Bugün ülkemizde 3 ana GSM firması var, ancak bu firmalardan en büyük altyapı sahibi olan Türk Telekom, pek çok şirketle ortaklıklar kurup farklı GSM markalarının hayata geçirilmesine olanak tanıyor. Vestel de bu markalar arasına katıldı ve çalışmalar tamamlandı.
HaberTürk’ün haberine göre yeni operatör, yerli proje ve iş birliklerinin artması amacı ile kuruldu. Sadece faturalı hat hizmeti vereceği açıklanan VESTELCELL tarifeleri sadeleştirilmiş şekilde son kullanıcıya hitap edecek. Buradan hareketle VESTELCELL’in ana operatörlere kıyasla daha uygun fiyatlı tarifeler sunacağını söylemek mümkün.
VESTELCELL’in hedefi 5 yılda 250 bin kullanıcı:
Vestel CEO’su Turan Erdoğan, “Mobil iletişim kanallarında yeni uygulamalar ve katma değer yaratma amacıyla çıktığımız bu yolda, ülkemizdeki mobil iletişim kullanıcılarına ve sektörümüze yeni uygulamalar sunacağız. VESTELCELL ile ilk hedefimiz 5 yılda 250 bin kullanıcıya ulaşmak” açıklamasında bulundu.
Türk Telekom CEO’su Ümit Önal ise VESTELCELL’in “Bu iş birliği sayesinde faturalı mobil hat tercih eden kullanıcılar için yeni bir seçenek olan VESTELCELL’i kullanıcıların deneyimine sunmaktan büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.
VESTELCELL, Türkiye çapında yaklaşık 1000’ı bulan Vestel satış noktaları üzerinden tüketicilere sunulacak. Kullanıcı hedefinin 5 yılda 250 bin ile sınırlı tutulması ve faturalı abonelik sisteminin benimsenmesi, yeni GSM markasının sadece Vestel müşterilerine hitap edebileceğini gösteriyor. Ayrıca VESTELCELL ile Vestel markalı ürün alışverişlerinde çeşitli avantajlar sunulması planlanıyor. Bu avantajların ne olacağı hakkında henüz bilgi paylaşılmadı.