Valheim, tam manası ile bir hayatta kalma oyunu olsa da aynı zamanda yaratıcılığı da oldukça tetikleyen bir yapım. Valheim, Minecraft gibi oyunlara benzer bir şekilde yapılar ve üsler oluşturmanıza ve özelleştirmenize olanak tanıyor. Ancak ne yazık ki şimdilik oyunda doğrudan bir yaratıcı mod bulunmuyor. Valheim’ı hayatta kalma öğeleri olmadan ve yaratıcı bir şekilde oynamak istiyorsanız, bu rehberle ihtiyacınız olan tüm bilgilere ve kodlara erişim sağlayacaksınız.
Ayrıca belirtmekte fayda var ki bu kodlar çoğunlukla çok oyunculu sunucularda çalışmıyor. Bununla birlikte, Valheim karakterleri bir oyun dünyasından diğerine (taşıdıkları her şeyle birlikte) taşımanıza izin verdiği için, tek oyunculu bir oyunda kendinize bir sürü harika şey ortaya çıkarıp ardından arkadaşlarınızla birlikte yaptıklarınızı başka bir sunucuya götürebilirsiniz. Yapmak istediğiniz devasa yapıları, Viking kaleleri ve üsleri saatlerce madencilik yapmadan, malzemeleri toplamadan ve ağaçları kesmeden oldukça basit şekilde oluşturabilirsiniz.
Valheim’in hile menüsüne erişmek oldukça basit. Aslına bakacak olursanız söz konusu hile menüsünü konsol penceresini daha önce görmüş ve kullanmış olmanız oldukça muhtemel. Valheim’da metin komutlarını girebileceğiniz geliştirici konsolunu açmak için F5’e basmanız yeterli. Örnek vermek gerekirse “help” komutunu kullanmak oyunda mevcut sunucu pingi gibi pek çok şeyi görmenizi sağlayan bir dizi kullanışlı komutu oyunculara listelemekte.
Hile yapmaya başlamak için, diğer tüm kodları kullanılabilir kılan belirli bir kod girmeniz gerekiyor. Tek kişilik bir oyununda, F5’e basın ve konsola “imacheater” yazın. (Bunun ardından konsol komutlarınıza tırnak işaretlerini eklemeyin.) Konsol “Cheats: True” yanıtını gösterdiğinde, hile yapmaya hazırsınız demektir.
Konsol komutları ve hile kodları kullanmak, oyun dünyanızı ve karakterinizi düşük bir ihtimal olsa da bozabilir, bu nedenle hile komutlarını kullanmadan önce kayıt dosyanızı yedeklemeniz önem teşkil etmekte.
“Debugmode” komutu, Valheim ‘da bir dizi kısıtlamayı kaldıracak ve eşyaları vb. ürünleri doğrudan dünyaya yerleştirmenize olanak tanıyacak. “Debugmode” başka bir deyişle Valheim için, kaynaklara ihtiyaç duymadan sadece inşa edebileceğiniz resmi olmayan bir yaratıcı mod.
Oyunda serbest oluşturma yeteneğini açmak için klavyenizde “B” tuşuna basın. Bu, bir şeyler oluşturmak için kaynaklara veya Workbench’e ihtiyacınız olmayacağı anlamına gelir. Ardından bina menüsüne erişmek için çekiç kullanın. Oyundaki yerçekimi kısıtlamalarını ortadan kaldırmak için “Z” tuşuna basın. Oyunda artık boşluk çubuğuyla yukarı yönde hareket edebilir ve Ctrl tuşu ile aşağı inebilirsiniz.
Çevrenizdeki tüm düşmanları öldürmek istiyorsanız “K” tuşuna basmanız yeterli.
- god: Sizi hasara karşı yenilmez kılan “tanrı” modunu açar ve kapatır.
- ghost: “hayalet” modunu açar ve kapatır, bu da düşman saldırganlığını tetiklememenizi sağlar.
- puke: Yediğiniz yiyeceklerden kurtulmak da dahil olmak üzere açlık barını sıfırlar ve aynı zamanda size sağlık ve dayanıklılık için varsayılan değerleri verir.
