Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Vodafone, Teknoloji İhracatı Hamlelerine Devam Ediyor

Vodafone, Teknoloji İhracatı Hamlelerine Devam Ediyor
0
88

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90
vodafone-turkiye-bilgi-teknolojileri-teknoloji-ihracati-1648381223.jpg

Ülkemizde ve hizmet verdiği tüm ülkelerde öncelikli olarak sunduğu irtibat hizmetleriyle akla gelen Vodafone, 2025 yılına kadar Türkiye’nin en süratli büyüyen yeni kuşak irtibat ve dijital servisler şirketi olmayı hedefliyor.

Bu amacını dijital pazaryerleri, finans ve sigorta hizmetleriyle destekleyen Vodafone Türkiye, hem bilgi teknolojileri alanında yeni iş alanları yaratan adımları; hem de dijitalleşmek isteyen işletmelere sağladığı takviyelerle öne çıkıyor.

Vodafone Türkiye çalışanları, 'Tek Teknoloji Ekibi' anlayışı ile küresel bir takımın modülü oluyor


3e1c1c7e55e12b0110c3858f663bcc3131606923.jpeg

Vodafone Türkiye'nin süreklia artan bilgi teknolojileri yatırımları ve hem gruplarına hem de müşterilerine yaklaşımı ile ilgili konuşan Vodafone Türkiye İcra Şurası Lider Yardımcısı Ayşegül Arıcan Şeker, şirketin maksatlarını şöyle anlatıyor;

Vodafone IT olarak temel maksadımız, müşterilerimize en âlâ dijital tecrübesi sunarken, şirketimiz için de yeni büyüme fırsatları oluşturmak. Bu maksada ulaşmak için izlediğimiz yolları; sağlam, yüksek süratli ve verimli yakınsanmış ağlar kurmak; data ve yapay zekâ ile desteklenen kusursuz bir dijital tecrübe yaratmak; her vakit devrede olan ve ‘sıfır dokunuş’ prensibine dayanan bir operasyonel mükemmelliğe ulaşmak; hem müşterilerimiz hem de toplum için inançlı ve temaslı bir gelecek sunmak olarak özetleyebiliriz.''

269ced41f3fd74436ff6d575ddd5c789a17324c3.jpeg

Konuyla ilgili olarak devam ettiği açıklamalarında Vodafone'un küresel bir grup olma anlayışına değinen Şeker, “Global grubumuz, birinci sınıf mühendislerden oluşuyor ve birinci sınıf müşteri tecrübesi sunmaya odaklanıyor. Bu çalışma anlayışı bize daha fazla memleketler arası tesire sahip büyük ve dinamik bir teknoloji grubunun modülü olma fırsatını sunuyor. Bu takımla küresel değişime öncülük ederken lokal tecrübemizi de geliştirme ve profesyonel olarak büyüme fırsatı elde ediyoruz. Müşterilerimiz için en yeterli ilişki eserlerini ve platformlarını kurum içinde geliştiriyor ve yönetiyoruz. Dijital hizmetlerini bizim temasımız üzerinden sunan stratejik ortaklarımıza en uygun tecrübesi yaşatıyoruz. ‘Önce Dijital’ anlayışımız ve yüksek uzmanlık düzeyimiz ile müşterilerimize de en yeterli hizmeti veriyoruz. Öbür yandan, tek bir kadro olmanın avantajını kullanarak, çalışanlarımıza yurtdışında vazife alma imkânlarını çok daha fazla sunabiliyoruz.” biçiminde kaydediyor.

Vodafone Türkiye, teknoloji ihraç ediyor

a1119fc2d84e684c59ad9f0086cd6511015050cf.jpeg

Vodafone Türkiye grubu, Vodafone'un global seviyede geliştirdiği ve hayata geçirdiği tüm yeni teknolojileri ve projeleri takip ederek Türkiye'ye getirirken birebir vakitte ülkemizde geliştirilen projelerle de yurt dışına teknoloji ihraç ediyor.

Özellikle Vodafone Yanımda taşınabilir uygulaması bu anlamda değerli bir ihraç kalemi haline gelmiş durumda. Vodafone Yanımda üzerinden sunulan Vodafone Yanımda Fırsatlar Dünyası, Süpermarket Yanımda, Her Şey Yanımda ve Vodafone Sigorta üzere dijital servisler, hem Türkiye’de hem Vodafone Kümesi içinde bir birinci oldu. Öteki yandan, şahsî dijital asistan TOBi de hem kullanıcı sayısı ve sohbet hacmi, hem de satış adetleri açısından Vodafone Grubu’nda lider pozisyona gelmiş durumda.

Siz de Vodafone Türkiye'nin bilgi teknolojileri ve dijitalleşme süreçleri alanında attığı tüm adımları takip etmek isterseniz buraya tıklayabilir; gelişmeleri yakından takip edebilirsiniz.
adfserve


 

Similar threads

Türkiye'nin en büyük telekomünikasyon şirketlerinden bir tanesi olarak hizmet vermeye devam eden Vodafone, e-ticaret sektörüne giriş yaptığını duyurdu. Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden "Her Şey Yanımda" isimli e-ticaret hizmetini devreye alan şirket, böylelikle daha fazla müşteriye ulaşmayı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
89
Vodafone, 2019 yılında da mükemmel tip deneyimi sağlama hedefiyle abonelerine genişbant teknolojilerindeki global deneyimini ve en iyi hizmeti sunmayı sürdürdü Değişmez, mobil ve içerik servislerini de kapsayan toplam telekomünikasyon hizmetleri geliştirmeye odaklanan Vodafone, müşterilerine...
Cevaplar
0
Görüntüleme
82
Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, müşterilerine en güzel dijital tecrübesi yaşatma amacıyla yenilikçi eser ve servisler sunmaya devam ediyor. Yalnızca bağlantı hizmetleri sunmanın ötesine geçerek her alanda müşterilerinin hayatına dokunmayı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
53
Vodafone’un Türkiye’de birinci ve tek olan dijital tarife tecrübesi Vodafone Simple’a yeni özellikler eklendi. Taahhüt alınmayan, aşım fiyatı bulunmayan ve 7/24 online dayanağın sunulduğu Vodafone Simple, mağazadan teslim alma, her hafta sürpriz GB armağanları ve hem Süpermarket Yanımda hem de...
Cevaplar
0
Görüntüleme
101
Vodafone Türkiye, 2021-2022 mali yılının ilk çeyreğinde büyümesini sürdürdü. Nisan-Haziran 2021 dönemine ait ilk çeyrek sonuçlarını açıklayan şirket, servis gelirini geçen yılın aynı dönemine göre %19,6 artırdı. Vodafone Türkiye'nin servis gelirleri mali yılın ilk çeyreğinde 3,9 milyar...
Cevaplar
0
Görüntüleme
52
858,476Konular
981,279Mesajlar
29,555Kullanıcılar
Üst Alt