Victoria’s Secret’ın her sene düzenlediği şov, 2019 yılı için resmi olarak iptal oldu. Aylarca süren söylentilerin akabinde, Shanina Shaik geçtiğimiz Temmuz ayında şovun iptal olabileceğini söylemişti. L Brands CFO’su Stuart B. Burgdoerfer, geçtiğimiz Perşembe günü WWD’ye şovun iptal olduğunu açıklayarak dedikoduları doğruladı.
“Victoria’s Secret’ın pazarlama stratejisinin değişmesi kıymetli. Markanın ve eserlerin muhaberesinin farkındayız, Victoria’s Secret’ın duygusal içeriği mutlaka çok kıymetli.,” diyen Burgdoerfer, VS ekibinin markayı geliştirmek üzerinde çalıştığını belirtti. “Şov, markanın en değerli modüllerinden biriydi ve inanılmaz pazarlama amaçlarına ulaştırıyordu. Lakin biz markanın konumunu belirlemek ve geliştirmek için, müşteriler ile daha âlâ bir muhabere kurmak için farklı teknikler arıyoruz. Şuan Victoria’s Secret CEO’su John Mehas’ın en kıymet verdiği mevzu bu,” diye devam eden Burgdoerfer, Victoria’s Secret şovundan farklı bir yan izleyeceklerini belirtti.
Geçtiğimiz sene L Brands’in eski Pazarlama Yöneticisi Ed Razek’in yaptığı icmaller hayli eleştirilmişti. 2018 Victoria’s Secret şovu 3.27 milyon izlenim alarak, tarihin en az reyting alan VS şovu oldu. Görkemli defilelerin büsbütün kaldırılıp kaldırılmadığı kesin olmasa da, Burgdoerfer, odak noktalarının eser geliştirme olduğunu belirtti. “En kıymetli şeyin eserlerin kalitesi olduğuna inanıyoruz, bunun içine mağazaların ve internet sitenin kalitesi de dahil,” diyen Burgdoerfer, Victoria’s Secret’ı yine şekillendirmek istediğini söyledi.