- resetcharacter: Tüm karakter bilgilerinizi sıfırlar (bu yüzden buna dikkat edin).
- raiseskill (beceri) (seviye değeri): Herhangi bir beceri için bir seviye belirlemenizi sağlar. Beceri adını ve istediğiniz seviyeyi tanımlamanız gerekecek. Yani koşu becerinizi 100’e yükseltmek için “raiseskill running 100” yazmanız gerekir.
- resetskill (beceri): Bir beceriyi sıfırlar. Komuttan sonra becerinin adını yazın.
- killall: Karakterinizin yakınındaki tüm düşmanları anında öldürür.
- tame: Karakterinizin yakınındaki tüm düşmanları anında evcilleştirir.
- pos: Karakterinizin dünyadaki koordinatlarını gösterir.
- goto (sayı) (sayı): Karakterinizi o konuma ışınlamak için komuttan sonra koordinatları girin.
- skiptime (saniye sayısı) : Zamanı, ayarladığınız saniye kadar ilerletir .
- sleep: Zamanı bir gün ileri götürür.
- tod (sayı): 0 ile 1 arasında bir sayı kullanarak günün saatini ayarlar; burada 1, tamamlanmış bir gün döngüsünü temsil eder. Hem 0 hem de 1 saati gece yarısına ayarlar; 0.5 onların ortasıdır, yani öğlen, 0.3 sabah, 0.8 öğleden sonra vb. -1 değeri, günün varsayılan saatine geri döner.
- player (sayı): Ayarladığınız sayıya bağlı olarak, oyun dünyasının zorluğunu, içinde daha fazla oyuncu varmış gibi değiştirir.
- event (olay adı): Adını verdiğiniz olaya bağlı olarak bulunduğunuz bir hikâye olayı başlatır. Valheim’daki olayların listesi ve bunların komut konsolu adları için burayı ziyaret edebilirsiniz.
- randomevent: Rastgele bir hikâye etkinliği başlatır.
- stopevent: Mevcut hikâye olayını durdurur.
- exploremap: Dünya haritasını tam olarak gösterir.
- resetmap: Dünya haritasını tamamen gizler.
- freefly: Kamerayı etkinleştirerek oyun dünyasında karakterinizden bağımsız olarak hareket etmenizi sağlar. Serbest kamerayı kapatıp karakterinize dönmek için konsola tekrar “freefly” yazın.
- wind (açı numarası) (yoğunluk numarası): Rüzgârın yönünü ve yoğunluğunu değiştirmenize olanak sağlar. “Rüzgâr” komutundan sonraki iki giriş sayı olmalıdır. 0 kuzey, 90 doğu, 180 güney ve 270. “açıyı” bir dairenin dereceleri olarak düşünün. Yoğunluk 0 ile 1 arasında bir sayıdır, burada 0 rüzgâr yok ve 1 fırtına var anlamına gelmekte yani 0,2 bir esinti, 0,5 bir rüzgâr ve 0,8 bir fırtınadır.
- resetwind: Siz onunla uğraşmaya başlamadan önce rüzgârı olduğu yere geri getirir.
Bu hile listesi, Valheim’ın beş bossuna kadar her şeyi ortaya çıkaran devasa bir liste. Bu listede yer alan pek çok sayıda öğe doğrulanmış durumda, ancak konsol komutlarındaki birkaç öğe adının oyun içi adlardan farklı olduğunu ve bunun da onları kafa karıştırıcı hale getirebileceğini unutmayın. Ayrıca, bu listede normal oyunda olmayan veya oyuna henüz eklenmemiş öğeler olduğu da görülüyor, bu nedenle riskin size ait olacağını unutmayın.
Bir öğe oluşturmak için, hilelerin etkinleştirildiğinden emin olun ve ardından yalnızca “spawn” yazın. Sonrasında öğenin adını, ortaya çıkarmak istediğiniz miktarını ve varsa öğenin seviyesini yazın. Örneğin; “spawn (öğe adı) (miktar) (düzey) “. Yani 30 ahududu spawn etmek için “spawn Raspberry 30” yazın. Bu adların büyük ve küçük harfe duyarlı olduğunu da unutmayın.
