Turkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gosteren Vodafone, Turkiye'de ve dunyada buyuk potansiyel vaat eden scaleup (buyumekte olan girişimci firma) ekosisteminde kaldırac etkisi yaratacak yeni bir program geliştirdi Vodafone Vitrinadıyla başlatılan program kapsamında bir mobil uygulama uzerinden muşterilerine dijital servis ya da urun sağlayan firmalarla işbirliği yapacak olan Vodafone, bu firmalara satış, pazarlama, teknoloji ve operasyon konularında destek vererek Turkiye'de ve uluslararası pazarlarda buyumelerine yardımcı olacak Vodafone Vitrinuyeleri, Turkiye pazarında kendilerini kanıtladıkları takdirde dunyaya da acılarak dijital urun ve servislerini Vodafone'un faaliyet gosterdiği coğrafyalarda 520 milyonu aşkın muşterisine sunma fırsatı yakalayacak
Vodafone, Vodafone Vitrinsayesinde, bireysel ve kurumsal muşterilerine hayatı kolaylaştıran dijital urun ve servisler sunma imkanı da bulacak iOS ve Android işletim sistemlerinde bulunan milyonlarca uygulamadan muşteri deneyimi en iyi olanları secerek Vodafone muşterilerine sunacak Vodafone Vitrinuyelerinin inovatif urun ve servislerinden yararlanmak isteyen Vodafone muşterileri icin mobil odeme ya da kredi kartıyla odeme seceneklerinden oluşan bir platform yaratılacak Vodafone Vitrine cıkan urun ve servisler, Vodafone muşterilerine ozel koşul ve indirimlerle sunulacak
Vodafone'un Turkiye'deki scaleup ekosistemine değer katmayı hedeflediği Vodafone Vitrinprogramı, Vodafone Turkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy ve Vodafone Turkiye Strateji ve İş Geliştirme Direktoru Levent Gemici'nin katılımıyla Kolektif House Levent'te duzenlenen toplantıda tanıtıldı Toplantıya, Vodafone Vitrinin ilk uyesi Sosyopix'in kurucu ortaklarından Sezgi Abat da katılarak deneyimlerini paylaştı
Potansiyel firmaları uluslararası pazarda buyutmek istiyoruz imagesvodafonevitrintanitildi5aec3b0f4e270 imagesvodafonevitrintanitildi5aec3b0fb4385 Tum faaliyetlerinin merkezine muşterilerini koyduklarını belirten Vodafone Turkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları soyledi:
Mukemmel muşteri memnuniyeti sağlamanın yolu muşterilerin hayatını kolaylaştırmaktan geciyor Sektorumuz, hayatı kolaylaştıran inovatif urun ve servislerin geliştirilmesini teşvik eden yapısıyla, bu anlamda onemli bir avantaja sahip bulunuyor 'Vodafone Vitrin' de bu duşunceyle oluşturduğumuz bir program Bu programla, urunu veya servisi muşteriyle buluşmaya hazır scaleup firmaları destekleyeceğiz Bu firmalarla kurduğumuz işbirliğiyle abonelerimizin hayatını kolaylaştıran dijital urun ve servislerin gelişmesine destek olacağız Dijital dunyanın potansiyel vaat eden guvenilir firmalarıyla işbirliği yaparak hayatı kolaylaştıran başarılı urun ve servisleri Vodafone farkıyla muşterilerimizle buluşturmak istiyoruz Amacımız, satış, pazarlama ve operasyon alanındaki bilgi birikimimizle ve teknoloji altyapımızla 'Vodafone Vitrin' uyelerinin hızlı, doğru ve etkili buyumesini sağlamak ve onlara değer katmak Bu firmaları kaldırac etkisiyle Turkiye'de ve uluslararası pazarlarda buyutmek istiyoruz
Vodafone'un gucu Sosyopix'e buyuk fayda sağlayacakToplantıda soz alan Sosyopix Kurucu Ortağı Sezgi Abat ise şoyle konuştu:
