Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Wish, Türkiye'ye Entegre Oldu. Peki, Wish Nedir?

Wish, Türkiye'ye Entegre Oldu. Peki, Wish Nedir?
0
115

yasuo

FD Üye
Katılım
Şub 14, 2021
Mesajlar
21,219
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
75
wish-turkiyeye-entegre-oldu-peki-wish-nedir.jpg

Dünyanın en çok indirilen taşınabilir e-ticaret uygulaması Wish.com, Türkiye'nin kıymetli e-ticaret altyapı sağlayıcısı T-Soft'un kardeş markası ConnectProf ile entegre oldu. Wish.com, yalnızca ConnectProf ile yaptığı iş birliğiyle tek bir entegrasyon sayesinde firmalara satış yapmak istediği her ülke ve bölge için yeni bir hesap oluşturmaya gerek olmadan 100'den fazla ülkede satış yapma imkânına kavuşacak.

Firmalara kalan yalnızca fiyatsız kaydolmak


Dünya çapında aylık 100 milyondan fazla faal kullanıcısı ve günde 1,8 milyon eser satışı ile firmalara çıkarlı bir alışveriş vadeden Wish.com'da eserlerini satmak isteyen firmaların tek yapması gereken Wish'e fiyatsız kaydolmak. Firmalara büyük bir global izleyiciye anında erişim sağlayan Wish, öbür bir e-ticaret pazar yerinde bulunmayan; firmaya özel hesap yöneticisi, bireye özel gösterimler ve akışlar ile eserlerin ilgili kullanıcılara sunulması, özel teslimat ve iade programları, hudut ötesi lojistik hizmetleri, süratli gönderim ve çok süratli ödeme, reklam ve tanıtım takviyesi, eserleri öne çıkarmak için pazarlama uygulamaları üzere fırsatlar sunacak.

"Wish.com'dan Başlangıç Kampanyası"

Cep telefonları üzerinden eğlenceli alışveriş tecrübesi sunan Wish.com, ConnectProf üzerinden kaydolan firmalara eşsiz avantajlar da sağlayacak. Lansman mühletince Wish'te satış yapmak isteyen firmalar, mağazalarının açılmasını izleyen birinci 3 ay içinde yapacakları satışlardan, piyasanın en düşük oranlarından birini, yalnızca %5 komite ödeyecek. Firmalar yalnızca Wish.com'a üye olarak eserlerini tek panelden dünyaya sunacak.

"Wish algoritması ile eserlerinizi onları satın alması en muhtemel bireylere gösterin"

Wish'deki satış muvaffakiyetinin en büyük etkeninin algoritma olduğunu belirten Wish.com Türkiye Ülke Hesap Yöneticisi Damla Kaçar, "Wish üzerinde çalışan bu özel algoritma sayesinde muvaffakiyet, tüketicinin esere dair arama yapması üzerine konseyi değil. Eserler şahısların özelliklerine nazaran satın alma potansiyeli en yüksek olan bireylere gösteriliyor. Yalnızca bu algoritmaya dayalı satış başarısı, toplam satışların yüzde 70'inden fazlasını oluşturmaktadır," dedi.

"Türkiye e-ticaret pazarında yeni bir periyodun başlıyor"

Wish.com ile Türkiye'de birinci iş birlirliği kontratını imzalayan firma olmalarından duydukları memnuniyeti belirten ConnectProf Satış Müdürü Taner Kayman, "Türkiye'nin başkan e-ticaret altyapı sağlayıcısı T-Soft'u da bünyesinde bulunduran Tekrom'un entegrasyon platformu ConnectProf ile üst seviye yerli ve yabancı pazaryerlerine entegrasyon sağlıyoruz. Dünya markası Wish'in de Türkiye'de ConnectProf'u tercih etmiş olmasından ötürü çok memnunuz ve bu iş birliğine son derece değer veriyoruz. Yalnızca ConnectProf aracılığıyla Wish.com'a kaydolan Türk firmalara alan açıyoruz ve müşterilerimize birçok avantaj ile çok sayıda ülkede satış yapma fırsatı sağlıyoruz. Türkiye'de hali hazırdaki rekabetçi kur siyaseti da Wish.com'da hesap açan firmalara yurtdışında rekabetçi olabilmeleri için büyük fırsatlar sunuyor. Türk lirası ile maliyetlendirilen eserler, hudut ötesinde dövizle ve yüksek kârlarla satılabilecek." dedi.   




 

Similar threads

Online alışverişi canlı yayın sistemiyle yeniden yorumlayan Vidyodan uygulamasının lansmanı 18 Ağustos Çarşamba günü Vidyodan CEO'su Yusuf Mert Yılmaz ve Vidyodan'ın ana yatırımcısı olan Onedio Kurucusu ve CEO'su Kaan Kayabalı'nın katılımıyla çevrimiçi olarak gerçekleştirildi. Cep...
Cevaplar
0
Görüntüleme
43
Türkiye'nin son periyotlardaki en beğenilen iş bölümlerinden bir tanesi, e-ticaret. Hem vatandaşın artan ilgisi hem de kendi işini kurmak isteyenlerin kıymetli tercihleri ortasında yer alan bölüm, bugün bile pek çok kişinin girmeye çalıştığı lakin kimi vakit bütçe kimi vakitse çeşitli meseleler...
Cevaplar
0
Görüntüleme
155
Türkiye'de son yılların en dikkat çeken dallarından bir tanesi, hiç elbet e-ticaret. İnternet kullanımının yaygınlaşması sonucunda hayatımıza giren bu kesim, muhtaçlığımız olan her şeye rahatlıkla ulaşabilmemizi sağlıyor. Üstelik mağaza açma ya da depo üzere kaygıların olmaması, ticarete giriş...
Cevaplar
0
Görüntüleme
140
Shopier son vakitlerde birçok kişi tarafından tercih edilen tanınan bir e-ticaret sitesi. Shopier, kullanıcılarına banka kartı yahut kredi kartı aracılığıyla alışveriş yapma imkanı sunuyor. Çoğunlukla kişisel satışlar görülse de birçok lokal işletme de Shopier’i tercih ediyor. E-ticaret son...
Cevaplar
0
Görüntüleme
131
E-ticaret dünyası giderek büyürken Trendyol, satıcılarını her geçen gün büyütmeye devam ediyor. Türkiye’nin dört bir yanına hizmet ulaştıran, satıcılarla alıcıları bir ortaya getiren Trendyol, satıcılarına kıymetli takviyeler sunuyor. Artık sizlere, Trendyol’un satıcılara yönelik çalışmalarından...
Cevaplar
0
Görüntüleme
114
858,515Konular
981,004Mesajlar
30,815Kullanıcılar
FearixaSon üye
Üst Alt