Weibing’e nazaran Redmi, Avrupa ve Hindistan’daki yatırımlarını arttırmayı planlıyor. Şu anda, Avrupa’nın en düzgün dört akıllı telefon üreticisi sırasıyla Samsung, Apple, Huawei ve Xiaomi iken, Hindistan’da birinci dört akıllı telefon şirketi Xiaomi, Samsung, Vivo ve Oppo olarak sıralanıyor. Enteresan bir halde Weibing, Xiaomi’nin Hindistan’daki akıllı telefon pazarının yüzde 50’sini alabileceğini argüman etti.
Xiaomi şu anda Hindistan’da yüzde 29’luk bir pazar hakkına sahip. Bu noktadan yüzde 50’lere çıkmak hayli büyük bir sıçrama olacaktır ancak bu büsbütün imkânsız bir gaye değil. Hatırlayacak olursanız Mart ayında Xiaomi, birkaç dakika içinde 200.000 adet Redmi Note 7 satmıştı.
Weibing başkaca, Redmi’nin bu yıl şark, garp ve orta Afrika pazarlarına girme planlarıyla birlikte Latin Amerika pazarlarına da girmeye odaklanacağını belirtti. Xiaomi, her devir kullandığı e-ticaret stratejisini Afrika’ya uyarlayacak. Bu, şirketin Afrika’da bol sayıda satış yapabileceği anlamına geliyor.
Weibing, Amerika Birleşik Devletleri’nde yapılacak genişlemelerden bahsetmedi. Xiaomi, ABD pazarına girmekten bahsetmişti gelgelelim son periyotlarda yaşanan ticaret savaşları ve Huawei ile ilgili dertler, şirketin bu türlü bir karar alırken iki sefer düşünmesine sebep oluyor.