Akıllı telefonların yaygınlaşmasıyla satışlarında önemli düşüşler yaşanan akıllı televizyonların satışlarını artırmak için TV üreticileri, televizyonları kişisel kılacak teknolojilerle büyük reklam kampanyaları düzenliyorlar.
Çinli akıllı telefon bölümü devi Xiaomi ise bir yandan akıllı televizyon teknolojileri üretip bu teknolojileri geliştirmeye ve akıllı televizyonlarına entegre edip satışını gerçekleştirmeye devam ediyor.
Memleketler arası Olgu Şirketi'nin (IDC) 2019'un birinci çeyrek datalarını baz alarak yaptığı araştırma çalışmasının sonuçlarına nazaran Xiaomi'nin akıllı televizyonlarını raflara dizen alt markası "Millet TV", Hindistan pazarının neredeyse yarısını domine ediyor.
Hindistan pazarında %39'luk hakka sahip olan "Millet TV"nin büyük başarısı, Çin'in çevre medya platformu olan Weibo üzerindeki "Millet TV" hesabından resmi olarak duyuruldu.
Yayınlanan istatistiklere nazaran Hindistan'ın akıllı telefon bölümünde LG, %15; Sony, %14 ve Samsung, %12 hak nispetine sahip. Xiaomi'nin yüksek kalitedeki eserleri epeyce makul fiyatlar üzerinden müşterileriyle buluşturabilmesi sayesinde bu türlü bir başarıyı yakalayabildiği söyleniyor.
Başka akıllı televizyon üreticileri üzere ürettikleri televizyonu her devlette birebir formda piyasaya sürmeyen Xiaomi, akıllı televizyonlarının yazılımlarını Hindistan'da bulunan uydu alıcıları için şahsi olarak modifiye ediyor.