Ülkemizde ve hizmet verdiği tüm ülkelerde öncelikli olarak sunduğu irtibat hizmetleriyle akla gelen Vodafone, 2025 yılına kadar Türkiye’nin en süratli büyüyen yeni kuşak irtibat ve dijital servisler şirketi olmayı hedefliyor.
Bu amacını dijital pazaryerleri, finans ve sigorta hizmetleriyle destekleyen Vodafone Türkiye, hem bilgi teknolojileri alanında yeni iş alanları yaratan adımları; hem de dijitalleşmek isteyen işletmelere sağladığı takviyelerle öne çıkıyor.
Vodafone Türkiye çalışanları, 'Tek Teknoloji Ekibi' anlayışı ile küresel bir takımın modülü oluyor
Vodafone Türkiye'nin süreklia artan bilgi teknolojileri yatırımları ve hem gruplarına hem de müşterilerine yaklaşımı ile ilgili konuşan Vodafone Türkiye İcra Şurası Lider Yardımcısı Ayşegül Arıcan Şeker, şirketin maksatlarını şöyle anlatıyor;
“Vodafone IT olarak temel maksadımız, müşterilerimize en âlâ dijital tecrübesi sunarken, şirketimiz için de yeni büyüme fırsatları oluşturmak. Bu maksada ulaşmak için izlediğimiz yolları; sağlam, yüksek süratli ve verimli yakınsanmış ağlar kurmak; data ve yapay zekâ ile desteklenen kusursuz bir dijital tecrübe yaratmak; her vakit devrede olan ve ‘sıfır dokunuş’ prensibine dayanan bir operasyonel mükemmelliğe ulaşmak; hem müşterilerimiz hem de toplum için inançlı ve temaslı bir gelecek sunmak olarak özetleyebiliriz.''
Konuyla ilgili olarak devam ettiği açıklamalarında Vodafone'un küresel bir grup olma anlayışına değinen Şeker, “Global grubumuz, birinci sınıf mühendislerden oluşuyor ve birinci sınıf müşteri tecrübesi sunmaya odaklanıyor. Bu çalışma anlayışı bize daha fazla memleketler arası tesire sahip büyük ve dinamik bir teknoloji grubunun modülü olma fırsatını sunuyor. Bu takımla küresel değişime öncülük ederken lokal tecrübemizi de geliştirme ve profesyonel olarak büyüme fırsatı elde ediyoruz. Müşterilerimiz için en yeterli ilişki eserlerini ve platformlarını kurum içinde geliştiriyor ve yönetiyoruz. Dijital hizmetlerini bizim temasımız üzerinden sunan stratejik ortaklarımıza en uygun tecrübesi yaşatıyoruz. ‘Önce Dijital’ anlayışımız ve yüksek uzmanlık düzeyimiz ile müşterilerimize de en yeterli hizmeti veriyoruz. Öbür yandan, tek bir kadro olmanın avantajını kullanarak, çalışanlarımıza yurtdışında vazife alma imkânlarını çok daha fazla sunabiliyoruz.” biçiminde kaydediyor.
Vodafone Türkiye, teknoloji ihraç ediyor
Vodafone Türkiye grubu, Vodafone'un global seviyede geliştirdiği ve hayata geçirdiği tüm yeni teknolojileri ve projeleri takip ederek Türkiye'ye getirirken birebir vakitte ülkemizde geliştirilen projelerle de yurt dışına teknoloji ihraç ediyor.
Özellikle Vodafone Yanımda taşınabilir uygulaması bu anlamda değerli bir ihraç kalemi haline gelmiş durumda. Vodafone Yanımda üzerinden sunulan Vodafone Yanımda Fırsatlar Dünyası, Süpermarket Yanımda, Her Şey Yanımda ve Vodafone Sigorta üzere dijital servisler, hem Türkiye’de hem Vodafone Kümesi içinde bir birinci oldu. Öteki yandan, şahsî dijital asistan TOBi de hem kullanıcı sayısı ve sohbet hacmi, hem de satış adetleri açısından Vodafone Grubu’nda lider pozisyona gelmiş durumda.
Siz de Vodafone Türkiye'nin bilgi teknolojileri ve dijitalleşme süreçleri alanında attığı tüm adımları takip etmek isterseniz buraya tıklayabilir; gelişmeleri yakından takip edebilirsiniz.