Düşman olmayan bir dizi eşya ortaya çıkarırsanız, konsola “removeall” yazarak hepsini temizleyebilirsiniz. Bir alanı çok fazla yaratıkla doldurursanız ve onların da kaldırılmasına ihtiyaç duyarsanız “killall” hile komutunu unutmayın.
Envanter Öğeleri
- Amber
- AmberPearl
- AncientSeed
- Barley
- BarleyFlour
- BarleyWine
- BarleyWineBase
- BeechSeeds
- BlackMetal
- BlackMetalScrap
- Bloodbag
- Bronze
- BronzeNails
- BoneFragments
- CarrotSeeds
- Chitin
- Coal
- Coins
- Copper
- CopperOre
- CryptKey (Swamp Key, dropped by Bonemass)
- Crystal
- Dandelion
- DeerHide
- DragonEgg
- DragonTear (dropped by Moder)
- ElderBark
- Entrails
- Feathers
- FineWood
- FirCone
- FishingBait
- FishRaw
- Flametal
- FlametalOre
- Flax
- Flint
- FreezeGland
- GreydwarfEye
- Guck
- HardAntler (dropped by Eikthyr)
- Iron
- IronNails
- IronOre
- IronScrap
- LeatherScraps
- LinenThread
- LoxMeat
- LoxPelt
- Needle
- Obsidian
- Ooze
- PineCone
- QueenBee
- Ruby
- SerpentScale
- SharpeningStone
- Silver
- SilverNecklace
- SilverOre
- Stone
- SurtlingCore
- Thistle
- Tin
- TinOre
- TrollHide
- TurnipSeeds
- WitheredBone
- WolfFang
- WolfPelt
- Wood
- YmirRemains
- NeckTail
- RawMeat
- Resin
- RoundLog
- SerpentMeat
- YagluthDrop
- ArmorBronzeChest
- ArmorBronzeLegs
- ArmorIronChest
- ArmorIronLegs
- ArmorLeatherChest
- ArmorLeatherLegs
- ArmorPaddedCuirass
- ArmorPaddedGreaves
- ArmorRagsChest
- ArmorRagsLegs
- ArmorTrollLeatherChest
- ArmorTrollLeatherLegs
- ArmorWolfChest
- ArmorWolfLegs
- CapeDeerHide
- CapeLinen
- CapeLox
- CapeOdin
- CapeTest
- CapeTrollHide
- CapeWolf
- HelmetBronze
- HelmetDrake
- HelmetDverger
- HelmetIron
- HelmetLeather
- HelmetOdin
- HelmetPadded
- HelmetTrollLeather
- HelmetYule
- ArrowBronze
- ArrowFire
- ArrowFlint
- ArrowFrost
- ArrowIron
- ArrowNeedle
- ArrowObsidian
- ArrowPoison
- ArrowSilver
- ArrowWood
- AtgeirBlackmetal
- AtgeirBronze
- AtgeirIron
- Battleaxe
- Bow
- BowDraugrFang
- BowFineWood
- BowHuntsman
- KnifeBlackMetal
- KnifeChitin
- KnifeCopper
- KnifeFlint
- MaceBronze
- MaceIron
- MaceNeedle
- MaceSilver
- ShieldBanded
- ShieldBlackmetal
- ShieldBlackmetalTower
- ShieldBronzeBuckler
- ShieldIronSquare
- ShieldIronTower
- ShieldKnight
- ShieldSerpentscale
- ShieldSilver
- ShieldWood
- ShieldWoodTower
- SledgeIron
- SledgeStagbreaker
- SpearBronze
- SpearElderbark
- SpearFlint
- SpearWolfFang
- SwordBlackmetal
- SwordBronze
- SwordCheat
- SwordIron
- SwordIronFire
- SwordSilver
- Tankard
- TankardOdin
- Club
- Torch
- AxeBronze
- AxeFlint
- AxeIron
- AxeStone
- AxeBlackMetal
- PickaxeAntler
- PickaxeBronze
- PickaxeIron
- PickaxeStone
- Cultivator
- FishingRod
- Hammer
- Hoe
- SpearChitin (Abyssal Harpoon)
- Blob
- BlobElite
- Boar
- Boar_piggy
- Crow
- Deathsquito
- Deer
- Draugr
- Draugr_Elite
- Draugr_Ranged
- Fenring
- Ghost