Sosyopix projesine 'Anılarına Dokun' mottosu ile 2019'te başladık Dolu dolu gecirdiğimiz anları ve hafızalarımızdan silemediğimiz fotoğrafları akıp giden ekranlardan kurtarıp dokunulabilir urunler haline getirerek daha cok goz onunde tutmak istedik Sosyopix'i, sosyal medyadaki ve galerinizdeki fotoğraflarla size ozel olarak hazırlanmış, farklı temalarda, modern ve şık urunler sunan bir eticaret girişimi olarak tanımlayabiliriz Sosyopix'te, her urunu baskıdan ambalaja kadar tek tek el emeği ile ozel olarak hazırlıyoruz Hic vazgecilmeyecek temellerimiz kalite, ozen ve muşteri memnuniyeti Bu değerlerle Vodafone Vitrin'in ilk uyesi olmanın mutluluğunu yaşıyoruz Vodafone işbirliğinin bize daha geniş ve doğru bir kitle ile buluşma fırsatı sunacağına inanıyoruz Vodafone'un gucu bize ozellikle marka bilinirliği ve guvenilirlik konusunda buyuk fayda sağlayacak Ayrıca, Turkiye'den cıkan Sosyopix'i yurtdışına urun gonderen bir servis haline getirme imkanı bulacağımızı duşunuyoruz Scaleup ekosistemine ciddi katkıları olacağına inandığımız bu program icin Vodafone'a teşekkur ediyoruz
Başvurular başladı! imagesvodafonevitrintanitildi5aec3b0fd8d6f imagesvodafonevitrintanitildi5aec3b0fd8d6f Vodafone Vitrinprogramına dahil olmak isteyen firmalar, bir birleştirici kurum (aggregator) kanalıyla ya da Vodafone Vitrinweb sitesi (wwwvodafonecomtrVitrin) uzerinden Vodafone ile iletişime gecebiliyor Başvurusu uygun gorulen adaylar Vodafone tarafından değerlendiriliyor Değerlendirmede, firmaların muşteri tarafındaki bir problem alanına yonelik tasarlanıp geliştirilmiş, muşteri deneyimini en ust seviyeye cıkaracak bir cozum sunmasına; bir mobil uygulama uzerinden muşterilerine dijital urun ya da servissağlamasına; soz konusu urun ya da servisin olceklendirilme potansiyeli taşımasına dikkat ediliyor Değerlendirme surecinin ardından programa kabul edilen firmalar ile Vodafone Vitrinuyeliği sozleşmesi imzalanıyor Vodafone icinde atanan ozel ekibin koordinasyonunda calışmalara başlanıyor
Dijital dunyanın gucuyle ihracata destek
Vodafone Vitrinuyeleri, Turkiye pazarında kendilerini kanıtladıkları takdirde dunyaya da acılarak dijital urun ve servislerini Vodafone'un faaliyet gosterdiği coğrafyalarda 520 milyonu aşkın muşterisine sunma imkanı bulacak Buna gore, Vodafone Turkiye'nin 23 milyonu aşkın muşterisinin beğenisini kazanan dijital urun ve servisler, Vodafone'un Luksemburg merkezli Tomorrow Street yapılanması kanalıyla yurtdışı pazarlara da acılacak Boylece Vodafone, dijital dunyanın gucuyle Turkiye'nin ihracatına da katkıda bulunacak
6 ayda bir performans değerlendirmesi yapılıyor
Vodafone Vitrinprogramına kabul edilen firmalar, standart olarak Silver segmentte başlıyor Program kapsamında 6 ayda bir performans değerlendirmesi yapılıyor Performansı iyi bulunan firmalar, Gold ya da Platinum segmente yukseltilirken, performansı stabil bulunan firmalar, mevcut segmentinde kalmaya devam ediyor Yeterli performansı gosteremeyen firmalar ise sistem dışı kalıyor
Yılda 2 milyon TL'ye varan satış ve pazarlama desteği
Vodafone Vitrinkapsamında scaleup firmalara temel olarak satışpazarlama, teknolojioperasyon ve yurtdışı pazarlara acılma konularında destek veriliyor Buna gore, Silver segmentindeki firmalara 500 bin TL, Gold segmentindeki firmalara 1 milyon TL ve Platinum segmentindeki firmalara 2 milyon TL değerinde yıllık satış ve pazarlama desteğisağlanıyor Vodafone Vitrinuyelerine ayrıca mentor desteği, tanıtım desteği, eğitim desteği, teknoloji desteği ve operasyonel destek de sunuluyor
Onceki HaberGoogle Now Launcher Emekliye Ayrıldı Sonraki HaberiPhone X, Apple'ı Yine Zengin Etti!
