Türkiye’nin en büyük çevrimiçi sipariş platformlarından Yemeksepeti, yeni bir değişim süreci içine giriş yaptı. Bugün Yemeksepeti’nin internet sitesini ziyaret eden kullanıcılar yepisyeni bir dizaynla birlikte karşılaştı. Bununla birlikte Yemeksepeti’nin market alışverişi yapmanızı sağlayan hizmeti Banabi’nin ismi ve logosu değiştirildi.
Yemeksepeti’nin internet sitesi, daha evvelki dizaynlara hiç benzemeyen biçimde tekrar tasarlandı. Evvelki dizaynlara nazaran çok daha sade ve kullanıcı odaklı geliştirilen internet sitesinde restoranlar, menüler ve kampanyalar birbirinden daha ayırt edilebilir şekilde kullanıcılara listelenmeye başladı. Yemeksepeti’nin yeni dizaynıyla oluşan tecrübe şu halde oldu:
Yemeksepeti yeni tecrübesi:
Anasayfa:
Restoran listesi:
Menü listesi ve restoran sayfası:
Yemeksepeti Banabi’nin yeni ismi ‘Yemeksepeti Market’ oldu:
Yeni tecrübeyle birlikte Yemeksepeti, Banabi hizmetinin ismini de ‘Market’ olarak değiştirdi. Yemeksepeti Market’i kullanmak isteyen kullanıcılar, anasayfada en üstte ‘Market’ sekmesine tıklayarak Yemeksepeti Market’e ulaşabiliyorlar. Yemeksepeti Market’in yeni logosu ve tecrübesi de şu halde:
Mobil uygulama da yakında değişiyor:
Yemeksepeti’nin internet sitesinin tecrübesinde yaptığı değişiklik, bugün prestijiyle kullanıcılarda görülmeye başladı. Yeni tecrübenin 11 Mayıs’ta Android uygulamasına, 15 Mayıs’ta da iOS uygulamasına yansıyacağı açıklandı. Yemeksepeti, değişimi 24 Mayıs’ta tüm platformlarda tamamlamış olacak.