- Goblin (Fuling)
- GoblinArcher
- GoblinBrute
- GoblinClub
- GoblinHelmet
- GoblinLegband
- GoblinLoin
- GoblinShaman
- GoblinShoulders
- GoblinSpear
- GoblinSword
- GoblinTorch
- GoblinTotem
- Greydwarf
- Greydwarf_Elite
- Greydwarf_Root
- Greydwarf_Shaman
- Greyling
- Leech
- Lox
- Neck
- Seagal
- Serpent
- Skeleton
- Skeleton_Poison (Rancid Remains)
- StoneGolem
- Surtling
- Troll
- Valkyrie
- Wolf
- Wolf_cub
- Wraith
- Eikthyr (Meadows boss)
- Gd_king (The Elder, Black Forest boss)
- Bonemass (Swamp boss)
- Dragon (Moder, Mountain boss)
- GoblinKing (Yagluth, Plains boss)
- Bread
- BloodPudding
- Blueberries
- Carrot
- CarrotSoup
- Cloudberry
- CookedLoxMeat
- CookedMeat
- FishCooked
- FishWraps
- Honey
- LoxPie
- Mushroom
- MushroomBlue
- MushroomYellow
- NeckTailGrilled
- Raspberry
- QueensJam
- Sausages
- SerpentMeatCooked
- SerpentStew
- Turnip
- TurnipStew
- MeadBaseFrostResist
- MeadBaseHealthMedium
- MeadBaseHealthMinor
- MeadBasePoisonResist
- MeadBaseStaminaMedium
- MeadBaseStaminaMinor
- MeadBaseTasty
- MeadFrostResist
- MeadHealthMedium
- MeadHealthMinor
- MeadPoisonResist
- MeadStaminaMedium
- MeadStaminaMinor
- MeadTasty
- Cart
- Raft
- Karve
- VikingShip (Longship)
- Trailership (Özel kozmetikli longship gemi)
- TrophyEikthyr
- TrophyTheElder
- TrophyBonemass
- TrophyDragonQueen (Moder Trophy)
- TrophyGoblinKing (Yagluth Trophy)
- TrophyBlob
- TrophyBoar
- TrophyDeathsquito
- TrophyDeer
- TrophyDraugr
- TrophyDraugrElite
- TrophyDraugrFem
- TrophyFenring
- TrophyForestTroll
- TrophyFrostTroll
- TrophyGoblin (Fuling Trophy)
- TrophyGoblinBrute
- TrophyGoblinShaman
- TrophyGreydwarf
- TrophyGreydwarfBrute
- TrophyGreydwarfShaman
- TrophyHatchling (Drake Trophy)
- TrophyLeech
- TrophyLox
- TrophyNeck
- TrophySerpent
- TrophySGolem
- TrophySkeleton
- TrophySkeletonPoison
- TrophySurtling
- TrophyWolf
- TrophyWraith
- BonePileSpawner
- Spawner_Blob
- Spawner_BlobElite
- Spawner_Boar
- Spawner_Draugr
- Spawner_Draugr_Elite
- Spawner_Draugr_Noise
- Spawner_Draugr_Ranged
- Spawner_Draugr_Ranged_Noise
- Spawner_Draugr_respawn_30
- Spawner_DraugrPile
- Spawner_Fenring
- Spawner_Fish4
- Spawner_Ghost
- Spawner_Goblin (
- Spawner_GoblinArcher
- Spawner_GoblinBrute
- Spawner_GoblinShaman
- Spawner_Greydwarf
- Spawner_Greydwarf_Elite
- Spawner_Greydwarf_Shaman
- Spawner_GreydwarfNest
- Spawner_Hatchling
- Spawner_imp
- Spawner_imp_respawn
- Spawner_Leech_cave
- Spawner_Location_Elite
- Spawner_Location_Greydwarf
- Spawner_Location_Shaman
- Spawner_Skeleton
- Spawner_Skeleton_night_noarcher
- Spawner_Skeleton_poison
- Spawner_Skeleton_respawn_30
- Spawner_StoneGolem
- Spawner_Troll
- Spawner_Wraith
- GlowingMushroom
- ancientbarkspear_projectile
- aoe_nova
- barrell
- bed
- bee_aoe
- beech_log
- beech_log_half
- Beech_Sapling
- Beech_small1
- Beech_small2
