Şikayetim Var'ın yeni kısmıyla karşınızdayız. Daha evvelki kısımlarda farklı markaları konuk etmiştik. Bu markalar ortasında Xiaomi, Turkcell, Arçelik, Vodafone üzere isimler de yer alıyordu.
Bu haftaki konuğumuz ise beyaz eşya pazarındaki dev isimlerden biri olan Vestel'di. Vestel denilince akla geniş bir eser yelpazesi geliyor. Akıllı telefonlardan tutun da beyaz eşyaya kadar Vestel logosu taşıyan pek çok eser bulmak mümkün.
Genel itibariyle Vestel denildiğinde insanların zihninde belirli bir kalite algısı oluşuyor. Ama işin teknik servis kısmı biraz problemli diyebiliriz.
Aslında bunu biz demiyoruz. Direkt olarak ülkemizdeki Vestel kullanıcıları söylüyor. Çünkü Güney Koreli teknoloji devi ülkemizdeki teknik servis yeterliliği konusunda beklentilerin biraz gerisinde kalmış diyebiliriz.
Dilerseniz Vestel tarafına gelen şikayetlere aşağıdan göz atabilirsiniz.
Vestel kullanıcıları yetkili servis tarafında sıkıntılılar
Görüntüde da görüldüğü üzere Vestel kullanıcıları yetkili servis tarafında oldukça kaygılılar.
Hasebiyle Vestel logolu bir akıllı telefon alırken 2 kere düşünmeniz gerekebilir. Zira işin yetkili servis kısmı bir epey problemli görünüyor.
Şayet sizin de Vestel tarafından bu şekil şikayetleriniz, teklifleriniz ya da görüşleriniz varsa bu haberin altına yorum olarak bırakabilirsiniz. Yorumlarınız bizler ve yetkililer için kıymetli.