GSM operatörü Vodafone’un uzun müddettir yeni müşteri kazanmak için daima tıpkı numaraları arayarak yeni kampanyalarla ilgili bilgi sunmak istemesi büyük reaksiyonlara neden oluyor.
0 216 913 0018 numaralı telefondan yapılan arama ile, “Merhaba Vodafone kurumsal müşteri merkezinden arıyorum” formunda başlayan konuşma ile farklı GSM abonelerinin daima taciz edildiği öne sürülüyor.
“Hattımızı değiştirmek istemiyoruz, lütfen bizi bir daha aramayın” biçimindeki talepleri de görmemezlikten geldiği söylenen Vodafone temsilcilerinin aralıklarla daima aramaya devam ettiği vurgulanıyor.
Ayrıyeten kurumsal sınırlarla hiçbir ilgisi olmayan bireylerin aranması ise Vodafone’un pazarlama stratejisinde büyük yanılgıların olduğunun en kıymetli göstergesi olarak yorumlanıyor.
“0 216” ile başlayan bir numaradan yapılan aramaların Vodafone merkezden mi ya da bayilerden mi yapıldığı bilinmiyor.
Daima, “Aramayın, abone olmayı düşünmüyoruz. Daha evvel de tekraren aradınız. Not alın lütfen, bir daha arayıp rahatsız etmeyin” denilmesine karşın aralıklarla yapılan aramalara reaksiyon gösteren cep telefonu aboneleri, Vodafone yetkililerin bu meseleye tahlil bulmasını bekliyor.