- Beech_Stub
- Beech1
- Beehive
- Birch_log
- Birch_log_half
- Birch1
- Birch1_aut
- Birch2
- Birch2_aut
- BirchStub
- blastfurnace
- blob_aoe
- BlueberryBush
- boar_ragdoll
- BombOoze
- bonemass_aoe
- bonemass_throw_projectile
- bonfire
- BossStone_Bonemass
- BossStone_DragonQueen
- BossStone_Eikthyr
- BossStone_TheElder
- BossStone_Yagluth
- bow_projectile
- bow_projectile_fire
- bow_projectile_frost
- bow_projectile_needle
- bow_projectile_poison
- bronzespear_projectile
- bucket
- Bush01
- Bush01_heath
- Bush02_en
- CargoCrate
- CastleKit_braided_box01
- CastleKit_groundtorch
- CastleKit_groundtorch_green
- CastleKit_groundtorch_unlit
- CastleKit_pot03
- Chain
- charcoal_kiln
- Chest
- CloudberryBush
- cultivate
- dead_deer
- Deathsquito_sting
- deer_ragdoll
- DeerGodExplosion
- DG_Cave
- DG_ForestCrypt
- DG_GoblinCamp
- DG_MeadowsFarm
- DG_MeadowsVillage
- DG_SunkenCrypt
- digg
- digg_v2
- dragon_ice_projectile
- draugr_arrow
- draugr_bow_projectile
- Draugr_elite_ragdoll
- Draugr_ranged_ragdoll
- Draugr_ragdoll
- draugr_axe
- draugr_bow
- draugr_sword
- eikthyr_ragdoll
- dragoneggcup
- dungeon_forestcrypt_door
- dungeon_sunkencrypt_irongate
- eventzone_bonemass
- eventzone_eikthyr
- eventzone_gdking
- eventzone_goblinking
- eventzone_moder
- EvilHeart_Forest
- EvilHeart_Swamp
- Fenring_ragdoll
- fermenter
- fire_pit
- FireFlies
- FirTree
- FirTree_log
- FirTree_log_half
- FirTree_oldLog
- FirTree_Sapling
- FirTree_small
- FirTree_small_dead
- FirTree_Stub
- Fish1
- Fish2
- Fish3
- Fish4_cave
- FishingRodFloat
- FishingRodFloatProjectile
- Flies
- flintspear_projectile
- ForestTroll_ragdoll
- forge
- forge_ext1
- forge_ext2
- forge_ext3
- forge_ext4
- forge_ext5
- forge_ext6
- gdking_Ragdoll
- gdking_root_projectile
- goblin_banner
- goblin_bed
- Goblin_Dragdoll
- goblin_fence
- goblin_pole
- goblin_pole_small
- goblin_roof_45d
- goblin_roof_45d_corner
- goblin_roof_cap
- goblin_stairs
- goblin_stepladder
- goblin_totempole
- goblin_woodwall_1m
- goblin_woodwall_2m
- goblin_woodwall_2m_ribs
- GoblinArmband
- GoblinBrute_ArmGuard
- GoblinBrute_Attack
- GoblinBrute_Backbones
- GoblinBrute_ExecutionerCap
- GoblinBrute_HipCloth
- GoblinBrute_LegBones
- GoblinBrute_ragdoll
- GoblinBrute_RageAttack
- GoblinBrute_ShoulderGuard
- GoblinBrute_Taunt
- GoblinKing_ragdoll
- goblinking_totemholder
- GoblinShaman_attack_poke
- GoblinShaman_Headdress_antlers
- GoblinShaman_Headdress_feathers
- GoblinShaman_projectile_fireball
- GoblinShaman_protect_aoe
- GoblinShaman_ragdoll
- GoblinShaman_Staff_Bones
- GoblinShaman_Staff_Feathers
- GoblinSpear_projectile
- Greydwarf_elite_ragdoll
- Greydwarf_ragdoll
- Greydwarf_Shaman_ragdoll
- Greydwarf_throw_projectile
- Greyling_ragdoll
- guard_stone
- guard_stone_test
- GuckSack
- GuckSack_small
- Hatchling
- hatchling_cold_projectile
