklam pazarlama bilgileriyle küresel çaptaki işlerini basitçe genişletebilir.