Vodafone, Vodafone Vitrinsayesinde, bireysel ve kurumsal muşterilerine hayatı kolaylaştıran dijital urun ve servisler sunma imkanı da bulacak iOS ve Android işletim sistemlerinde bulunan milyonlarca uygulamadan muşteri deneyimi en iyi olanları secerek Vodafone muşterilerine sunacak Vodafone Vitrinuyelerinin inovatif urun ve servislerinden yararlanmak isteyen Vodafone muşterileri icin mobil odeme ya da kredi kartıyla odeme seceneklerinden oluşan bir platform yaratılacak Vodafone Vitrine cıkan urun ve servisler, Vodafone muşterilerine ozel koşul ve indirimlerle sunulacak
Vodafone'un Turkiye'deki scaleup ekosistemine değer katmayı hedeflediği Vodafone Vitrinprogramı, Vodafone Turkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy ve Vodafone Turkiye Strateji ve İş Geliştirme Direktoru Levent Gemici'nin katılımıyla Kolektif House Levent'te duzenlenen toplantıda tanıtıldı Toplantıya, Vodafone Vitrinin ilk uyesi Sosyopix'in kurucu ortaklarından Sezgi Abat da katılarak deneyimlerini paylaştı
Potansiyel firmaları uluslararası pazarda buyutmek istiyoruz imagesvodafonevitrintanitildi5aec3b0f4e270 imagesvodafonevitrintanitildi5aec3b0fb4385 Tum faaliyetlerinin merkezine muşterilerini koyduklarını belirten Vodafone Turkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları soyledi:
Mukemmel muşteri memnuniyeti sağlamanın yolu muşterilerin hayatını kolaylaştırmaktan geciyor Sektorumuz, hayatı kolaylaştıran inovatif urun ve servislerin geliştirilmesini teşvik eden yapısıyla, bu anlamda onemli bir avantaja sahip bulunuyor 'Vodafone Vitrin' de bu duşunceyle oluşturduğumuz bir program Bu programla, urunu veya servisi muşteriyle buluşmaya hazır scaleup firmaları destekleyeceğiz Bu firmalarla kurduğumuz işbirliğiyle abonelerimizin hayatını kolaylaştıran dijital urun ve servislerin gelişmesine destek olacağız Dijital dunyanın potansiyel vaat eden guvenilir firmalarıyla işbirliği yaparak hayatı kolaylaştıran başarılı urun ve servisleri Vodafone farkıyla muşterilerimizle buluşturmak istiyoruz Amacımız, satış, pazarlama ve operasyon alanındaki bilgi birikimimizle ve teknoloji altyapımızla 'Vodafone Vitrin' uyelerinin hızlı, doğru ve etkili buyumesini sağlamak ve onlara değer katmak Bu firmaları kaldırac etkisiyle Turkiye'de ve uluslararası pazarlarda buyutmek istiyoruz
Vodafone'un gucu Sosyopix'e buyuk fayda sağlayacakToplantıda soz alan Sosyopix Kurucu Ortağı Sezgi Abat ise şoyle konuştu:
Sosyopix projesine 'Anılarına Dokun' mottosu ile 2019'te başladık Dolu dolu gecirdiğimiz anları ve hafızalarımızdan silemediğimiz fotoğrafları akıp giden ekranlardan kurtarıp dokunulabilir urunler haline getirerek daha cok goz onunde tutmak istedik Sosyopix'i, sosyal medyadaki ve galerinizdeki fotoğraflarla size ozel olarak hazırlanmış, farklı temalarda, modern ve şık urunler sunan bir eticaret girişimi olarak tanımlayabiliriz Sosyopix'te, her urunu baskıdan ambalaja kadar tek tek el emeği ile ozel olarak hazırlıyoruz Hic vazgecilmeyecek temellerimiz kalite, ozen ve muşteri memnuniyeti Bu