- Hatchling_ragdoll
- HealthUpgrade_Bonemass
- HealthUpgrade_GDKing
- hearth
- HeathRockPillar
- HeathRockPillar_frac
- highstone
- highstone_frac
- horizontal_web
- HugeRoot1
- ice_rock1
- ice_rock1_frac
- ice1
- IceBlocker
- Imp_fireball_projectile
- iron_grate
- itemstand
- itemstandh
- Leech_cave
- Leviathan
- LocationProxy
- loot_chest_stone
- loot_chest_wood
- LootSpawner_pineforest
- lox_ragdoll
- lox_stomp_aoe_OLD
- marker01
- marker02
- MineRock_Copper
- MineRock_Iron
- MineRock_Meteorite
- MineRock_Obsidian
- MineRock_Stone
- MineRock_Tin
- MountainGraveStone01
- mud_road
- mudpile
- mudpile_beacon
- mudpile_frac
- mudpile_old
- mudpile2
- mudpile2_frac
- Neck_Ragdoll
- Oak_log
- Oak_log_half
- Oak1
- OakStub
- odin
- OLD_wood_roof
- OLD_wood_roof_icorner
- OLD_wood_roof_ocorner
- OLD_wood_roof_top
- OLD_wood_wall_roof
- oozebomb_explosion
- oozebomb_projectile
- path
- paved_road
- Pickable_Barley
- Pickable_Barley_Wild
- Pickable_BogIronOre
- Pickable_Branch
- Pickable_Carrot
- Pickable_Dandelion
- Pickable_DolmenTreasure
- Pickable_DragonEgg
- Pickable_Flax
- Pickable_Flax_Wild
- Pickable_Flint
- Pickable_ForestCryptRandom
- Pickable_ForestCryptRemains01
- Pickable_ForestCryptRemains02
- Pickable_ForestCryptRemains03
- Pickable_ForestCryptRemains04
- Pickable_Item
- Pickable_Meteorite
- Pickable_MountainRemains01_buried
- Pickable_Mushroom
- Pickable_Mushroom_blue
- Pickable_Mushroom_yellow
- Pickable_Obsidian
- Pickable_RandomFood
- Pickable_SeedCarrot
- Pickable_SeedTurnip
- Pickable_Stone
- Pickable_SunkenCryptRandom
- Pickable_SurtlingCoreStand
- Pickable_Thistle
- Pickable_Tin
- Pickable_Turnip
- piece_artisanstation
- piece_banner01
- piece_banner02
- piece_banner03
- piece_banner04
- piece_banner05
- piece_bed02
- piece_beehive
- piece_bench01
- piece_brazierceiling01
- piece_cauldron
- piece_chair
- piece_chair02
- piece_chest
- piece_chest_private
- piece_chest_wood
- piece_cookingstation
- piece_gift1
- piece_gift2
- piece_gift3
- piece_groundtorch
- piece_groundtorch_green
- piece_groundtorch_wood
- piece_jackoturnip
- piece_maypole
- piece_sharpstakes
- piece_spinningwheel
- piece_stonecutter
- piece_table
- piece_throne01
- piece_walltorch
- piece_workbench
- piece_workbench_ext1
- piece_workbench_ext2
- piece_workbench_ext3
- piece_workbench_ext4
- piece_xmastree
- PineTree
- Pinetree_01
- Pinetree_01_Stub
- PineTree_log
- PineTree_log_half
- PineTree_log_halfOLD
- PineTree_logOLD
- PineTree_Sapling
- Player
- Player_ragdoll
- Player_ragdoll_old
- Player_tombstone
- PlayerUnarmed
- portal
- portal_wood
- projectile_beam
- projectile_chitinharpoon
- projectile_meteor
- projectile_wolffang
- raise
- RaspberryBush
- replant
- Rock_3
- Rock_3_frac
- Rock_4
- Rock_4_plains
- Rock_7
- Rock_destructible
- Rock_destructible_test
