VALORANT 3.02 yama notları muhakkak oldu. Oyunda bir değişiklik yaşanmazken, yalnızca 3.0 yaması ile gelen sorunlar/hatalar çözüldü.
İşte VALORANT 3.02 yamasının ayrıntıları.
Kaynak:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link , görmek için
Giriş yap veya üye ol.
...Yama notları muhakkak oldu.
VALORANT Türkiye hesabından yapılan açıklama ile birlikte oyuna gelecek olan yeni yamanın notları paylaşıldı. VALORANT 3.02 yamasında oyunda bir değişiklik yerine hali hazırda bulunan meselelerin çözülmesi amaçlanmış.
VALORANT 3.02 Yama Notları:
OYUN SİSTEMLERİ GÜNCELLEMELERİ
Modellerin yüzeylerden geçme hesaplamalarında değişiklikler yaptık. Oynanış sırasında bu sıkıntıyla daha az karşılaşacaksınız.
- Evet, hâlâ geçmemesi gereken yerlerden geçen kesimler olacak fakat artık ellerin, yakın dövüş silahlarının, yeteneklerin ve genel olarak efektlerin ince duvarlardan daha az geçtiğini göreceksiniz.
- Ölümsüzlük ve üstü kademeler için bilgi kartı arayüzünde Müsabaka Kademesi ve Liderlik Tablosu ortasına bir boşluk eklendi.
Sage artık Breeze'deki piramitlerin ortasına Bariyer Küresi yerleştirerek minik bir görüş alanı oluşturamayacak.
- Birbirine çok yakın duran iki obje ortasında oluşturulan küçük boşluk, yeni ve avantajlı bir görüş açısı olarak kullanılıyordu.
İPTAL/Komut (X) sırasında tekrar stabil hale getirilirken KAY/O'nun kaplama dokularının silahlara geçmesine neden olan kusur giderildi.
Raze artık Bombot'u kimi duvarların içinden gönderemiyor.
Grup içi sesli sohbet ses seviyesi ayarının kendi kendine 50 düzeyine dönmesine neden olan kusur giderildi.
- Oh be! Bu kadar mühlet sabrettiğiniz için teşekkür ederiz.
Toplumsal paneldeki kaydırma çubuğunun bazen yanlış görünmesine neden olan yanılgı giderildi.
Bilgi kartı arayüzünde "Derecesiz" simgesini çevreleyen pikselli çerçeve düzeltildi.
Bulanık art planın bilgi kartı arayüzünde arkadaş notlarını okunmaz kılmasına neden olan sorun giderildi.
VCT Masters Reykjavik Galibi unvanının, bilgi kartı arayüzünde oyuncu kartıyla üst üste binmesine neden olan kusur giderildi.