değerlerle Vodafone Vitrin'in ilk uyesi olmanın mutluluğunu yaşıyoruz Vodafone işbirliğinin bize daha geniş ve doğru bir kitle ile buluşma fırsatı sunacağına inanıyoruz Vodafone'un gucu bize ozellikle marka bilinirliği ve guvenilirlik konusunda buyuk fayda sağlayacak Ayrıca, Turkiye'den cıkan Sosyopix'i yurtdışına urun gonderen bir servis haline getirme imkanı bulacağımızı duşunuyoruz Scaleup ekosistemine ciddi katkıları olacağına inandığımız bu program icin Vodafone'a teşekkur ediyoruz
Başvurular başladı! imagesvodafonevitrintanitildi5aec3b0fd8d6f imagesvodafonevitrintanitildi5aec3b0fd8d6f Vodafone Vitrinprogramına dahil olmak isteyen firmalar, bir birleştirici kurum (aggregator) kanalıyla ya da Vodafone Vitrinweb sitesi (wwwvodafonecomtrVitrin) uzerinden Vodafone ile iletişime gecebiliyor Başvurusu uygun gorulen adaylar Vodafone tarafından değerlendiriliyor Değerlendirmede, firmaların muşteri tarafındaki bir problem alanına yonelik tasarlanıp geliştirilmiş, muşteri deneyimini en ust seviyeye cıkaracak bir cozum sunmasına; bir mobil uygulama uzerinden muşterilerine dijital urun ya da servissağlamasına; soz konusu urun ya da servisin olceklendirilme potansiyeli taşımasına dikkat ediliyor Değerlendirme surecinin ardından programa kabul edilen firmalar ile Vodafone Vitrinuyeliği sozleşmesi imzalanıyor Vodafone icinde atanan ozel ekibin koordinasyonunda calışmalara başlanıyor
Dijital dunyanın gucuyle ihracata destek
Vodafone Vitrinuyeleri, Turkiye pazarında kendilerini kanıtladıkları takdirde dunyaya da acılarak dijital urun ve servislerini Vodafone'un faaliyet gosterdiği coğrafyalarda 520 milyonu aşkın muşterisine sunma imkanı bulacak Buna gore, Vodafone Turkiye'nin 23 milyonu aşkın muşterisinin beğenisini kazanan dijital urun ve servisler, Vodafone'un Luksemburg merkezli Tomorrow Street yapılanması kanalıyla yurtdışı pazarlara da acılacak Boylece Vodafone, dijital dunyanın gucuyle Turkiye'nin ihracatına da katkıda bulunacak
6 ayda bir performans değerlendirmesi yapılıyor
Vodafone Vitrinprogramına kabul edilen firmalar, standart olarak Silver segmentte başlıyor Program kapsamında 6 ayda bir performans değerlendirmesi yapılıyor Performansı iyi bulunan firmalar, Gold ya da Platinum segmente yukseltilirken, performansı stabil bulunan firmalar, mevcut segmentinde kalmaya devam ediyor Yeterli performansı gosteremeyen firmalar ise sistem dışı kalıyor
Yılda 2 milyon TL'ye varan satış ve pazarlama desteği
Vodafone Vitrinkapsamında scaleup firmalara temel olarak satışpazarlama, teknolojioperasyon ve yurtdışı pazarlara acılma konularında destek veriliyor Buna gore, Silver segmentindeki firmalara 500 bin TL, Gold segmentindeki firmalara 1 milyon TL ve Platinum segmentindeki firmalara 2 milyon TL değerinde yıllık satış ve pazarlama desteğisağlanıyor Vodafone Vitrinuyelerine ayrıca mentor desteği, tanıtım desteği, eğitim desteği, teknoloji desteği ve operasyonel destek de sunuluyor
Onceki HaberGoogle Now Launcher Emekliye Ayrıldı Sonraki HaberiPhone X, Apple'ı Yine Zengin Etti!