- rock1_mountain
- rock1_mountain_frac
- rock2_heath
- rock2_heath_frac
- rock2_mountain
- rock2_mountain_frac
- rock3_mountain
- rock3_mountain_frac
- rock3_silver
- rock3_silver_frac
- rock4_coast
- rock4_coast_frac
- rock4_copper
- rock4_copper_frac
- rock4_forest
- rock4_forest_frac
- rock4_heath
- rock4_heath_frac
- RockFinger
- RockFinger_frac
- RockFingerBroken
- RockFingerBroken_frac
- rockformation1
- RockThumb
- RockThumb_frac
- root07
- root08
- root11
- root12
- rug_deer
- rug_fur
- rug_wolf
- sapling_barley
- sapling_carrot
- sapling_flax
- sapling_seedcarrot
- sapling_seedturnip
- sapling_turnip
- shaman_attack_aoe
- shaman_heal_aoe
- ship_construction
- shipwreck_karve_bottomboards
- shipwreck_karve_bow
- shipwreck_karve_chest
- shipwreck_karve_dragonhead
- shipwreck_karve_stern
- shipwreck_karve_sternpost
- shrub_2
- shrub_2_heath
- sign
- sign_notext
- silvervein
- silvervein_frac
- skeleton_bow
- skeleton_mace
- Skeleton_NoArcher
- skeleton_sword
- Skull1
- Skull2
- sledge_aoe
- smelter
- stake_wall
- StaminaUpgrade_Greydwarf
- StaminaUpgrade_Troll
- StaminaUpgrade_Wraith
- StatueCorgi
- StatueDeer
- StatueEvil
- StatueHare
- StatueSeed
- stone_arch
- stone_floor
- stone_floor_2x2
- stone_pile
- stone_pillar
- stone_stair
- stone_wall_1x1
- stone_wall_2x1
- stone_wall_4x2
- stoneblock_fracture
- stonechest
- stonegolem_attack1_spike
- StoneGolem_clubs
- StoneGolem_hat
- Stonegolem_ragdoll
- StoneGolem_spikes
- stubbe
- stubbe_spawner
- sunken_crypt_gate
- SwampTree1
- SwampTree1_log
- SwampTree1_Stub
- SwampTree2
- SwampTree2_darkland
- SwampTree2_log
- TentaRoot
- tentaroot_attack
- tolroko_flyer
- TrainingDummy
- TreasureChest_blackforest
- TreasureChest_fCrypt
- TreasureChest_forestcrypt
- TreasureChest_heath
- TreasureChest_meadows
- TreasureChest_meadows_buried
- TreasureChest_mountains
- TreasureChest_plains_stone
- TreasureChest_sunkencrypt
- TreasureChest_swamp
- TreasureChest_trollcave
- troll_groundslam_aoe
- troll_log_swing_h
- troll_log_swing_v
- Troll_ragdoll
- troll_throw_projectile
- tunnel_web
- turf_roof
- turf_roof_top
- turf_roof_wall
- VegvisirShard_Bonemass
- vertical_web
- vines
- widestone
- widestone_frac
- windmill
- Wolf_Ragdoll
- wood_beam
- wood_beam_1
- wood_beam_26
- wood_beam_45
- wood_door
- wood_dragon1
- wood_fence
- wood_floor
- wood_floor_1x1
- wood_gate
- wood_ledge
- wood_pole
- wood_pole_log
- wood_pole_log_4
- wood_pole2
- wood_roof
- wood_roof_45
- wood_roof_icorner
- wood_roof_icorner_45
- wood_roof_ocorner
- wood_roof_ocorner_45
- wood_roof_top
- wood_roof_top_45
- wood_stack
- wood_stair
- wood_stepladder
- wood_wall_half
- wood_wall_log
- wood_wall_log_4x0.5
- wood_wall_roof
- wood_wall_roof_45
- wood_wall_roof_top
- wood_wall_roof_top_45
- woodiron_beam
- woodiron_pole
- woodwall
- wraith_melee